Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-22, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vad grundar du det på? Tycker inte alls han behöver skämmas att han brände en livlina på en fråga han inte kunde. Gillar man inte sport var det faktiskt en svår fråga.

Trollar du eller? En av de bästa och största i världens största idrott?
Citera
2016-04-22, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickemannen86
Trollar du eller? En av de bästa och största i världens största idrott?
Jag som älskar både sport och fotboll kunde det. Nej jag trollar inte. det är absolut ingen självklarhet att man kan det, han sa ju själv att sport var hans sämsta ämne, missade du det eller?

Då tycker jag det var svagare av honom att tveka om var på kroppen gallblåsan sitter
Senast redigerad av Azdz 2016-04-22 kl. 20:00.
Citera
2016-04-22, 19:59
Medlem
Citat:
Jag som älskar både sport och fotboll kunde det. Nej jag trollar inte. det är absolut ingen självklarhet att man kan det, han sa ju själv att sport var hans sämsta ämne, missade du det eller?

Inget är ju tydligen hans ämne. Killen tvekade ju t.o.m. på var gallblåsan sitter. Du är säkert honom!

Fattar inte hur man kunnat undvika att snappa upp det bara såvida man inte har ett minne som en guldfisk eller är född och uppväxt under en sten.
Citera
2016-04-22, 20:02
Medlem
Citat:
Inget är ju tydligen hans ämne. Killen tvekade ju t.o.m. på var gallblåsan sitter. Du är säkert honom!
Jag tycker inte det är nåt konstigt i att inte veta vilken sport Johan Cryuff utövat om man inte är sportintresserad. Så vad fan bölar du för? Alla gillar inte sport. Det där med gallblåsan var nog ett uns av mycket nerver.
Citera
2016-04-22, 20:03
Medlem
Citat:

Fattar inte hur man kunnat undvika att snappa upp det bara såvida man inte har ett minne som en guldfisk eller är född och uppväxt under en sten.
Det där köper inte jag. Vissa är så ointresserade av sport att dom bläddrar förbi den delen i tidningen, den här killen kanske är en av dom? Sluta hacka på honom
Citera
2016-04-22, 20:04
Medlem
Citat:
Jag tycker inte det är nåt konstigt i att inte veta vilken sport Johan Cryuff utövat om man inte är sportintresserad. Så vad fan bölar du för? Alla gillar inte sport. Det där med gallblåsan var nog ett uns av mycket nerver.

Ungefär som att inte veta att Pelé och Maradona spelade fotboll. Jag håller med om att det hör till allmänbildningen att veta att Cruyff var en av världens bästa fotbollsspelare genom tiderna. RIP.
Citera
2016-04-22, 20:06
Medlem
elpirros avatar
Rasmus var nog den skönaste deltagaren, ever. Genuin kille! Grattis!
Senast redigerad av elpirro 2016-04-22 kl. 20:10.
Citera
2016-04-22, 20:06
Medlem
Nähä, så vart går gränsen för vad han borde kunna då? Borde han kunna att Zlatan spelar fotboll? Eller att Maradona höll på med det? Eller är han skyddad från allt bara för att han inte kollat på det i tidningen?

Exakt, det är fan allmänbildning att kunna det även om är helt ointresserad av sport. T.o.m. publiken som var full med fjortistjejer och gamla kärringar visste ju utan tvekan. Skämmes för fan!
Citera
2016-04-22, 20:15
Medlem
Visst, jag håller med om att frågan var enkel men återigen, det är ingen självklarhet att man kan det om man inte gillar sport. Jag tror knappast killen är ensam om att inte känna till spelaren i fråga. Vissa av er är så oerhört stöddiga att det blir löjligt. Sedan är det en helt annan sak att sitta i Heta Stolen än att sitta i soffan och briljera. Jag hade dock köpt ert tänk om han hade haft intresse för sport. Han har säkert andra områden som han briljerar i.
Citera
2016-04-22, 20:21
Medlem
Citat:
Nähä, så vart går gränsen för vad han borde kunna då? Borde han kunna att Zlatan spelar fotboll? Eller att Maradona höll på med det? Eller är han skyddad från allt bara för att han inte kollat på det i tidningen?

Exakt, det är fan allmänbildning att kunna det även om är helt ointresserad av sport. T.o.m. publiken som var full med fjortistjejer och gamla kärringar visste ju utan tvekan. Skämmes för fan!
Alltså nu tycker jag det här börjar bli tjatigt. Nej, det är INGEN självklarhet att man ska kunna den frågan oavsett, folk har olika intressen och vissa är så ointresserade att dom inte varken känner till Zlatan eller Maradona. Skoj att Flashbackexpertisen alltid alltidroar sig med att se ner på folk bara för att dom bommar simpla frågor. Jag kan ge dfig att han är ganska aktuell då spelaren i fråga avled nyligen men jag tycker inte han bör skämmas för att ta publiken till hjälp. Jag hoppas han får briljera i nästa program så foliehattarna i tråden kan knipa igen kakhålet.
Citera
2016-04-22, 20:23
Medlem
Citat:
Alltså nu tycker jag det här börjar bli tjatigt. Nej, det är INGEN självklarhet att man ska kunna den frågan oavsett, folk har olika intressen och vissa är så ointresserade att dom inte varken känner till Zlatan eller Maradona. Skoj att Flashbackexpertisen alltid alltidroar sig med att se ner på folk bara för att dom bommar simpla frågor. Jag kan ge dfig att han är ganska aktuell då spelaren i fråga avled nyligen men jag tycker inte han bör skämmas för att ta publiken till hjälp. Jag hoppas han får briljera i nästa program så foliehattarna i tråden kan knipa igen kakhålet.

Han lär väl åka ut på "Vem är USAs president" också, men vafan, han kanske bläddrar förbi politik-sidorna i tidningen så det kan man väl inte klandra honom för???
Citera
2016-04-22, 20:26
Medlem
Citat:
Han lär väl åka ut på "Vem är USAs president" också, men vafan, han kanske bläddrar förbi politik-sidorna i tidningen så det kan man väl inte klandra honom för???
Med den logiken borde du klaga på min mamma också. Hon vet vem Zlatan är, men jag är ganska övertygad om att hon aldrig hört talats om Cruyff. Förstår du skillnaden? Johan Cruyff må ha varit en stor legend och en av världens bästa genom tiderna men folk har olika fallenheter vare sig du vill eller inte.
Senast redigerad av Azdz 2016-04-22 kl. 20:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in