Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-22, 13:03
  #2725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz
Jovisst är det så. Är egentligen mer för tjacket, förutom hur man mår dagen efter. Men det blir alltid alldeles för mycket tjack även ifall man planerar att ta ett halvt gram på sin höjd.

Har kvar kanske 0.5-0.7g ladd och undrar om jag klarar mig på det eller om det är lika bra att fylla på lite. Pengar är inget problem så men vore skönt att slippa krångla.

På en kväll klarar du dig gott och väl på den vikt du nämner om du inte ska bjuda halva stan eller om ditt pulver mestadels består av babypuder.
Citera
2017-09-28, 23:58
  #2726
Medlem
Gonville.Bromheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz
Jovisst är det så. Är egentligen mer för tjacket, förutom hur man mår dagen efter. Men det blir alltid alldeles för mycket tjack även ifall man planerar att ta ett halvt gram på sin höjd.

Har kvar kanske 0.5-0.7g ladd och undrar om jag klarar mig på det eller om det är lika bra att fylla på lite. Pengar är inget problem så men vore skönt att slippa krångla.

0,5-0,7 är i riskzonen. Beror såklart på din toleransnivå, men 1g är minimum för en utekväll om du inte kör särskilt ofta. Bättre att säkra upp än att stå där 01.30 och ringa runt desperat till diverse risiga kranar.
Citera
2017-09-29, 00:02
  #2727
Medlem
Gonville.Bromheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltlringet
Kanske fel forumsdel men finns det idag någon "beprövad" RC-drog som liknar kokain ?

Har testat det mesta i RC-väg och kan ärligt säga att nej, det gör det inte. RC-drogerna brukar mest dra åt ecstasy/tjack-hållet. Oftast en mix av de båda.

Spontant tycker jag det är onödigt att köpa ladd i Sverige. Kvaliteten sett till vad man betalar är inte rimlig. Brukar bara köra när jag är utomlands. I Sverige är det RC som gäller..
Citera
2017-09-29, 00:20
  #2728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gonville.Bromhead
Har testat det mesta i RC-väg och kan ärligt säga att nej, det gör det inte. RC-drogerna brukar mest dra åt ecstasy/tjack-hållet. Oftast en mix av de båda.

Spontant tycker jag det är onödigt att köpa ladd i Sverige. Kvaliteten sett till vad man betalar är inte rimlig. Brukar bara köra när jag är utomlands. I Sverige är det RC som gäller..

Allt är väl relativt, väljer man kranar med omsorg går det ju få tag på bra grejer. Men visst, i Sverige lär du inte hitta "straight-from-Bolivia" grejer. Oavsett vad folk säger.

Sen är ju priset galet.
Citera
2017-09-29, 00:27
  #2729
Medlem
Gonville.Bromheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Allt är väl relativt, väljer man kranar med omsorg går det ju få tag på bra grejer. Men visst, i Sverige lär du inte hitta "straight-from-Bolivia" grejer. Oavsett vad folk säger.

Sen är ju priset galet.

Köper jag från en Marrockan på gatan i Barcelona får jag alltid bättre grejer än 95% av gångerna i Sverige. Och då har jag ändå haft vettiga kranar.
Citera
2017-09-29, 00:30
  #2730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gonville.Bromhead
Köper jag från en Marrockan på gatan i Barcelona får jag alltid bättre grejer än 95% av gångerna i Sverige. Och då har jag ändå haft vettiga kranar.

Absolut, det säger jag inte emot för fem öre.

Jag syftade bara på att det går att få hyfsat här med, sen är ju även det långt ifrån the real deal.
Citera
2017-09-29, 20:01
  #2731
Medlem
nojas avatar
Vad tycker ni om kokain utan alkohol ? Intressant att höra era åsikter.
Citera
2017-09-30, 14:05
  #2732
Medlem
Paroxetin och koks. Funkar det?
Citera
2017-09-30, 16:51
  #2733
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noja
Vad tycker ni om kokain utan alkohol ? Intressant att höra era åsikter.

Är det riktigt bra kokain så kan det vara trevligt men med sämre produkter blir det mest slöseri på substansen.
Citera
2017-10-12, 16:41
  #2734
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noja
Vad tycker ni om kokain utan alkohol ? Intressant att höra era åsikter.
Känns tråkigare i mitt tycke. Älskar att ha gott sällskap, dricka bärs eller whisky och dra linor från brickan på bordet. Tycker det ger en annorlunda effekt att blanda kokain och alkohol(?).
Citera
2017-10-12, 17:17
  #2735
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noja
Vad tycker ni om kokain utan alkohol ? Intressant att höra era åsikter.

Det tusenfaldiga idealet är utan tvekan att dra någon lina, dricka lite (inte kalaspackad) på en bar på söder, dra någon lina till och sedan gå på hemmamatch för hammarby.

Är sånt perfekt upplägg; man kommer till arenan, tar en lina, går ut i klacken och peppar till och sjunger just idag är jag stark, ser första halvleken i 45 min och går sedan och drar en till redig lina innan andra halvlek drar igång. Plus att det är jävligt nice som tjej då toakön oftast är minimal

Kan även tillägga att jag tycker ladd alltid är najs, oavsett situation och umgänge, det förgyller liksom alltid tillvaron
Citera
2017-10-14, 03:30
  #2736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Det tusenfaldiga idealet är utan tvekan att dra någon lina, dricka lite (inte kalaspackad) på en bar på söder, dra någon lina till och sedan gå på hemmamatch för hammarby.

Är sånt perfekt upplägg; man kommer till arenan, tar en lina, går ut i klacken och peppar till och sjunger just idag är jag stark, ser första halvleken i 45 min och går sedan och drar en till redig lina innan andra halvlek drar igång. Plus att det är jävligt nice som tjej då toakön oftast är minimal

Kan även tillägga att jag tycker ladd alltid är najs, oavsett situation och umgänge, det förgyller liksom alltid tillvaron


Låter underbart även fast jag inte supportar samma klubb!!. Kan tänka mig gåshuden efter någon öl och en stadig lina och gå ut för att sjunga för sitt lag med hederliga gamla Kenta !!!.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback