Citat:
Ursprungligen postat av
Agens56
Nu har det ju gått väldig inflation i det här med våldtäkt så jag tror man ska ta uppgifterna med en stor nypa salt än så länge. Har ärligt talat svårt att tänka mig honom som våldtäktsman och det finns gott om tjejer som ljuger ihop sånt här.
Visst är det så. Jag har själv länge varit skeptisk till den här inflationen av våldtäktsfall, klart en hel del av dem är genuina liksom, förmodligen majoriteten, men sedan finns det en hel del våldtäktsfall som ofta är totalt påhittade, av olika feministiska skäl. Bra exempel verkar ju vara Shan Atci fallet, men finns andra mindre kända exempel också.
I vilket fall som helst, en kurd vi alla avskyr, åker dit för våldtäkt, stor humor

Soran som i alla dessa år satt och självförhärligade sig själv, beskrev sig själv som feminist och lekte kurdisk Jesus, satt som en feminin böghora i studion med benen i kors (hur fan kan man sitta så? Får dessa feministgrabbar inte ont i pungkulorna? Eller de kanske inte har pungkulor?

), visar sig vara en simpel våldtäktsman. Virtanen, Timell osv, gick ju åtminstone inte runt och lekte feministiska superhjältar (eller det kanske de gjorde; följer inte dessa töntar).
Om det visar sig att Soran INTE är en våldtäktsman, då tycker jag inte att man bör förstöra hans liv osv, men hans karriär -- som numera är helt förstörd oavsett -- borde aldrig ha tagit fart från första början; vad är det för fel på folk liksom? Och vissa klagar på att engelsmännen har dålig humor

Dålig smak är ett allvarligt samhällsproblem!
Citat:
Ursprungligen postat av
Agens56
Vad gäller hans fd tjej som han väntar barn med så tycker jag hon ser ganska mycket ut som en judinna. Har jag rätt i detta förklarar det ju i såna fall varför hon vägrade konvertera. Eller vad tror du.
Alltså hon ser ju lite ovanligt svartmuskig ut för att vara svensk (brunögd, och mörkbruna ögon, verkar det som), så jag vet inte, kanske har hon lite same i sig? I vilket fall som helst så födde hon hans halvkurdiska unge för tre år sedan och han har inte tagit sitt ansvar sedan dess. Soran kör helt enkelt nigger-style här.
Dock helt ansvarslöst av henne att föda Soran Ismail's barn. Ingen tänkande människa hade gått och fött Soranungar liksom. Herreg-d, vad efterblivet
Men sådana är kvinnor liksom, de tänker inte på utseende, intelligens, personlighet osv. Har killen pengar och "status", då är det barn direkt. Samma med Harvey Weinstein; snuskjuden ser för jävla äcklig ut, men han hade en ung och snygg fru som gifte sig med pengarna. Dessa golddiggers är i många fall lika stora skitstövlar som männen de gifter sig med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Agens56
Ditt inlägg var hur som helst sjukt underhållande att läsa så tusen tack för det. Aldrig funderat på att testa stand up comedy själv?

Haha, nja, min humor är ganska långt ifrån mainstream så att säga
Citat:
Ursprungligen postat av
Agens56
Får bli senare, nu ska jag försöka hitta PS4-kontrollen (som verkar ha egna ben) och koppla av med lite Street Fighter IV!