• 1
  • 2
2017-10-31, 22:56
Medlem
En Polis har i samband med ett gripande i Norrköping skickat snoppbilder till den gripnes partner. http://norrkopingnews.se/

Någon som vet mer?
Citera
2017-10-31, 23:24
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Vid en trådstart med en länk så ska man citera något ur artikeln. Nu hjälper jag dig med det:

Citat:
Enligt den anmälan som gjorts mot polisen ska ett första foto ha skickats redan vid den insats i Norrköping som ledde till ett gripande. Polisen ska då, enligt uppgifter i Östnytt, ha ifrågasatt varför partnern var tillsammans med den gripne och fortsatt skicka ett antal bilder – bland annat på sitt egna könsorgan.

http://norrkopingnews.se/polis-misst...-snopp-bilder/

Mannen misstänks nu för sexuellt ofredande.
Citera
2017-11-01, 01:30
Medlem
Hur fick polisen tag i numret till tjejen?
Har han utnyttjat polisresurser för detta?
Polisen borde bli av med jobbet och få fängelse.
Det är skrämmande att en myndighet som har våldsmonopol gör sådant här.
Citera
2017-11-01, 02:13
Medlem
Ducken11s avatar
Detta förklarar hela #metoo kampanjen.

Säkert polisen som stått för majoriteten av anklagelserna, därför vi inte hitta några gärningsmän, polisen mörkar!

Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Det är skrämmande att en myndighet som har våldsmonopol gör sådant här.

Inget nytt under solen.
Citera
2017-11-01, 02:39
Medlem
Kan någon hänga ut horungen eller?
Citera
2017-11-01, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Tvärtom gissningsvis en blond svensk. Hur många blattar finns det i svensk poliskår? Väldigt få, alltså troligtvis en blekvit lintott typ Johan, Anders eller Klas-Jörgen.

Kan bekräfta det, svensk i 35 års åldern..
Tänker dock inte bistå med namnet då jag inte tycker att hans familj ska behöva bli utsatta av trollare ifrån flashback.
Citera
2017-11-01, 05:17
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moglie
Kan bekräfta det, svensk i 35 års åldern..
Tänker dock inte bistå med namnet då jag inte tycker att hans familj ska behöva bli utsatta av trollare ifrån flashback.

Utan trovärdig källa så funkar inte "bekräftelser"! Att bara slänga ur sig sådant där kan vem som helst göra.

Däremot så funderar jag vad det är för fel på män överhuvud taget som skickar kukbilder hit och dit!?
Citera
2017-11-01, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Utan trovärdig källa så funkar inte "bekräftelser"! Att bara slänga ur sig sådant där kan vem som helst göra.

Däremot så funderar jag vad det är för fel på män överhuvud taget som skickar kukbilder hit och dit!?

Så är det ju. Har inga källhänvisningar då det inte är offentligt vart min information kommer ifrån och därav kan jag inte hänvisa.

Håller med dig till fullo! Något allvarligt fel är det ju.
Citera
2017-11-01, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Ja, jag har aldrig begripit det beteendet. Väntar de sig att tjejen ska bli vrålkåt och komma springande vid åsynen av en alldaglig donge? Jag menar...då är man inte *lite* korkad.
Citera
2017-11-01, 09:12
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Hur fick polisen tag i numret till tjejen?
Sannolikt kände de varandra redan innan.
Citera
2017-11-01, 09:52
Medlem
0.999...s avatar
Varför sekretessbeläggs detta ärende? Vad är skillnaden på om en "polis" eller annan skickar en dickpic? Finns väl ett antal här som på ett eller annat sätt har synpunkter på våran "polis" så namnet lär väl komma ut här förr eller senare. Dyrköpt erfarenhet.
Citera
2017-11-01, 12:52
Medlem
Dugins avatar
Nu är jag ingen polishatare men detta beteende måste ta priset när det komemr till maktgalenhet. Detta svinet måste hängas ut och sparkar man inte en sådan psykopat så får man skylla sig själv om folk skjuter och spränger deras anställda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in