Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-10-30, 12:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det är inte nytt, det har varit pyramidspel (höhö) innan med.
Att dom inte hinner med fler frågor är något som vi diskuterat innan i tråden, det är helt horribelt att kalla detta för ett frågeprogram snart.

Jo, det är sant, men likväl galet att det trots att man byter grej fortfarande är lika rötet med all vinstudelning.

Mm de kan väl lägga upp vinstutdelningen som ett separat klipp på playen så kan de som vill se det göra det där.
Citera
2017-10-30, 23:57
Medlem
Fattar verkligen inte grejen med dessa vinstutdelningar. Är detta lotteri så dåligt att det inte går runt om man inte visar bilder på de som vinner flera gånger i veckan? V75, Lotto, Stryptipset, Keno, Joker m.fl. klarar sig utmärkt utan ideliga hembesök till vinnare. Den delen kan inte vara intressant för fler än möjligen närmast sörjande till vinnarna, och de är inte tillräckligt många för att få styra en TV4-sänding i bästa sändningstid, ofta medverkar de dessutom i programmet.
Citera
2017-11-03, 19:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Fattar verkligen inte grejen med dessa vinstutdelningar. Är detta lotteri så dåligt att det inte går runt om man inte visar bilder på de som vinner flera gånger i veckan? V75, Lotto, Stryptipset, Keno, Joker m.fl. klarar sig utmärkt utan ideliga hembesök till vinnare. Den delen kan inte vara intressant för fler än möjligen närmast sörjande till vinnarna, och de är inte tillräckligt många för att få styra en TV4-sänding i bästa sändningstid, ofta medverkar de dessutom i programmet.

Skillnaden är väl att de spel du nämner är statliga och därför klarar sig ändå. Sen tror jag grejen med postkoden är att man ska bli avundsjuk och locka folk till att vara med. De brukar ju köra med sloganen "Du vill inte stå utan om dina grannar vinner" till skillnad från Svenska spels lotterier som är individuella. Vad de inte nämner naturligtvis är att ens postnummer har större chans att vinna ju fler hushåll som är anslutna.
Citera
2017-11-08, 23:29
Medlem
Alltså man blir ju tokig på TV4. Vill dom tappa sina tittare eller? Må vara att dom kan sända det här Drömpyramiden på fredagar en tid men att plocka bort Postkoden helt? Ska man skratta eller gråta?

Sedan lider jag något enormt med Jan -Olof som failade direkt för några veckor sedan. Man märker direkt vilken enorm skillnad det är att sitta hemma i soffan än att faktiskt tävla själv. Just den typen av fråga vill jag bestämt minnas att många åkt ut på genom åren.
Citera
2017-11-09, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vad de inte nämner naturligtvis är att ens postnummer har större chans att vinna ju fler hushåll som är anslutna.

Du menar tvärtom, eller?
Citera
2017-11-09, 20:49
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Du menar tvärtom, eller?

Nej.
Citera
2017-11-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej.

Det borde dom väl vilja nämna? Så fler människor ansluter sig
Citera
2017-11-09, 22:58
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Det borde dom väl vilja nämna? Så fler människor ansluter sig

Fast det gör ju noll nytta för mig att ansluta mig om inte mina grannar är med också.
Citera
2017-11-17, 19:50
Medlem
Nån som kollar på Drömpyramiden ikväll? Vilken jävla dryg brud, dominant som fasen. Killen, som för övrigt verkar vara världens mesigaste, får inte en syl i vädret.

edit. Men dra åt helvete vad dryg hon är, satan. Den mest egocentriska tjejen jag sett i mitt liv
Senast redigerad av XxDrag0N-Sl4y3RxX 2017-11-17 kl. 19:56.
Citera
2017-11-18, 17:52
Avstängd
MrBabyBoys avatar
Slutade att kolla på programmet för längesen, så trött på alla avbrott. Nice var dock att för två år sen hade dom en kampanj att att man fick två flygbiljetter om man gick med, och det gjorde jag. Gick sedan ut efter några månader, vann en gång och fick pengarna tillbaka för en månad.
Citera
2017-11-19, 06:51
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Nån som kollar på Drömpyramiden ikväll? Vilken jävla dryg brud, dominant som fasen. Killen, som för övrigt verkar vara världens mesigaste, får inte en syl i vädret.

edit. Men dra åt helvete vad dryg hon är, satan. Den mest egocentriska tjejen jag sett i mitt liv

Henne störde jag mig också på, var likadant igår. Dessutom kunde hon uppenbart mindre än killen hon körde över...
Citera
2017-12-01, 15:33
Medlem
Äntligen drar Postkodmiljonären igång igen efter ett alldeles för långt uppehåll.Nu kan man äntligen ha något att se fram emot på fredagskvällarna igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in