Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-21, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanMatta
Bara jag som kollar? En sopa åkte ut på 10k nivån.

Hahaha tyckte rejält synd om honom, och det värsta är att jag själv hemma i tv-soffan svarade samma sak! Jag får iofs skylla på att jag satt och slösurfade med laptopen i knät och bara lyssnade med ena örat. När han sen svarade samma sak och det blev fel så vaknade man till ordentligt haha! Jag hade nog bara skrattat om jag var honom, men förstår besvikelsen såklart
Citera
2017-10-21, 20:04
Medlem
JohanMattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Hahaha tyckte rejält synd om honom, och det värsta är att jag själv hemma i tv-soffan svarade samma sak! Jag får iofs skylla på att jag satt och slösurfade med laptopen i knät och bara lyssnade med ena örat. När han sen svarade samma sak och det blev fel så vaknade man till ordentligt haha! Jag hade nog bara skrattat om jag var honom, men förstår besvikelsen såklart
Såg du hur besviken hans fru var i publiken? HAHA
Citera
2017-10-21, 20:09
Medlem
Citat:
Såg du hur besviken hans fru var i publiken? HAHA

Helt otroligt! Och det såg nästan ut som att karln själv inte ville ta i hand med Sjöberg efteråt heller, kan dock ha varit att han missade Sjöbergs hand bara. Går att se på TV4 Play för den som vill se frågan och alltihop
Citera
2017-10-22, 18:48
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryopteris
Hahha slökollar. Missade vad frågan var. ??

Vad av följande är både ett substantiv och ett verb i imperfekt?

Citat:
Inte exakt såhär men liknande:

Vilket av följande är ett verb i imperfekt?

BAD
SKÖLJ
DUSCH
TVÄTT
Citera
2017-10-27, 19:27
Medlem
Ganonitos avatar
Jaha. Nu kommer det att ersättas av Drömpyramiden ett tag framöver både på fredagar och lördagar. Tv4 lär sig verkligen aldrig av sina misstag. Det verkar som att de VILL köra programmet i botten.
Citera
2017-10-28, 01:34
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jaha. Nu kommer det att ersättas av Drömpyramiden ett tag framöver både på fredagar och lördagar. Tv4 lär sig verkligen aldrig av sina misstag. Det verkar som att de VILL köra programmet i botten.
Men för fan. Igen. Misshandeln fortlöper...
Citera
2017-10-28, 07:18
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:

Men vaddå? Det finns ju en HISS i drömpyramiden. Det är mitt enda minne från gårdagen "nu tar vi hissen".
Så totalt genomrötet att man funderade på att sätta på ett youtube-klipp med testbild från svt och det där härliga pipande ljudet som var på den ibland.
Som du säger, TV4 verkar verkligen VILJA köra skiten i botten.
Citera
2017-10-28, 09:15
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Men vaddå? Det finns ju en HISS i drömpyramiden. Det är mitt enda minne från gårdagen "nu tar vi hissen".
Så totalt genomrötet att man funderade på att sätta på ett youtube-klipp med testbild från svt och det där härliga pipande ljudet som var på den ibland.
Som du säger, TV4 verkar verkligen VILJA köra skiten i botten.

Och när man mailar dem får man lika intetsägande svar som vanligt.

Min fråga: Varför har ni tagit bort Postkodmiljonären för att ersätta det med Drömpyramiden?

Deras svar: Hej *namn*,

Tack för ditt mail. Just nu har vi en liten paus i Postkodlotteriet, och istället visar vi Drömpyramiden. I början på december är Postkodlotteriet tillbaka igen.

Ha en fin kväll!
Citera
2017-10-29, 07:12
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Och när man mailar dem får man lika intetsägande svar som vanligt.

Min fråga: Varför har ni tagit bort Postkodmiljonären för att ersätta det med Drömpyramiden?

Deras svar: Hej *namn*,

Tack för ditt mail. Just nu har vi en liten paus i Postkodlotteriet, och istället visar vi Drömpyramiden. I början på december är Postkodlotteriet tillbaka igen.

Ha en fin kväll!

TV4 i ett nötskal helt enkelt.
Det är ju förövrigt massa vinstutdelningar etc även i pyramiden så det blir ju lika illa det.
Nä, den där halvtimmen får man väl diska upp efter middagen numera.
Citera
2017-10-29, 12:17
Medlem
_killahs avatar
Bara jag som tyckte det är uppfriskande med någonting nytt ibland. Sedan tycker jag programtiden är totalt värdelös. 21 minuter aktivt program varav typ 10 minuter går åt till dravel.

Förstår inte hur man kan hinna med 270 sekunder frågor på 21 minuter programtid.

Annars tyckte jag konceptet va helt va lite kul ändå. Variation förnöjer.
Citera
2017-10-29, 14:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
TV4 i ett nötskal helt enkelt.
Det är ju förövrigt massa vinstutdelningar etc även i pyramiden så det blir ju lika illa det.
Nä, den där halvtimmen får man väl diska upp efter middagen numera.

Jag tror det var en felskrivning bara. Hon menade antagligen Postkodmiljonären eftersom även Drympyramiden är ett postkod-program.
Citera
2017-10-30, 07:09
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Bara jag som tyckte det är uppfriskande med någonting nytt ibland. Sedan tycker jag programtiden är totalt värdelös. 21 minuter aktivt program varav typ 10 minuter går åt till dravel.

Förstår inte hur man kan hinna med 270 sekunder frågor på 21 minuter programtid.

Annars tyckte jag konceptet va helt va lite kul ändå. Variation förnöjer.

Det är inte nytt, det har varit pyramidspel (höhö) innan med.
Att dom inte hinner med fler frågor är något som vi diskuterat innan i tråden, det är helt horribelt att kalla detta för ett frågeprogram snart.

Citat:
Jag tror det var en felskrivning bara. Hon menade antagligen Postkodmiljonären eftersom även Drympyramiden är ett postkod-program.

Jo, det är sant, men likväl galet att det trots att man byter grej fortfarande är lika rötet med all vinstudelning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in