Citat:
Ursprungligen postat av
fryskyl
Kanske inte i juridisk mening. Men i bokstavlig mening så jo, där har han varit misstänkt. Nyheten spreds att en komiker var anklagad för våldtäkt. Asmånga på twitter och internetfora gjorde genast antagandet att det måste vara Soran. De
misstänkte Soran. Varför, frågar man sig då? Även om det sedermera visade sig vare Leffe Standupsson som var den skyldige kommer man ändå komma ihåg att misstankarna genast gick mot SIs håll. Och folk, eller "folk" tänker:
Antagligen för att han också har en del skit i det förgångna vad gäller kvinns? 
De flesta kanske fattar att det var skitsnack, pådrivet av rasistiskt hat, men en del skit sitter alltid kvar.
Att du varit misstänkt för ett sexualbrott är liksom inget du nämner så där i förbigående, hur jävla idiotiska anklagelserna än var. Därför tvivlar jag också på att SI skulle vilja sitta i morgonsoffor och snacka om det. Dock kanske om rasism, utan att nämna själva anklagelserna.
Men vi får väl se vad som händer.
Edit: Sen kan jag tillägga att jag personligen inte är nått stort fan av SI, eller "PK"-folket.
Tror för övrigt du läst
EnDagensTacks inlägg fel. Finns ingen självmotsägelse där.
Men om det inte är han som är anklagad så har han inte heller varit misstänkt. Att "asmånga" har gjort antaganden betyder inte ett skit när hela pk-eliten ändå bara kommer hävda att den lilla klicken "asmånga" är dom vanliga rasisterna som alltid hatar ändå.
Som sagt så kommer han bara att plocka hem poänger när han visar hur rasister driver sitt hat och alla alla andra kommer bara att gråta med Soran och köpa biljett, han bok och tävla om hur synd det är om den rasistutsatta lilla kurden som vissa tygpåsemän till och med tycker är gullig (för att plocka pk-poäng hos sin sextrötta fru).
Dom enda som kommer sitta kvar med misstankar mot honom är dom som redan i hans ögon är rasister och hatar honom. Den lilla klicken "asmånga" skiter han fullständigt i ändå (och alla andra till vänster om sd skiter också i "asmånga"). Han kommer nog dock att vara glad för de pengar som dom hjälper honom att tjäna i så fall på att de *hat-rasistar* på honom.
Givet att fanskapet är oskyldig då förstås.