Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-28, 10:23
  #601
Medlem
irishrages avatar
Lasse Lindroth, Claes Malmberg, Mårten Andresson?
Magkänslan Claes som tar kokain eller Mårten Andreasson
Eller Hans Möller vars flickvän lämnat honom.
Hasse Brontén kan det även vara.
__________________
Senast redigerad av irishrage 2017-10-28 kl. 10:33.
Citera
2017-10-28, 10:24
  #602
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Fast Betnér såg väl rätt bra ut när han hade rakad skalle och skäggstubb? (No homo)

Men är det någon standup komiker som fått mest fitta är det nog han faktiskt :9

Kollar man klipp på Youtube där Soran blir intervjuad av Clara Henry och inför en skam för Sverige, så kan man se att något inte stämmer med honom.

Han ser helt tom ut i blicken, och han kan knappt le, något psykiskt fel är det, kan röra sig om depression och liknande.. men något med han är fel.
Jag tror knappast att Soran har några problem med att få ligga om han vill heller.... Det handlar knappast om möjligheten att ligga, utan snarare hur kvinnorna behandlas i situationen..

Dvs kvinnosyn - inte liggfrekvens.
Citera
2017-10-28, 10:24
  #603
Medlem
(FB) Skvaller om Soran Ismail?

Som jag skrev i Sorans skvallertråd för någon dag sedan...


Han har inte uppdaterat varken Instagram eller Twitter på tio dagar, brukade göra det varje dag innan. Självklart är det Soran vi pratar om.

Citat:
Ursprungligen postat av Smakker
10 000 läsare i denna tråd. Det är inte bra, Svensson är sugna på skvaller. Var försiktiga med vem ni hänger ut här. Det kan få stora konsekvenser!

Jag uppmanar alla att ta allt som skrivs här med en nypa salt. Finns många Svärjevänner som inte vill något annat än att se en viss kurdisk komiker i stupstocken.

- smakker

Har du eller någon annan några frågor angående Soran Ismails våldtäktsförsök eller våldtäkter så är det bara att citera mig.

Jag kan svara på allt angående Soran Ismails övergrepp. Jag har vetat detta sen länge.
Citera
2017-10-28, 10:24
  #604
Medlem
Kodiak-s avatar
Det känns fortfarande som att den som utpekats flest antal gånger i tråden mest har gjorts så på förhoppningar och lösa grunder. Att man inte vill vara delaktig som farsa gör en inte automatiskt till våldtäktsman.

Jag säger inte att det är eller inte är någon särskild, men ingen vinner på att folk sitter och hetsrunkar till vad dom verkar hoppas på ska bli sant. Håll er till det som är konkret istället för svaga indiciekedjor.
Citera
2017-10-28, 10:24
  #605
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Lasse Lindroth, Claes Malmberg, Mårten Andresson?
Magkänslan Claes som tar kokain eller Mårten Andreasson
Lasse dog väl 1999?
Citera
2017-10-28, 10:25
  #606
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smakker
10 000 läsare i denna tråd. Det är inte bra, Svensson är sugna på skvaller. Var försiktiga med vem ni hänger ut här. Det kan få stora konsekvenser!

Jag uppmanar alla att ta allt som skrivs här med en nypa salt. Finns många Svärjevänner som inte vill något annat än att se en viss kurdisk komiker i stupstocken.

- smakker


Menar du mej? Nja, jag vill ju bara se honom kölhalad i pissrännan men stupstocken funkar oxå bra, Helst bägge.. det blir mycket popcorn poppande framöver...😎😎😎


Ock komiker ock komiker föresten.. man skrattar ju mer åt honom än med honom..
__________________
Senast redigerad av jori9900 2017-10-28 kl. 10:30.
Citera
2017-10-28, 10:25
  #607
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
(FB) Skvaller om Soran Ismail?

Som jag skrev i Sorans skvallertråd för någon dag sedan...


Han har inte uppdaterat varken Instagram eller Twitter på tio dagar, brukade göra det varje dag innan. Självklart är det Soran vi pratar om.
Har han visst. Twittrade för 19 timmar sedan.
Citera
2017-10-28, 10:25
  #608
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Lasse Lindroth, Claes Malmberg, Mårten Andresson?
Magkänslan Claes som tar kokain eller Mårten Andreasson
Det fetade - han körde ihjäl sig 1999 .... Du kan lugnt stryka honom från din lista ...
Citera
2017-10-28, 10:26
  #609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kodiak-
Det känns fortfarande som att den som utpekats flest antal gånger i tråden mest har gjorts så på förhoppningar och lösa grunder. Att man inte vill vara delaktig som farsa gör en inte automatiskt till våldtäktsman.

Jag säger inte att det är eller inte är någon särskild, men ingen vinner på att folk sitter och hetsrunkar till vad dom verkar hoppas på ska bli sant. Håll er till det som är konkret istället för svaga indiciekedjor.

Det har cirkulerat flera, oberoende av varandra inlägg på Facebook där Soran Ismail hängs ut som våldtäktsman.
Citera
2017-10-28, 10:27
  #610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Har han visst. Twittrade för 19 timmar sedan.

Skenmanöver, om du jämför aktiviteten nu med då så förstår du vad jag menar. Du luftboxas bara just nu.
Citera
2017-10-28, 10:28
  #611
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Det har cirkulerat flera, oberoende av varandra inlägg på Facebook där Soran Ismail hängs ut som våldtäktsman.
Länka gärna.
För just nu verkar det mest som om människor upprepar ett rykte om att det skulle kunna vara han.
Citera
2017-10-28, 10:29
  #612
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Skenmanöver, om du jämför aktiviteten nu med då så förstår du vad jag menar. Du luftboxas bara just nu.
Luftboxas..?

Jag rättade ditt påstående som var felaktigt. Håll dig till fakta om du vill bli tagen seriöst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback