2017-10-28, 01:00
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfPeterAndersson
Är det någon mer som känner hur det kittlas i snoppen? Det är som att åka bergochdalbana!

Skadeglädjen är total. Vänstern faller ihop.

Vore verkligen sanslöst kul om det är Soran. Nästan så att man knappt tror att det händer!
Citera
2017-10-28, 01:01
Bannlyst
Saftig läsning med flera namn

https://mobile.twitter.com/Nabila_AF...85409492385792
Citera
Medlem
Ser mörkt ut för soran. Tips är att kasta id-handlingarna och utge sig för att vara 17, så har han sig ett nytt liv med bidrag. Vänsterfeministerna är ju så jävla blåsta så han skulle inte bli igenkänd heller.
Citera
Medlem
DR-Drunks avatar
Vi måste ta det försiktigt med vem vi hänger ut. Han är på kenneth ekroths sida.

https://www.youtube.com/watch?v=Mmr4HcgG0OY
Citera
Medlem
SeanPenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Skadeglädjen är total. Vänstern faller ihop.

Vore verkligen sanslöst kul om det är Soran. Nästan så att man knappt tror att det händer!

Japp undra hur dom UBER-pk-feministerna i morgonpasset kommer ställa sig inför detta. Dom kan ju inte bara ignorera det, då är dom ju en del av problemet så att säga
Citera
2017-10-28, 01:03
Medlem
XaoqcHs avatar
Sorans och Kapolains relation verkar vara väldigt infekterat men vad jag förstår har hon inte riktat några anklagelser om sexbrott mot honom.

Deras konflikt verkar bestå i att Kapolain blev gravid för några år sedan, Soran försöker få henne att göra abort, Kapolain vägrar, Soran sticker iväg och därefter tycks Soran inte visat något intresse för varken dotter eller ex.

Fast Kapolain kanske sitter på en hel del hemligheter om Soran? I alla fall insinuerar hon en hel del i sitt Twitterflöde, aldrig något konkret men alltför avvikande och återkommande för att ge en känsla att det är mycket hon inte säger.
Citera
2017-10-28, 01:03
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Spelar det någon roll vem det?

Nej.

Det enda det bevisar är att du ska hålla dig djävligt långt borta från mediakåta personer. De har makt och nätverk till att tysta dig.

Uppenbarligen ...

Ja.
Citera
2017-10-28, 01:07
Medlem
Drdeoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Japp undra hur dom UBER-pk-feministerna i morgonpasset kommer ställa sig inför detta. Dom kan ju inte bara ignorera det, då är dom ju en del av problemet så att säga

Sista gången soran är inbjuden
Dock ser jag inte David druid eller Victor som pk heller inte Hanna

Kodjo däremot och martina
Citera
2017-10-28, 01:07
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900

Ja.

För polisen? JA.
För oss? Nej ...
Citera
2017-10-28, 01:10
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Sorans och Kapolains relation verkar vara väldigt infekterat men vad jag förstår har hon inte riktat några anklagelser om sexbrott mot honom.

Deras konflikt verkar bestå i att Kapolain blev gravid för några år sedan, Soran försöker få henne att göra abort, Kapolain vägrar, Soran sticker iväg och därefter tycks Soran inte visat något intresse för varken dotter eller ex.

Fast Kapolain kanske sitter på en hel del hemligheter om Soran? I alla fall insinuerar hon en hel del i sitt Twitterflöde, aldrig något konkret men alltför avvikande och återkommande för att ge en känsla att det är mycket hon inte säger.

Är aldrig inne på Twitter men privatsaker som aborter diskuteras väl näppeligen på Twitter, det vore ju helt absurt att grotta i detta inför hela svenska folket.
Däremot större saker som vederbörande vet kommer fram oavsett, det diskuteras. Låter mkt mer logiskt i mina ögon.
Citera
2017-10-28, 01:10
Medlem
Leviathan99s avatar
De "goda" PK-människorna faller en efter en

Kommer o tänka på en vers ur "lilla apokalypsen" i Matteusevangeliet

"Då skall många komma på fall och ange varandra och hata varandra. Många falska profeter skall framträda och bedra många. Genom att laglösheten tilltar kommer kärleken att kallna hos de flesta. Men den som håller ut till slutet skall bli räddad"
Citera
2017-10-28, 01:12
Medlem
jori9900s avatar
Snälla gud låt det vara soran.
Gud hör min bön. Soran Soran.

Jag ska fan ge några spänn i kollekten och gå i kyrkan (fast jag hatar dom hyklarna) om det är soran.

Gud, Låt soran löpa gatlopp i kommunistmedia.

Soran, make my day.

Fan jag ska dansa naken på gatorna om det är soran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in