Citat:
Ursprungligen postat av
lääz_kelly
Yes! Sub är definitivt den opiat jag föredrar bäst när jag måste få saker gjorda, t.ex städa eller diska. Ofta blir jag manisk och kan bli sittandes och skruva i en Linuxserver eller sortera LP-skivor långt in på morgonen. Timmarna bara flyter iväg. Dock gör ju detta att det är totalt omöjligt att få normala saker gjorda när man är utan, and "feelin sick and dirty" för att citera The Velvet Underground.
Ja när man väl blir utan B8 och nykter det är då allt känns så tråkigt och jobbigt att få saker gjorda..
Jag är tacksamm att jag har utskrivet, för äntligen kan jag fungera normalt i samhället.