2017-10-31, 21:08
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag är faktiskt själv mer intresserad av vad Betnér har att säga än vad Ismail har att säga.

Betnér sitter nog just nu och grubblar intensivt på hur han ska undvika att bli nedsmetad med skiten som just träffat fläkten.

Jag tror det kan bli extremt svårt att inte dras med i fallet.

Enda sättet är nog att gå ut och fördöma Soran brutalt och såga honom stenhårt och hävda att han inget visste och att han är förintad av besvikelse. Då kanske.

Frågan är om han har "balls" nog att göra det?
Citera
2017-10-31, 21:10
Medlem
srinivasas avatar
Soran har väl förstått att om han själv på något sätt går ut och kommenterar detta så blir han därmed lovligt villebråd. Det här med att "gå ut själv och kommentera" har ju i fall som Borg och Virtanen tagits som skäl för att deras namn kan publiceras. Därför är Soran en av få läskunniga i landet som inte har hört talas om detta. Hans agent säger följaktligen;
Vi har inte fått någon information om detta eller vad det är och har därmed inget att kommentera

Och i fortsättningen? Hur länge behöver han ställa in föreställningar och framträdanden tror han.
Är förhoppningen att förundersökningen läggs ner? Det är inte osannolikt att så sker.
Och sen, ska han börja vara med i parlamentet igen?

Antagligen blir det dock en publicering av hans namn redan i morgon, med hänvisning till att det redan är känt vem den "Svenske Komikern" är.
Citera
2017-10-31, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Nu har det ju gått väldig inflation i det här med våldtäkt så jag tror man ska ta uppgifterna med en stor nypa salt än så länge. Har ärligt talat svårt att tänka mig honom som våldtäktsman och det finns gott om tjejer som ljuger ihop sånt här.

Vad gäller hans fd tjej som han väntar barn med så tycker jag hon ser ganska mycket ut som en judinna. Har jag rätt i detta förklarar det ju i såna fall varför hon vägrade konvertera. Eller vad tror du.

Ditt inlägg var hur som helst sjukt underhållande att läsa så tusen tack för det. Aldrig funderat på att testa stand up comedy själv?

Skriv nåt i min tråd förresten apropå våldtäktshysterin: (FB) Fler än jag som lagt märke till detta nya sjuka beteende hos unga kvinnor?

Tyst våldtäktskramare!

Polisen har hållit flera förhör, sedan har åklagare valt att ta ärendet vidare, ingen procedur som görs för att det är kul, festligt eller roligt, åklagare väcker inte åtal utan att ha kött på bena i form av bevis...

Blir nästa uttalande från dig att kapten klänning och hagamannen är sköna, missförstådda killar?

När hon säger nej trycker han ner henne och för in sitt kön i munnen på henne. Under övergreppet säger mannen ”sug min kuk” och kallar kvinnan för ”sin hora”. I förhör berättar kvinnan att hon protesterar högljutt, men att hon också fryser till is. Efter ett kortare förlopp upphör våldtäkten och de tar farväl.
En månad senare tar komikern återigen kontakt med kvinnan på Snapchat. Han säger att han förstår att han har gjort henne illa och att han vill träffas för att prata om det inträffade.
Citera
2017-10-31, 21:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Betnér sitter nog just nu och grubblar intensivt på hur han ska undvika att bli nedsmetad med skiten som just träffat fläkten.

Jag tror det kan bli extremt svårt att inte dras med i fallet.

Enda sättet är nog att gå ut och fördöma Soran brutalt och såga honom stenhårt och hävda att han inget visste och att han är förintad av besvikelse. Då kanske.

Frågan är om han har "balls" nog att göra det?

Inte bara han förmodligen. Nu liksom Soran är det bäst att bara hålla käft som de alla gör också förmodligen. Säger du inget kan inget användas mot dig. Om de är ute och fördömer direkt att detta hade jag ingen aning aning om men jag tar givet bort min hand från Soran och det kanske på något mirakulöst sätt att i slutändan visar sig att Soran är helt oskyldig att en massa kvinnor ljög då har de tappat kassamaskinen Soran som vän och kollega.

Sedan om de nu är för snabba med att säga att jag hade ingen aning så kanske det finns vittnen som kommer komma fram och påstå att de hade de visst! Jag pratade med X om just detta om Sorans beteende och alla dessa rykten men han skakade bara på axlarna typ, skit samma samarbetet med S ger mig bra kosing så jag bryr mig inte. Då blir de indragna som de som t.ex på TV4 som döljer skit.

Sedan är det då möjligt att de faktiskt är chockade och hade inte som helst aning och även då är det väl för nu bästa att inte säga något alls.
Citera
2017-10-31, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
De är till synes, precis som Soran, alla fanatiska kurdiska nationalister. Samtidigt tjänar Soran sitt levebröd på att hetsa mot svenska nationalister, uppbackad av offentligt finansierade kanaler och organisationer. Sverige är ett lustigt land. Undrar vad Soran egentligen tänker om både Sverige och det han lever på?

