2017-04-25, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milkwater
För en tjej är det något positivt att vara en pojkflicka, men för en kille är det negativt att vara en flickpojke. Vad är det du inte fattar? Det handlar om kvinnosyn.

Enligt dig är det så? Det säger väl mer om din kvinnosyn än om någon annans.
Citera
2017-04-25, 23:50
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
John må vara rätt korkad och slänger ut sig glåpord hit och dit men fan va skönt att se han tvåla dit Kevin. Han har så otroooligt rätt i sak, Kevin har alltid rätt och ledaren i "rätta" gruppen, Kevin är exakt den typen av människa jag bosktavligt talat hatar.

"Du får använda hjärnan för en gångs skull", garvade så jävla hårt legend John.

John har rätt i sak, Kevin är en riktig översittare (med en alldeles för stor och lång haka, gud hjälpe honom) men John spårade lite för mycket för att gå vinnande ur det hela. Tyvärr ska tilläggas, för det hela började så bra.

Hur som helst så tror jag att John (som har hotellets lägsta IQ) kände sig sjukt nöjd efter att ha lättat sitt hjärta och gick till sängs med känslan av att han vunnit fighten.

Personligen tycker jag att båda kombatanterna är sämst, men på olika vis.
Citera
2017-04-25, 23:54
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matreo
Vem tror vi de gamla deltagarna röstade ut i dagens pandoras ask?

Grin-Lisa ligger pyrt till, så även KaiKai eller vad hon heter. Haha garvade när Haidar inte heller kom ihåg hennes namn där i badrummet
Citera
2017-04-26, 00:46
Medlem
Instant-Neccs avatar
Hahah bråket mellan Kevin och John var guld. John ägde honom
Citera
2017-04-26, 00:49
Medlem
Haha fattar inte hur ni kan kritisera John, han krossade fan betan Kevin.

''Acceptera mig för den jag är och jag accepterar dig för den du är, jag kallar inte dig jävla kärring liksom''
Citera
2017-04-26, 01:34
Medlem
Hahaha Johns attacker är nog det bästa jag sett. Äntligen satte någon den där översittaren på plats, också tyckt han är oerhört feminin genom hela programmets gång. Äntligen får han höra det :D
Citera
2017-04-26, 01:46
Medlem
Bandida.locas avatar
Hoppas Kevin åker!
Citera
2017-04-26, 03:15
Medlem
Lotavoss avatar
Ska inte sticka under stolen med att jag till en början tyckte John var helt efterbliven, men nu har man totalt ändrat uppfattning. Vilken jävla hjälte! Först skickar han ut Sofia eller va hon hette som en riktig spelare.. Avsnittet efter sätter han Kevva på plats
Citera
2017-04-26, 04:26
Medlem
Kiggzors avatar
"Du är säkert jättecool i Motala"
Citera
2017-04-26, 05:21
Medlem
Klappars avatar
Även om John är en mes så satte han verkligen Kevin ta plats, stod där med sin fula min samtidigt som han fick skit kastad mot sig.

Lisa är så sjukt vidrig, förstår inte varför folk hatar henne efter hon mobbade Matilda. Hoppas inte hon står i final, men risken är hög att hon vinner hela programmet.
Citera
2017-04-26, 06:02
Medlem
Cilangs avatar
John är ju helt dum i huvudet Men ack så underhållande. Betedde sig som ett omoget svin dock och hade verkligen inget svar mot Kevin, men det är väl vad man förväntar sig av den gode John!
Citera
2017-04-26, 07:52
Medlem
Zlatan.s avatar
Hahaha John John vilken kung
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in