2017-10-28, 10:30
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smakker
12 000 läsare i denna tråd. Det är inte bra, Svensson är sugna på skvaller till 11-kaffet. Var försiktiga med vem ni hänger ut här. Det kan få stora konsekvenser!

Jag uppmanar alla att ta allt som skrivs här med en SKOPA salt. Finns många Svärjevänner som inte vill något annat än att se en viss kurdisk komiker i stupstocken.

- smakker

Visst är det så, men jag tror att hela komiker Sverige vill att den utpekade själv väljer att gå ut i Media och säga att det var jag, så då slipper man spekulationer i forum och dylikt.Så länge ingen vet säkert vem det var, så då dyker de upp olika namn hela tiden...

mvh/
Citera
2017-10-28, 10:30
Medlem
kvarkenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteibla
Kan du visa var?
Jag surfar på en liten telefon och ser väldigt dåligt så jag fixar inte att leta igenom hela tråden.

https://www.twitter.com/kapolain
Citera
2017-10-28, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Länka gärna.
För just nu verkar det mest som om människor upprepar ett rykte om att det skulle kunna vara han.

Just nu verkar det bara som att människor tar Soran i försvar bara för att han är kurd?! Eller förstår ju inte, enda argumentet för han att det är SD-sympatisörer som baktalar han???

Jag vet detta, har inte Print Screenat. Jag har sett det med egna ögon samt har första handskällor om vilket svin han är bakom låsta dörrar..... Tro mig eller inte, upp till dig.

Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Luftboxas..?

Jag rättade ditt påstående som var felaktigt. Håll dig till fakta om du vill bli tagen seriöst.

Alla som inte har en diagnos förstår vad jag menar. Håll dig till en vettig diskussion utan käbbel så blir det lättare att diskutera med dig. Budskapet har väl gått fram? Varför bråka om ord?
Citera
2017-10-28, 10:32
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Lasse Lindroth, Claes Malmberg, Mårten Andresson?
Magkänslan Claes som tar kokain eller Mårten Andreasson
Eller Hans Möller vars flickvän lämnat honom.

Du är verkligen sämst. Helt jävla sämst. "Åh.. vilka komiker känner jag igen... *starts typing*.. Lasse Lindroth..etc etc"

Lasse Lindroth är död sen 1999. Du kanske ska tänka lite innan du skriver nästa gång? Ett litet tips i all välmening - nu vet jag förvisso att tänkande är svårt för vissa människotyper...
Citera
2017-10-28, 10:35
Medlem
Kan någon förklara vad som hänt? Våldtäkt i form av tilltvingat oralsex?

Huvudmisstänkt SVTs påläggskalv Soran???
Citera
2017-10-28, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iWishYouWould
Kan någon förklara vad som hänt? Våldtäkt i form av tilltvingat oralsex?

Huvudmisstänkt SVTs påläggskalv Soran???

Påtvingat analsex. Vill du ha det?
Citera
2017-10-28, 10:36
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
(FB) Skvaller om Soran Ismail?

Som jag skrev i Sorans skvallertråd för någon dag sedan...

Han har inte uppdaterat varken Instagram eller Twitter på tio dagar, brukade göra det varje dag innan. Självklart är det Soran vi pratar om.

Har du eller någon annan några frågor angående Soran Ismails våldtäktsförsök eller våldtäkter så är det bara att citera mig.

Jag kan svara på allt angående Soran Ismails övergrepp. Jag har vetat detta sen länge.

Han har ju twittrat? Kom med bevis istället för påhittad fakta om du nu vet allt
Citera
2017-10-28, 10:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Just nu verkar det bara som att människor tar Soran i försvar bara för att han är kurd?! Eller förstår ju inte, enda argumentet för han att det är SD-sympatisörer som baktalar han???

Jag vet detta, har inte Print Screenat. Jag har sett det med egna ögon samt har första handskällor om vilket svin han är bakom låsta dörrar..... Tro mig eller inte, upp till dig.

Alla som inte har en diagnos förstår vad jag menar. Håll dig till en vettig diskussion utan käbbel så blir det lättare att diskutera med dig. Budskapet har väl gått fram? Varför bråka om ord?
Jag tar inte Soran i försvar, det inte alls otänkbart för mig att det är honom som rubrikerna handlar om. Däremot har jag ännu inte sett något av substans som säger att det faktiskt rör sig om Soran.

Och det du framför är ju också bara lösa påståenden som du inte kan backa upp. Därför ifrågasätter jag dina påståenden om vem det gäller.
Citera
2017-10-28, 10:37
Medlem
undrande1s avatar
Betnér är han med i diskussionen?
Citera
2017-10-28, 10:38
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Lasse Lindroth, Claes Malmberg, Mårten Andresson?
Magkänslan Claes som tar kokain eller Mårten Andreasson
Eller Hans Möller vars flickvän lämnat honom.
Hasse Brontén kan det även vara.

Ja M*rten har varit en av sthlms värsta player .. och inte direkt trevlig mot tjejerna .. men våldtäkter är ju nåt helt annat ..likaså våldtäktsmän brukar inte vara `playertypen`
Men får några år sedan så var han en riktig mansgris .. idag stadgad o seriös
Citera
2017-10-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undrande1

Nej. Om man läser tråden så nämns typ Soran 100 gånger, alla andra 10 gånger.
Citera
2017-10-28, 10:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undrande1
Ja det bör han ju absolut vara.
(FB) Känd svensk komiker utreds för våldtäkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera