2017-10-31, 22:54
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatt-Kaninen
Så Johan, den enda tolererbara personen kvar i huset, åker ut. Fuck det här programmet.

han är suger ju. försöker spela hårt och sen så bitter röstar han i juryn. kommer va tack vare honom anna & kristian vinner.
Citera
2017-10-31, 23:17
Medlem
Efter det här avsnittet dog PH för mig. Bra jobbat produktionen!
Citera
2017-10-31, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Efter det här avsnittet dog PH för mig. Bra jobbat produktionen!

samma här
Citera
2017-10-31, 23:32
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Det här är nog det sjukast mest riggade programmet jag har sett. Aldrig att Christian/Anna ska få rubbas, och aldrig att Smail ska stå osäkert. Slutar titta nu, för utgången är redan given. Uppgift till PH Sveriges prod-team, titta lite på Danmarks version, där är inte allt uppgjort och deltagarna styr spelet själva. Då blir det spännande. Tack och hej.
Citera
2017-10-31, 23:33
Medlem
wagisbloms avatar
Smail hade faktiskt chansen där att slå ut MOS, kändes som han inte tänkte på det ens men samtidigt kanske han inte ville det heller. Smail tog Fanny, Mos och Johan stog bakom Emma, fast ändå tror jag hon hade valt MOS där ändå. Skitglad över att Mos är kvar iallafall! Kan bara hoppas på att han vinner nu, fastän att produktionen har valt vinnare så kan vi hoppas på annat .
Citera
2017-10-31, 23:48
Medlem
Detta är skämmigt. jag hoppas dem andra får fler möjligheter att skicka ut Smajl så man får se hur pass skyddad han är. När jag tänker efter, jobbar inte Smajl med Paradise Hotel-produktionen? Han brukar köra ett program vid sidan av.

Kunde dem inte bara klargjort för tittarna i början av programmet, att Smajl redan är safe och kan INTE åka ut? Det blir nog fan bara värre tror jag.

Tror att Hermansson kommer få ge ngn ett mystiskt svart brev i nästa avsnitt, där dem bara kan anta att det är något negativt, han ger det till Smajl och vips så har Smajl istället en finalplats samtidigt som Hermansson och Mos åker ut. Smajl(och hans tjej) vinner sedan skiten på röster, klart.
Citera
2017-11-01, 01:24
Medlem
Hunden007s avatar
tråkigt jag ser inget sätt kulan släpps.

de enda chanser är om typ Emma & Kristian åker på något sätt och Smail står med Anna i final. han släpper kulan mot anna och alla andra skrattar.

Mos är för mesig och lär inte släppa mot Fanny. Hermansson är bara korkad de enda chanser är om han tappar kulan. tjejer är värdelösa och gör sig bäst i att stanna kvar i mexico.
Citera
2017-11-01, 02:39
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
tråkigt jag ser inget sätt kulan släpps.

de enda chanser är om typ Emma & Kristian åker på något sätt och Smail står med Anna i final. han släpper kulan mot anna och alla andra skrattar.

Mos är för mesig och lär inte släppa mot Fanny. Hermansson är bara korkad de enda chanser är om han tappar kulan. tjejer är värdelösa och gör sig bäst i att stanna kvar i mexico.

Nu man saknar Jeppe, att dem slänger in Jeppe mitt i finalen och han gör en favorit i repris och släpper på 450k nu istället. När man tänker på PH tänker jag på Jeppe i, rätt tråkigt när produktionen inte kan få fram fler såna personer som endast tänker på spelet och skiter i känslor och bara drämmer den i backen som en legend.
Citera
2017-11-01, 04:56
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wagisblom
Nu man saknar Jeppe, att dem slänger in Jeppe mitt i finalen och han gör en favorit i repris och släpper på 450k nu istället. När man tänker på PH tänker jag på Jeppe i, rätt tråkigt när produktionen inte kan få fram fler såna personer som endast tänker på spelet och skiter i känslor och bara drämmer den i backen som en legend.

Fast Jeppe 2017 är inte samma person som Jeppe 2013 var. Även om jag gillade honom i programmet nu iår så gjorde han väl inte mycket roligt väsen av sig..
Citera
2017-11-01, 05:46
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Fast Jeppe 2017 är inte samma person som Jeppe 2013 var. Även om jag gillade honom i programmet nu iår så gjorde han väl inte mycket roligt väsen av sig..

Sant, synd bara att det verkar vara få som är som han, skiter i känslor, beter sig som en robot och bara går och vinner allt i slutändan!!! Människor är ju inte så, det ska man vara glad för, då hade det varit riktigt hemskt, men fan man vet ju inte själv hur det är att offra sin partner, kolla henne i ögonen efter det. Det känns nog fan så mycket hårdare i hjärtat om man själv är där såklart, det var jobbigt för Jeppe 2013 också tror jag även om man tror att han var iskall där.
Citera
2017-11-01, 09:50
Medlem
Tilteds avatar
Smail måste ha inskrivet i sitt kontrakt att han är garanterad en finalplats. Allt annat är otänkbart.
Citera
2017-11-01, 13:23
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wagisblom
Sant, synd bara att det verkar vara få som är som han, skiter i känslor, beter sig som en robot och bara går och vinner allt i slutändan!!! Människor är ju inte så, det ska man vara glad för, då hade det varit riktigt hemskt, men fan man vet ju inte själv hur det är att offra sin partner, kolla henne i ögonen efter det. Det känns nog fan så mycket hårdare i hjärtat om man själv är där såklart, det var jobbigt för Jeppe 2013 också tror jag även om man tror att han var iskall där.

nä på 4 år har han bara mognat och blivit vuxen. tråkigt för tv då han med Samir satte ribban för Paradise hotel. den säsongen hade mycket roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in