Citat:
Ursprungligen postat av
Som-nam-na
Jag tar för givet att Betnér vet mycket väl hur Soran är helt enkelt för att han troligen är av samma skrot och korn själv.
Kaka söker maka och dom har mycket annat gemensamt och levererar liknande störda förhållningssätt till verkligheten.
Dock behöver inte Betnér ha någon direkt kunskap om de aktuella fallen.
Men vem kan säga ärligt att man inte tror att Betnér är typen som skulle greppa tag i en full tonårstjejs huvud och tvinga in sin kuk i munnen medan han väser: -Sug din slyna!
Allt medan han rullar ögonen bakåt och njuter av hur många som verkligen tror på hans sketna PK-floskler om hur tryggt och underbart Sverige blivit sedan det invaderats av hundratusentals apliknande människor från dom smutsigaste länderna i världen?
Vi pratar trots allt om två sjuka unga män som tjänar sitt levebröd genom att förnedra andra.
Som jag skrev tidigare i tråden, så uppfattar jag Betnér snarare som någon som i smyg får titta på och runka när Ismail har hittat sina offer. I en slags voyeristisk/exhibionistisk-relation med homoerotiska undertoner (kanske i första hand för Betnér, medan det för Ismail mer bara handlar om dominansgrejen) där Ismail är den dominante och beta-Betnér är den underordnade.
Nej, men allvarligt väntar jag med att anta något, då jag inte vet exakt vad folk i svängen menar när de säger att folk har känt till hur det är med Ismail. Har de hört om enskilda fall, där enskilda offers berättelser har spridits vidare, eller handlar det om ett mer generellt beteende mot kvinnor som många har själva bevittnat? Till att börja med blir det intressant att få höra vad Betnér har att säga. Sannolikt lär han så klart inte vilja säga någonting, men jag tvivlar på att folk nöjer sig med det och de kommer säkert ständigt påminna honom om det. Hittills har Betnér varit tyst på sociala medier sedan det här började rullas upp.