2018-02-06, 23:06
Medlem
Bravidas avatar
Följer Linnea på twitter och hon verkar lida av hybris och någon annan störning. Hon tror att hon är en hjälte när hon om och om igen provocerar fram tillmälen från män, i affekt.

Sociopat och feminist.

Brukar ofta hänga ihop.
Citera
2018-05-08, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odjuret22
Exakt, här har vi originalbilden med chatten med killen vars hon ska ha skrivit till hans 741 vänner.
https://www.instagram.com/p/BT1e12aghhP/?taken-by=assholesonline

Facebookchatten har timestamp, hon har valt att edita bort det uppenbarligen. Varför skriver han på engelska? Är det inte lite för bra för att vara sant, att den enda killen hon väljer att "outa" inte är från Sverige?

För att hon är en stor lögnare. Som homosexuell tar jag extra illa upp av alla hennes påhitt då jag gissar att en stor del av alla "dick pics" som hon använder i sina fejkade konversationer förmodligen är stulna från gay-dejtingsidor. Vi gay-killar har ju en hög tendens att visa snoppen för varandra så om hon ska ut på internet och leta rätt på snoppar att klippa in i sina lögner är nog risken stor att många ovetande gay-killar utnyttjas i hennes bedrägerier.
Citera
2018-05-08, 22:27
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-THN
För att hon är en stor lögnare. Som homosexuell tar jag extra illa upp av alla hennes påhitt då jag gissar att en stor del av alla "dick pics" som hon använder i sina fejkade konversationer förmodligen är stulna från gay-dejtingsidor. Vi gay-killar har ju en hög tendens att visa snoppen för varandra så om hon ska ut på internet och leta rätt på snoppar att klippa in i sina lögner är nog risken stor att många ovetande gay-killar utnyttjas i hennes bedrägerier.
Gaykillar borde hänga ut henne.. hade varit niiiiiiiiiiiiiiiiice
Citera
2018-05-09, 00:07
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Gaykillar borde hänga ut henne.. hade varit niiiiiiiiiiiiiiiiice

Det är klart att du önskar det. Naturligtvis irriterar hon dej . Hon är ju en skärpt och tuff tjej. Woow.
Citera
2018-05-09, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Det är klart att du önskar det. Naturligtvis irriterar hon dej . Hon är ju en skärpt och tuff tjej. Woow.

Precis. Det viktiga är inte att hon talar sanning, utan om budskapet hon förmedlar.
Citera
2018-05-09, 00:59
Medlem
Citat:

Hon är en tjej som väntar på att en riktig kar ska dyka upp. Hon vill bara ha en riktig kar men det finns ingen, så hon väntar och väntar och blir allt bittrare och bittrare. Det är synd om tjejen.

Hon behöver en riktig kar som sätter henne på plats och använder henne som sexleksak så blir hon harmonisk och glad igen.
Citera
2018-05-09, 16:11
Medlem
Koodas avatar
Citat:

Jag tycker hon är rätt rolig, lite som ett troll nästan. Men det är ju hon själv som blir attackerad så det är då det blir komiskt.

Däremot är det rätt skrämmande att vredesmod verkar vara den naturliga responsen, från slemmigt sötsliskig till apeshit bananas på några sekunder. Vissa känns lite påhittade tycker jag men absolut inte overkliga. Jag förstår att folk kan störa sig på henne men det finns en viss jargong i lagsporter, att vara dryg och lite kaxig hör till. Sen tror jag att hon tycker det är väldigt kul att provocera. Jag har två polare som sportar på elitnivå och dom är likadana.
Citera
2018-05-12, 00:00
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Nope. Det finns många skärpta och tuffa tjejer. Linnea Claesson är inte det minsta skärpt och dessutom är hon mytoman.
Citera
2019-06-04, 05:32
Medlem
Hundkostyms avatar
På nätet är det ju till 99 % massa negrar och araber som trakasserar och är på unga tjejer ofta minderåriga men dessa vågar inte fegfittor som Linnea göra narr av. Men äldre fredliga svenska män går bra sen är ju Linnea knappast ung själv utan börjar själv bli pensionär snart.
Citera
2019-06-06, 16:29
Medlem
Citat:
Jadu, det beror på vad du menar med "skärpt och tuff".
Nuförtiden så verkar "skärpt och tuff" vara samma sak som "manshatande och bitsk som fan".

Spice Girls är skärpta och tuffa tjejer.
"Va?", säger du då - "de har ju låtar som handlar om romantiska förhållanden med män, en tjej kan väl inte vara skärpt och tuff om hon medger en svaghet för det motsatta könet?".
Jo, det kan hon faktiskt.
Till och med den superfeminina och charmerande Aqua-medlemmen Lene Nystrøm är en "skärpt och tuff tjej" eftersom hon såvitt jag vet aldrig har låtit sig diskrimineras.
Och kan du tänka dig, hon har trots detta haft romantiska förhållanden med två andra manliga medlemmar i den gruppen (René Dif och Søren Rasted), och flera av låtarna på den gruppens första album handlar om heterosexuella blomstrande förhållanden mellan en man och en kvinna (skit i "Barbie Girl" nu, det finns många andra låtar på det där albumet).
"Skandal!", tänker du då - "de ser henne bara som ett sexobjekt och har hjärntvättat henne till att gå med på det!".
Nejdå, det råkar bara vara så att om en man och kvinna ofta umgås med varandra och attraherar varandra så är det väldigt stor chans att de utvecklar sexuellt intresse för varandra.
Och tro't eller ej, men hon kunde välja själv om hon ville vara ihop med dem eller inte.

Och förresten, det här snacket om "starka tjejer" som någon sorts unik sällsynt typ av tjejer antyder faktiskt att tjejer i regel "egentligen" är "svaga".
De allra flesta tjejer är starka och tuffa, eftersom nästan ingen tjej skulle acceptera att exempelvis bli sexuellt antastad, de råkar bara sakna den där bitchiga och överdrivet bitska stilen á la Zara Larsson som en del folk numera verkar förknippa med en "stark och tuff" personlighet.
Och det är då jag jävligt tacksam för - ingen man skulle orka med en surkärring som gick runt och var passivt aggressiv inför män i allmänhet hela tiden.
Senast redigerad av Mikael861 2019-06-06 kl. 16:43.
Citera
2019-06-07, 01:22
Medlem
sluskjohans avatar
Men för helvete har haft några feta kärringar som bjudit mig på fest via badoo, inte fan skulle jag provocera fram en reaktion eller vara allmänt otrevlig, har även haft en 45 årig arab gubbe som var mer än på mig när jag var 22 bast, han erbjöd mig shopping, mat på hans restaurang och dyra skor, han fastna för mig en gång när jag och polarna fick skjuts av honom till krogen - jag skulle aldrig vara otrevlig och stoltsera med det i Aftonbladet
Citera
2019-06-07, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Vänta här nu.. den äldre gubben säger "söting" till henne.. hon svarar med att vara pissdryg och kalla honom uråldrig och gör sig rolig på hans bekostnad..

Varför hyllas hon över att vara ett litet omoget pissluder för? Kan någon förklara.

Kvinnor är lättkränkta, fast de försöker förneka det genom att skylla på andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in