2017-10-31, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
https://www.pixeltopic.com/image/uvhuhcmrdlxnyd/

Osäker på hur det fungerar att lägga upp bilden men denna säger ju en viss del om den inte är photoshopad

SI verkar ha en helt förvridn syn på kvinnan.. Dagens svar på polisen Lindberg. En person som officiellt kämpar för kvinnans rätt men i verkligheten ser ner kvinnor som horor..

Finns material för att fälla honom i en framtida rättegång..
Citera
2017-10-31, 21:57
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Är betners tystnad att tolka som en medbrottsling? Om han hade rent mjöl i påsen hade det bara varit att dementera, det är ganska naturligt att man inte vet vad som sker bakom vänners stängda dörrar, eller?

Följdfrågan blir hur många offer det finns, SI uppträdande i parken där han självsäkert tvingar till sig oralsex, tyder på en återfallsförbrytare med rutin, en annan skulle inte ens ta emot frivilligt oralsex av en nybörjare, hur fan vågar man trycka ner dicken i halsen på någon under hot, med en massa tänder?
Han brukar ju inte vara sen med att hugga.
Nu är han däremot väldigt tyst.
Han är rädd att kärringen hans ska få veta hans mörka sidor tror jag.
därför klickar dom.
Citera
2017-10-31, 21:58
Medlem
nickomyras avatar
SVT uttryckte det som att GM har ett eget ställe ?
Mårten Andersson har standUpklubben RAW .
Han har även flytt(at) till Spanien .
Vet ingen som har satt på så många brudar i Sthlm som han .

Än verkar ingen kunna bevisa det är SI , så då vägrar jag se mig blind på ett spår .
Citera
2017-10-31, 22:03
Medlem
http://tidningenalfa.se/portratt-soran-ismail/

"Soran Ismail är på många sätt en svärmorsdröm. Han besitter just de två mänskliga egenskaper som är viktigare än kanske alla andra: han är rolig och han är snäll."

Detta verkar inte stämma in så bra nu dock.
Citera
2017-10-31, 22:04
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Än verkar ingen kunna bevisa det är SI , så då vägrar jag se mig blind på ett spår .

Soran är med i podden TSKNAS, dom har en klubb som heter TSKAOS. Soran har alltså ett "ställe".
Citera
2017-10-31, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Tyst våldtäktskramare!

Polisen har hållit flera förhör, sedan har åklagare valt att ta ärendet vidare, ingen procedur som görs för att det är kul, festligt eller roligt, åklagare väcker inte åtal utan att ha kött på bena i form av bevis...

Blir nästa uttalande från dig att kapten klänning och hagamannen är sköna, missförstådda killar?

När hon säger nej trycker han ner henne och för in sitt kön i munnen på henne. Under övergreppet säger mannen ”sug min kuk” och kallar kvinnan för ”sin hora”. I förhör berättar kvinnan att hon protesterar högljutt, men att hon också fryser till is. Efter ett kortare förlopp upphör våldtäkten och de tar farväl.
En månad senare tar komikern återigen kontakt med kvinnan på Snapchat. Han säger att han förstår att han har gjort henne illa och att han vill träffas för att prata om det inträffade.

Oj oj oj, polisen har hållit förhör och åklagaren har gått vidare. Det bevisar ingenting alls. Jag tror faktiskt inte Soran är killen som skulle göra sånt här, han känns inte som den typen helt enkelt. Jag varken gillar eller ogillar honom, men han verkar ganska harmlös.

Allt detta kan mycket väl vara 100% påhittat, jag vet själv tjejer som ljugit ihop betydligt värre saker och det är mycket vanligare än många tror.

Om jag ska säga vad jag tror så är det antagligen så att Soran och den här tjejen haft frivilligt sex med lite kinky inslag där Soran velat dominera henne så gott det går, sedan har tjejen fått second thoughts, känt sig billig eftersom Soran bara velat ha sex och inget mer, sean kommer den här häxjakten #metoo och då ser hon sin chans att sätta dit honom samtidigt som hon får sympatier och kanske lite skadestånd plus uppmärksamhet. Ungefär så.

