2017-10-16, 03:36
Medlem
Är dåligt med info kring sublingual administration av ladd, funkar det lika bra som i snoken? Tänker att någon måste provat...

Kan inte ta något i näsan då snoken blir totalt katastrof i över en vecka efter hur jag än behandlar den före och efter.
Citera
2017-10-21, 12:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Är dåligt med info kring sublingual administration av ladd, funkar det lika bra som i snoken? Tänker att någon måste provat...

Kan inte ta något i näsan då snoken blir totalt katastrof i över en vecka efter hur jag än behandlar den före och efter.

Smälta under tungan?

Du lär ju bli bedövad i hela käften då kokain har bedövningseffekter samt att man spär ut med diverse bedövningsmedel, så du kommer ju inte att kunna tjöta med med någon alls under hela kvällen.

Vad gäller biotillgängligheten är jag osäker men borde ju gå lika bra ifall du lyckas att inte få ner för mycket i magen.

Allas våra näsor blir åt helvete. Du är inget undantag, dra upp laddet i snoken som alla vi andra dödliga och lev med bieffekterna det bär med sig utan att klaga.
Citera
2017-10-21, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Smälta under tungan?

Du lär ju bli bedövad i hela käften då kokain har bedövningseffekter samt att man spär ut med diverse bedövningsmedel, så du kommer ju inte att kunna tjöta med med någon alls under hela kvällen.

Vad gäller biotillgängligheten är jag osäker men borde ju gå lika bra ifall du lyckas att inte få ner för mycket i magen.

Allas våra näsor blir åt helvete. Du är inget undantag, dra upp laddet i snoken som alla vi andra dödliga och lev med bieffekterna det bär med sig utan att klaga.

Ja jo bedövningseffekterna är jag väl medveten om då överblivna linor hamnar i tandköttet. Det ser jag inte som något problem.

Ja jag hade gärna struntat i att klaga och kört det i snoken som alla andra, men när du varje gång du laddat blir så jävla förkyld och förstörd så du inte kan jobba på en vecka så är det inte riktigt hållbart.... Därav har jag bytt helt till amfetamin men skulle gärna kombinera mer med laddet.
Citera
2017-10-24, 19:55
Medlem
Har någon bra erfarenhet av kola och E/MDMA under samma kväll?
Hur fungerar det ihop?
Citera
2017-10-24, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valerishura
Hur fungerar det ihop?

Kola slår ut effekten av Mdma om de intas samtidigt är min erfarenhet.
Citera
2017-10-25, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valerishura
Hur fungerar det ihop?

Inte att rekommendera. Ladd före MDMA tar bort en hel del av det roliga > proppar i sig mer MDMA > mår mer skit efteråt.
Men ta framförallt inte ladd när du landar efter MDMA. Du "studsar tillbaka" men det kan försvåra återhämtningen.
Citera
2017-10-26, 20:44
Medlem
Godseyes avatar
Hmmm, jag följde råden i FAQ men märker inget större rus. Beställde hem 0,3G från kolaxpress (som hävdar 70% renhet) och delade upp skiten i tre lika stora delar. Sen gjorde jag två linor av en del och snortade långsamt en lina i varje näsborre. Gjorde jag nåt fel? Det var första gången...
Citera
2017-10-26, 23:11
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godseye
Hmmm, jag följde råden i FAQ men märker inget större rus. Beställde hem 0,3G från kolaxpress (som hävdar 70% renhet) och delade upp skiten i tre lika stora delar. Sen gjorde jag två linor av en del och snortade långsamt en lina i varje näsborre. Gjorde jag nåt fel? Det var första gången...

Vet inte vem kolaexpress är men det var antagligen inget bra ladd
Citera
2017-10-27, 12:44
Medlem
TrikkFukks avatar
Har fått nån slag avdomnad känsla i näsan till och från. Inte runt näsborrarna utan längre in/upp. Känslan har suttit i typ 2 veckor. Dra max 2 gubbar per helg.
Citera
2017-10-27, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Vet inte vem kolaexpress är men det var antagligen inget bra ladd

Jag har köpt ladd (stor mängd) som jag sedan testat med Ez test och visar very high purity. Detta testet skall även kunna utesluta andra "caines" och efter lite andra efterforskningar skulle gissa 70-80%.

Bjöd 3 personer på detta igår på varsin lina (0.3 G) och sa att detta är i stort sätt det renaste dem kan få tag på.

Alla blev besvikna....

I hemlighet hade jag också bankat samma ladd (0.3) till 0.5 med supermix coke.
Sa att detta var ett annat ladd med hög renhet och dem fick testa ungefär lika stora linor.

Alla blev lyriska och tkr det var det bästa dem testat.

Skillnaden jag märker när man tar rent ladd är att effekten sitter i längre 2 timmar och är inte riktigt lika stark, men med rätt bankning så slår det hårdare men håller kortare tid.

Någon expert som kan bekräfta eller dementera min forskning jag gjorde under gårdagen?
Citera
2017-10-27, 16:00
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee
Jag har köpt ladd (stor mängd) som jag sedan testat med Ez test och visar very high purity. Detta testet skall även kunna utesluta andra "caines" och efter lite andra efterforskningar skulle gissa 70-80%.

Bjöd 3 personer på detta igår på varsin lina (0.3 G) och sa att detta är i stort sätt det renaste dem kan få tag på.

Alla blev besvikna....

Sa att detta var ett annat ladd med hög renhet och dem fick testa ungefär lika stora linor.

Skillnaden jag märker när man tar rent ladd är att effekten sitter i längre 2 timmar och är inte riktigt lika stark, men med rätt bankning så slår det hårdare men håller kortare tid.

Någon expert som kan bekräfta eller dementera min forskning jag gjorde under gårdagen?

Det låter märkligt

Har själv tagit dunder ladd i Sydamerika och det är inte mycket som klår det
Citera
2017-10-27, 19:47
Medlem
Godseyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee

Alla blev besvikna....

Och detta var ladd från kolaxpress (stavning)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in