2017-10-29, 23:57
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Vilka är huvudena? Virtanen känns bekant men det andra huvet?
Det skall nog vara Timell, är ju inte Kronér i alla fall och det är väl ingen annan som schavotterats än?
Citera
Medlem
Verkar som att det inte längre går att recensera Soran på hans Facebook. Innan han tog bort det så låg han på 1,1. Sysslar han med nån sorts damage control nu?
Citera
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Vilka är huvudena? Virtanen känns bekant men det andra huvet?

Oklart, men att det är Soran under bilan är ju iallafall en sak som är säker

Inte jag som gjort den, utan fick den precis delad i mitt Facebookflöde. Men det tyder ju på att snaran kring Soran börjar dras åt ordentligt, nu är det inte bara vi hemska Flashbacknazister som fokuserar på honom...
Citera
2017-10-29, 23:58
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Det finns inga officiella handlingar i ärendet, det råder förundersökningssekretess och uppgifterna kommer från en icke namngiven person förmodligen sk polisskvaller möjligtvis är det åklagarskvaller.

Det finns inget dagboksblad eller häktningsframställan att luta sig mot därav kan man inte gå ut med uppgifterna och så länge vi inte får ett namn från officiellt håll så lär dröja innan vi kan läsa i MSM om vem det är.

Jag måste framhålla att den klarsynthet och skärpa som intermittentexplosivitet visade prov på redan i post #4 trots allt räddar forumet i ett läge som detta.

Alternativt så kan någon av brottsoffren eller MGM gå ut med information, men om MGM fortsatt håller käften så kommer det bara vara 'komikern' till ett eventuellt åtal är formulerat.

/Provokatör
han var också först med att misstänka arbogakvinnan som gm också, första sidan i den tråden. mycket begåvad herre
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blankdank
Jag skulle inte backa en polare som stod åtalad för flera våldtäkter. Det du beskriver som att ställa up verkar snarare vara ett sådant gäng/mob rule mentalitet.
Vad svamlar du om? Åtal har ej väckts ännu.
Citera
Medlem
Lite lynchstämning nu, kan verkligen inte säga om det här är sakligt eller inte. En tjej som säger att hon har blivit våldtagen men inte anmält.. om det är våldtäkter är det allvarligt men vem vet vad som är sant nu.

Tex var det som rapporterades om Kroner verkligen något? Han var ju tillsammans med tjejen i något år. Om hon upplevde relationen som destruktiv så kan jag säga att jag också har upplevt relationer som är destruktiva. Visst borde han inte vara tillsammans med någon som jobbat under honom men det är ju knappast unikt.. och praktikant i mediavärlden betyder inte ett tonåring.
Citera
2017-10-29, 23:59
Medlem
Det är Soran,min dotter känner ett av hans ex, och hon han bekräftat detta
Citera
2017-10-30, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen62
Välkommen, stiligt första inlägg. Om du är helt ärlig förstås.
Citera
Medlem
NOlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen62

Precis, och som jag skrev nyss: Det verkar vara Soran eftersom han skulle varit med på Discoverysändning https://www.expressen.se/sport/fotbo...et-skiter-sig/ och dom nu har plockar bort "komikern" pga anklagelser. Aftonbladet meddelar att Discovery avbryter samarbetet med komikern.. https://www.aftonbladet.se/nojesblad...te-med-komiker

Det är ju bara att lägga ihop 1+1, liksom .....
Citera
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Fast är det SI så är det ju fake news och benämna honom "komikern" - undrar om det tänker på sitt publicistiska ansvar? Men det är klart de måste gå ut med de, oavsett de teoretiska hindren. Allt hänger vad som sker på nätet nu. Det måste ju komma en dementi när som helst, annars så är det kört.
Han har ju kört en hel del stå-upp shower, räknas man inte som komiker då? Nu har jag aldrig gillat eller ens skrattat åt den lilla kurdens skämt men nog har han jobbat och tjänat pengar som komiker?
Citera
2017-10-30, 00:03
Medlem
Kalle81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Oklart, men att det är Soran under bilan är ju iallafall en sak som är säker

Inte jag som gjort den, utan fick den precis delad i mitt Facebookflöde. Men det tyder ju på att snaran kring Soran börjar dras åt ordentligt, nu är det inte bara vi hemska Flashbacknazister som fokuserar på honom...

Men huvet är inte kapat än! Nån kan räddan i sista stund, kanske den skrattande häxan!

Värre för virtanen och timell! Han borde ritat deras kroppar vid sidan, med verktyg på timell och kokain på virtanen då hade jag fattat snabbare.
Citera
2017-10-30, 00:03
Bannlyst
Det enda som kan rädda Soran nu är väl om anmälaren är Hanna Wigh lr några andra SD-kvinnor!

Hur gör man för att få ut FUP, ska man tälta i natt utanför tingshuset lr ringer man och beställer i morgon bitti, vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in