2017-10-27, 18:12
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Intressant. Vilka kandidater har vi? Och vilka går bort?

Magnus Betner
Özz Nujen
Soran Ismail
Henrik Schyffert
Måns Möller
Johan Rheborg
Per Andersson
Thomas Järvheden
Kodjo Akolor
Claes Malmberg
Shan Atci
Henrik Hjelt
André Wickström
Björn Guvstavsson
Johan Glans
David Batra
Robert Gustavsson
Felix Herngren

Jonas Gardell går väl automatiskt bort?
Visst är det flera som är kända från Radio och TV men den som är mest känd med den kombon är väl *zz?
Kända program som Morgonpasset,Ring så spelar vi bla. Och från TV:
Anne Holt,Aspiranterna,Julkalandern,Tusenbröder mm.
????
Citera
2017-10-27, 18:14
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iWishYouWould
Galet om det är Soran. Han är väl påläggskalv på SVT = helt rätt bakgrund för att göra karriär på SVT.

Kan vara just därför det tystats ner och inte kommit ut.
Citera
2017-10-27, 18:17
Medlem
Okapihjords avatar
Schyffert är en rimlig kandidat. Han är ju öppet helrubbad. Enligt honom vill folk bli "runkbajsade i munnen", bland annat. 🙃
Citera
2017-10-27, 18:18
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Kommentarer från olika ig's.

@1337likes
@akinna_hHelt sjukt!!!! Men en annan sak. Jag undrar om det ligger nån sanning i ryktet om en komiker som jobbat på P3 eller om det bara är hatkommentarer..? Känner mig så kluven i om jag ska gilla/bojkotta?

@Sorans konto

@iaremollyÄr ryktena som cirkulerar sanna? Jag dör lite inombords då. You were the chosen one 😫

@dunsa@iaremolly håller så med! Väldigt oroande!

@susanna_pettersson#metoo #näst på tur att bli outad
Att folk som läser på Flashback även har instagramkonton är väl ingen chock eller?
Citera
2017-10-27, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr
Att folk som läser på Flashback även har instagramkonton är väl ingen chock eller?

Var står det i tråden att han jobbar på P3?
Citera
2017-10-27, 18:25
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitewater
Skrivas på Twitter att det hela varit känt i 20 år. Säger som någon annan Wahlbeck. Minns när han raggade på fjortisar på diverse festivaler under 90-talet.
När sanningen till slut kommer fram, så hör du och jag till dem som inte blev ett dugg förvånade.
Wahlbeck har klarat sig ifrån att granskas under lupp för sina beteenden alltför länge. Träd fram nu ni alla modiga tjejer!
Citera
2017-10-27, 18:28
Medlem
cerealtubemans avatar
Om gm varit självutnämnd sverigevän har media hängt ut gm innan bläcket hunnit torka Schyffert, Soran, Betnér eller Özz. Betnér har väl gulliga skämt om incest för att verka vara radikal, provocerande och nytänkande.
Senast redigerad av cerealtubeman 2017-10-27 kl. 18:34.
Citera
2017-10-27, 18:38
Medlem
esetts avatar
Har lite funderingar på om det kan vara Kodjo Akolor. Han har bland annat sysslat med stand up, varit programledare för musikhjälpen, samt att han är programledare för morgonpasset i P3
Citera
2017-10-27, 18:43
Medlem
Socialkonservativs avatar
Även om det naturligtvis hade varit en intressant historia om ännu en av vänstern omhuldad person skulle komma ut som mindre god än tänkt så har jag väldigt svårt att tro att det är Soran. Men skulle bli genuint förvånad utifrån allt jag vet om personligheter och trott jag haft i förmåga att läsa människor. Virtannen och Timell var uppenbara fall som knappast förvånade.

Men jag skulle behöva omvärdera allt jag vet om människor och all min förmåga att läsa av människor om det visar sig vara Soran.

Kan slå vad extremt mycket om att det inte är Soran.
Citera
2017-10-27, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hendiron
Soran Ismail har ej lagt upp något nytt på Instagram sedan den 17 oktober. När han annars lägger upp 1-2 bilder om dagen. Slump?

Nej, det känns rent spontant inte som en slump.
Citera
2017-10-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ
Även om det naturligtvis hade varit en intressant historia om ännu en av vänstern omhuldad person skulle komma ut som mindre god än tänkt så har jag väldigt svårt att tro att det är Soran. Men skulle bli genuint förvånad utifrån allt jag vet om personligheter och trott jag haft i förmåga att läsa människor. Virtannen och Timell var uppenbara fall som knappast förvånade.

Men jag skulle behöva omvärdera allt jag vet om människor och all min förmåga att läsa av människor om det visar sig vara Soran.

Kan slå vad extremt mycket om att det inte är Soran.

Han är aktiv i tv och radio samt har en agent så han passar in perfekt i beskrivningen. bortsett från några tweets om katalonien och liverpool har han varit väldigt tyst i sociala medier vilket inte är likt han. Det gick även rykten om att han skulle ha våldtagit någon för ett år sen och många förutspådde att ett avslöjande skulle komma snart.

Soran passar in perfekt som gm och det är troligtvis han
Citera
2017-10-27, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Different
Nej, det känns rent spontant inte som en slump.
Men han har varit rätt aktiv på twitter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in