Omsatte nästan 7 miljoner kronor förra året, https://www.allabolag.se/5567732762/...ail-aktiebolag

Är det någon som vet läget på Åsögatan? Mkt media på plats?
Citera
2017-10-31, 21:28
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Jag tar för givet att Betnér vet mycket väl hur Soran är helt enkelt för att han troligen är av samma skrot och korn själv.
Kaka söker maka och dom har mycket annat gemensamt och levererar liknande störda förhållningssätt till verkligheten.

Dock behöver inte Betnér ha någon direkt kunskap om de aktuella fallen.

Men vem kan säga ärligt att man inte tror att Betnér är typen som skulle greppa tag i en full tonårstjejs huvud och tvinga in sin kuk i munnen medan han väser: -Sug din slyna!
Allt medan han rullar ögonen bakåt och njuter av hur många som verkligen tror på hans sketna PK-floskler om hur tryggt och underbart Sverige blivit sedan det invaderats av hundratusentals apliknande människor från dom smutsigaste länderna i världen?

Vi pratar trots allt om två sjuka unga män som tjänar sitt levebröd genom att förnedra andra.

Som jag skrev tidigare i tråden, så uppfattar jag Betnér snarare som någon som i smyg får titta på och runka när Ismail har hittat sina offer. I en slags voyeristisk/exhibionistisk-relation med homoerotiska undertoner (kanske i första hand för Betnér, medan det för Ismail mer bara handlar om dominansgrejen) där Ismail är den dominante och beta-Betnér är den underordnade.

Nej, men allvarligt väntar jag med att anta något, då jag inte vet exakt vad folk i svängen menar när de säger att folk har känt till hur det är med Ismail. Har de hört om enskilda fall, där enskilda offers berättelser har spridits vidare, eller handlar det om ett mer generellt beteende mot kvinnor som många har själva bevittnat? Till att börja med blir det intressant att få höra vad Betnér har att säga. Sannolikt lär han så klart inte vilja säga någonting, men jag tvivlar på att folk nöjer sig med det och de kommer säkert ständigt påminna honom om det. Hittills har Betnér varit tyst på sociala medier sedan det här började rullas upp.
Citera
2017-10-31, 21:29
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srinivasa
Antagligen blir det dock en publicering av hans namn redan i morgon, med hänvisning till att det redan är känt vem den "Svenske Komikern" är.

Du är bra godtrogen om du tror det.
Att hänga ut Virtanen och Timell är en sak för journalistkåren, men att hänga ut en invandrare som går PK-medias ärenden i sin ståupp (infiltrering) är en annan sak. Detta är det hårdaste slaget hittills mot kommunistkåren och det kommer krävas jävligt mycket innan namnet är ute i etablerad media...
Citera
2017-10-31, 21:33
Medlem
flygandeflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Du är bra godtrogen om du tror det.
Att hänga ut Virtanen och Timell är en sak för journalistkåren, men att hänga ut en invandrare som går PK-medias ärenden i sin ståupp (infiltrering) är en annan sak. Detta är det hårdaste slaget hittills mot kommunistkåren och det kommer krävas jävligt mycket innan namnet är ute i etablerad media...

Virtanen har haft enormt mycket makt och allianser och hakar och krokar på folk, och dessutom trumpetat med PK-åsikter, och de kom fram med det namnet jättesnabbt. Soran har inte den makten. Att inget har publicerats är för att man har för lite att gå på. Kanske inte så kittlande men den trista sanningen
Citera
2017-10-31, 21:34
Medlem
musttomtes avatar
Här ser man även den blå kostymen! - 20170925

Någon som kan kontakt produktions ledare och fiska

HELENA SANDKLEF
helena@helenasandklef.se
+46 (0) 702 641 691

https://web.archive.org/web/20170925...www.enskam.se/

Till att det blev

http://www.enskam.se
Citera
2017-10-31, 21:40
Medlem
https://www.pixeltopic.com/image/uvhuhcmrdlxnyd/

Osäker på hur det fungerar att lägga upp bilden men denna säger ju en viss del om den inte är photoshopad
Citera
2017-10-31, 21:49
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
https://www.pixeltopic.com/image/uvhuhcmrdlxnyd/

Osäker på hur det fungerar att lägga upp bilden men denna säger ju en viss del om den inte är photoshopad
bilden är såklart photoshoppad, men artikeln går att läsa på nyheter24.se
Citera
2017-10-31, 21:53
Bannlyst
Är betners tystnad att tolka som en medbrottsling? Om han hade rent mjöl i påsen hade det bara varit att dementera, det är ganska naturligt att man inte vet vad som sker bakom vänners stängda dörrar, eller?

Följdfrågan blir hur många offer det finns, SI uppträdande i parken där han självsäkert tvingar till sig oralsex, tyder på en återfallsförbrytare med rutin, en annan skulle inte ens ta emot frivilligt oralsex av en nybörjare, hur fan vågar man trycka ner dicken i halsen på någon under hot, med en massa tänder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in