Citat:
Ursprungligen postat av
Geigerzehler
Blott ett axplock av det som har skrivits om Såran bara på FB:
"helittlefriend
Soran gillar att ragga upp mycket yngre kvinnor och sedan göra dom illa. Välkänt i branschen."
"Jag är vet alldeles säkert att P3-komikern som pekas ut är Soran Ismail. Han har både våldtagit och trakasserat 2 tjejer jag känner."
..."Dock så är SI den P3-profil som det talas om. Nästan helt säker på det. Han beskrivs som ett riktigt jävla äckel enligt många."
"Kompis, det är en väldigt dåligt bevarad hemlighet att Soran är ett svin. Han har absolut sexuellt trakasserat och våldtagit."
"Hengus
Soran hade sex med en polare till mig igår som är på 17 bast.
Hengus
Tjej. Enligt henne sa han rätt grova saker under samlaget som t.ex. "Jag ska förstöra din tighta tonårsfitta" och annat som jag inte ville veta.
Det mest underhållande var att hon behövde gå igenom Sorans dotters rum där dottern sov för att sedan komma in till Sorans rum."
"ensamemeritus
Han har tvingat till sig sex av redlös tjej (kompis till mig) i Uppsala 2014."
intermittentexplosivitet
"Jag minns tiden när det ryktades här om att han snuskat med någon 16-åring och han satt i Morgonpasset (tror jag, kanske PP3), som gäst, och någon antydde något - stämningen blev minst sagt jobbig innan de bytte ämne. Jag var helt säker på att det skulle redigeras bort, men det gjorde det inte. Minns inte när det var, men för minst ett år sedan."
Hamletgranath
"Det är han! Han är riktigt vidrig! Har vänner som blivit utsatta för honom. Vill att någon ska börja prata om honom också. Lovar att tjejer från HELA landet kommer instämma med tanke på att han lär ha utnyttjat minst en tjej i alla städer han turnerat. Det var så mina vänner blev utnyttjade."
Det där låter som en serievåldtäktsman.
Citat:
Ursprungligen postat av
fum
Nej, anledningen till att Ehs*n Fad*kar håller käften är att han också är utpekad i ett övergrepp.
https://www.facebook.com/politikfakt...358749/?type=3
Vem eller vilka antas denne Aftonbladetjournalist ha våldtagit? Finns det täckning så meddela pressen i Norge. De lär vara intresserade.
Citat:
Ursprungligen postat av
messengeroflove
Timell = jude, Kronér = jude, Virtanen = jude, Hagamannen = same, Englund = tattare, Soran = kurd (kvasijude). Etnicitet har väl allt med saken att göra?
Har du källa till din påståenden så är det intressant annars ser jag det som kontraproduktivt.
Citat:
Ursprungligen postat av
S.Kandal
Det finns inga svenska komiker idag värda namnet. Detta "skrås" huvuduppgift är att driva med allt och alla men så är sannerligen inte fallet i Sverige. "Våra" komiker är i mina ögon en samling ynkryggar och de får gärna tyna bort i glömska hela bunten...
Svensk humor befinner sig i komplett solförmörkelse. Inte ens Robert Gustavsson tränger igenom längre.
När mörkret börjar lätta kommer det dock finnas hur mycket material som helst för dem.