Tror inte det blir nåt av det här.
Citera
2017-10-31, 22:05
Medlem
Nabus avatar
Simon chippen Svensson outade Soran från scenen idag.
Citera
2017-10-31, 22:06
Medlem
kattsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Soran driver klubben TSKAOS med sina podkollegor, enligt folk i samma bransch ska det handla om Soran till hundra procent.
Citera
2017-10-31, 22:06
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nabu
Berätta gärna mer.
Citera
2017-10-31, 22:07
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nabu

Finns det klipp på det här, och det är väl ändå Tankesmedjans Simon Svensson vi pratar om?
Citera
2017-10-31, 22:12
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Nu har det ju gått väldig inflation i det här med våldtäkt så jag tror man ska ta uppgifterna med en stor nypa salt än så länge. Har ärligt talat svårt att tänka mig honom som våldtäktsman och det finns gott om tjejer som ljuger ihop sånt här.
Visst är det så. Jag har själv länge varit skeptisk till den här inflationen av våldtäktsfall, klart en hel del av dem är genuina liksom, förmodligen majoriteten, men sedan finns det en hel del våldtäktsfall som ofta är totalt påhittade, av olika feministiska skäl. Bra exempel verkar ju vara Shan Atci fallet, men finns andra mindre kända exempel också.

I vilket fall som helst, en kurd vi alla avskyr, åker dit för våldtäkt, stor humor Soran som i alla dessa år satt och självförhärligade sig själv, beskrev sig själv som feminist och lekte kurdisk Jesus, satt som en feminin böghora i studion med benen i kors (hur fan kan man sitta så? Får dessa feministgrabbar inte ont i pungkulorna? Eller de kanske inte har pungkulor?), visar sig vara en simpel våldtäktsman. Virtanen, Timell osv, gick ju åtminstone inte runt och lekte feministiska superhjältar (eller det kanske de gjorde; följer inte dessa töntar).

Om det visar sig att Soran INTE är en våldtäktsman, då tycker jag inte att man bör förstöra hans liv osv, men hans karriär -- som numera är helt förstörd oavsett -- borde aldrig ha tagit fart från första början; vad är det för fel på folk liksom? Och vissa klagar på att engelsmännen har dålig humor Dålig smak är ett allvarligt samhällsproblem!

Citat:
Vad gäller hans fd tjej som han väntar barn med så tycker jag hon ser ganska mycket ut som en judinna. Har jag rätt i detta förklarar det ju i såna fall varför hon vägrade konvertera. Eller vad tror du.
Alltså hon ser ju lite ovanligt svartmuskig ut för att vara svensk (brunögd, och mörkbruna ögon, verkar det som), så jag vet inte, kanske har hon lite same i sig? I vilket fall som helst så födde hon hans halvkurdiska unge för tre år sedan och han har inte tagit sitt ansvar sedan dess. Soran kör helt enkelt nigger-style här.

Dock helt ansvarslöst av henne att föda Soran Ismail's barn. Ingen tänkande människa hade gått och fött Soranungar liksom. Herreg-d, vad efterblivet

Men sådana är kvinnor liksom, de tänker inte på utseende, intelligens, personlighet osv. Har killen pengar och "status", då är det barn direkt. Samma med Harvey Weinstein; snuskjuden ser för jävla äcklig ut, men han hade en ung och snygg fru som gifte sig med pengarna. Dessa golddiggers är i många fall lika stora skitstövlar som männen de gifter sig med.

Citat:
Ditt inlägg var hur som helst sjukt underhållande att läsa så tusen tack för det. Aldrig funderat på att testa stand up comedy själv?
Haha, nja, min humor är ganska långt ifrån mainstream så att säga

Citat:
Skriv nåt i min tråd förresten apropå våldtäktshysterin: (FB) Fler än jag som lagt märke till detta nya sjuka beteende hos unga kvinnor?
Får bli senare, nu ska jag försöka hitta PS4-kontrollen (som verkar ha egna ben) och koppla av med lite Street Fighter IV!
Citera
2017-10-31, 22:13
Medlem
Det är ett jävligt svårt läge för Magnus Betnér och många av de andra ståupparna, det är ändå en av deras polare som det gäller. Man får ha respekt för det och det förklarar ju iaf tystnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in