2017-10-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norstrom96
https://twitter.com/PaulinaForslund/...077761/photo/1

Vad säger vi om denna?
Hon verkar vara Nordfront-Nazist, så inte särskilt trovärdig i alla fall.
Citera
2017-10-29, 00:25
Medlem
Grattis Soran! Nu finns du bevarad i Nordiska Museet för all framtid. Skolklasser kommer göra utflykter dit på sina temadagar för se #metoo kurden som satte Knivsta och feministisk våldtäkt på kartan.
Citera
2017-10-29, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norstrom96
https://twitter.com/PaulinaForslund/...077761/photo/1

Vad säger vi om denna?

Modigt av Paulina att ta bladet från munnen. Finns det svenska feminister som fortfarande inte tagit steget från Feministiskt initiativ till Nordiska motståndsrörelsen så är det så dags nu.
Citera
2017-10-29, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Om du har information som vi andra inte vet så får du gärna motbevisa allt skvaller. Så här långt är du bara patetisk och du kommer inte med några svar förutom dina uppenbara frustrerande förolämpningar.

Det är för guds skull påståenden och skvaller som ska backas upp med KÄLLA!
Hittills så finns inte ett skit konkret att gå på!
Citera
2017-10-29, 00:30
Medlem
RUNeKAMrERs avatar
Glöm Soran
Det är Martin Björk
Citera
2017-10-29, 00:31
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Blott ett axplock av det som har skrivits om Såran bara på FB:

"helittlefriend
Soran gillar att ragga upp mycket yngre kvinnor och sedan göra dom illa. Välkänt i branschen."

"Jag är vet alldeles säkert att P3-komikern som pekas ut är Soran Ismail. Han har både våldtagit och trakasserat 2 tjejer jag känner."

..."Dock så är SI den P3-profil som det talas om. Nästan helt säker på det. Han beskrivs som ett riktigt jävla äckel enligt många."

"Kompis, det är en väldigt dåligt bevarad hemlighet att Soran är ett svin. Han har absolut sexuellt trakasserat och våldtagit."

"Hengus
Soran hade sex med en polare till mig igår som är på 17 bast.

Hengus
Tjej. Enligt henne sa han rätt grova saker under samlaget som t.ex. "Jag ska förstöra din tighta tonårsfitta" och annat som jag inte ville veta.
Det mest underhållande var att hon behövde gå igenom Sorans dotters rum där dottern sov för att sedan komma in till Sorans rum."

"ensamemeritus
Han har tvingat till sig sex av redlös tjej (kompis till mig) i Uppsala 2014."

intermittentexplosivitet
"Jag minns tiden när det ryktades här om att han snuskat med någon 16-åring och han satt i Morgonpasset (tror jag, kanske PP3), som gäst, och någon antydde något - stämningen blev minst sagt jobbig innan de bytte ämne. Jag var helt säker på att det skulle redigeras bort, men det gjorde det inte. Minns inte när det var, men för minst ett år sedan."

Hamletgranath
"Det är han! Han är riktigt vidrig! Har vänner som blivit utsatta för honom. Vill att någon ska börja prata om honom också. Lovar att tjejer från HELA landet kommer instämma med tanke på att han lär ha utnyttjat minst en tjej i alla städer han turnerat. Det var så mina vänner blev utnyttjade."

Det där låter som en serievåldtäktsman.

Citat:
Ursprungligen postat av fum
Nej, anledningen till att Ehs*n Fad*kar håller käften är att han också är utpekad i ett övergrepp.
https://www.facebook.com/politikfakt...358749/?type=3

Vem eller vilka antas denne Aftonbladetjournalist ha våldtagit? Finns det täckning så meddela pressen i Norge. De lär vara intresserade.

Citat:
Ursprungligen postat av messengeroflove
Timell = jude, Kronér = jude, Virtanen = jude, Hagamannen = same, Englund = tattare, Soran = kurd (kvasijude). Etnicitet har väl allt med saken att göra?

Har du källa till din påståenden så är det intressant annars ser jag det som kontraproduktivt.

Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Det finns inga svenska komiker idag värda namnet. Detta "skrås" huvuduppgift är att driva med allt och alla men så är sannerligen inte fallet i Sverige. "Våra" komiker är i mina ögon en samling ynkryggar och de får gärna tyna bort i glömska hela bunten...

Svensk humor befinner sig i komplett solförmörkelse. Inte ens Robert Gustavsson tränger igenom längre.
När mörkret börjar lätta kommer det dock finnas hur mycket material som helst för dem.
Citera
2017-10-29, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Bra ide! Nu när vi redan till 99,99% vet vem artikeln handlar om så kan vi låtsas att vi inte sett det och börja rapa upp nya namn, låt oss fortsätta spamma.

Ja för Flashback har ju alltid rätt glömde. Sorry.
Citera
2017-10-29, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
Räknar man Fredrik Lindström som komiker? En tjej på insta som fått stories berättade till henne privat av flera tjejer (ej 1337likes utan en annan) la upp en bild där hon skrev ut allas initalier och då var F.L med. Lite långsökt kanske. Även D.R, E.R, B.M, S.F, A.T (troligen Anders Timell) O.R, L.K

Vi pratar om dem i den här tråden (FB) Sexokalypsen – vilka är männen som hängs ut maskerat av 1337likes på instagram?
Citera
2017-10-29, 00:34
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
På twitter hävdas det att han har redan häktats och att det hela kommer att komma ut på måndag.

Då får vi se om media publicerar nyheten eller lägger locket på.

Om så är fallet kan jag garantera att det kommer ut. Media har fallit på sitt eget grepp i denna me-too soppa. De är totalt chanslösa i alla försök att dölja sanningen här. De har feministerna emot sig och eftersom de själva vill framstå som feminister måste de göra som feministerna vill. Moment 22...game over.
Citera
2017-10-29, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jupeter
Det är för guds skull påståenden och skvaller som ska backas upp med KÄLLA!
Hittills så finns inte ett skit konkret att gå på!

VARSÅGOD!
(FB) Känd svensk komiker utreds för våldtäkt

Läs först, fundera sen, kommentera sist.
Citera
2017-10-29, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
Ja för Flashback har ju alltid rätt glömde. Sorry.

Personen som bevisligen på förhand visste att DN jobbade på denna artikel och som pekat ut Soran har förmodligen rätt.
Citera
2017-10-29, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
I artikeln i FÖRSTA INLÄGGET i denna tråd pucko.
Nej, inget om Soran där. Dumme fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in