2017-10-25, 20:03
Medlem
Älg-attack?
Citera
2017-10-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtavla
En Annan sak som är konstig är att hon tog bilen upp till Lassalyckan? BO bodde på Sanatoriev. Ni som är från Ulricehamn vet troligen vart det ligger (precis nedanför gamla vägen till lassalyckan). Det tar maximalt 10 minuter att gå dit? Medan det tar ungefär 6-7 att köra dit eftersom man måste åka upp till tre rosor, sedan ner mot simhallsrondellen och sen upp mot fotbollsplanerna.

Är inte det konstigt?

Hon kom troligen direkt från jobbet eftersom det hände runt 16-snåret.
Citera
2017-10-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Älg-attack?

För helvete läs tråden, älg-teorin har redan varit upp i inlägg ett antal gånger för mycket!!
Citera
2017-10-25, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessMuffinTop
Kan folk snälla släppa alla galna teorier?! Polisen har sagt att kroppen låg onaturligt så de har uteslutit olycka/sjukdom, det kan vara att kroppen var täckt av grenar osv och det kan även vara hur själva kroppen låg ”ställningsmässigt”. Avvakta med allt onödigt skrivande tills mer konkret info kommer fram

Olycka kan inte uteslutas. En olycka kan t.ex. vara att hon har blivit påkörd av ett fordon på spåret eller någon annanstans och sedan har föraren drabbats av panik och släpat in kroppen i skogen. Det är inte det mest sannolika men fortfarande inte uteslutet vad jag har sett.
Citera
2017-10-25, 20:27
Medlem
eireanns avatar
Hon kanske råkade bli vittne till något där ute i skogen så de mördade henne för det?
Citera
2017-10-25, 20:28
Medlem
Citat:
En Annan sak som är konstig är att hon tog bilen upp till Lassalyckan? BO bodde på Sanatoriev. Ni som är från Ulricehamn vet troligen vart det ligger (precis nedanför gamla vägen till lassalyckan). Det tar maximalt 10 minuter att gå dit? Medan det tar ungefär 6-7 att köra dit eftersom man måste åka upp till tre rosor, sedan ner mot simhallsrondellen och sen upp mot fotbollsplanerna.

Är inte det konstigt?

Hon bodde ju nästan längst ner på Sanatorievägen. Tycker inte det är konstigt om hon tog bilen till spåret, är ju en ganska lång backe upp dit den där hon bor.
Citera
2017-10-25, 20:32
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:

Är inte det konstigt?

Jo det verkar konstigt om hon inte skulle något ärende på vägen
Men tillbaka till älgar
Tänk om hon fick toalettbehov gick in från spåret i skogen och blev nedsprungen av en älg när hon satt där
Citera
2017-10-25, 20:33
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggedo
Jag fick ett meddelande från en nyregistrerad användare.

Det är jag som maskat namnet.

* = e.

Det verkar som att BO var ansvarig för flyktingfrågor i Ulricehamn. Är det svensken som har sagt i från tro?
Citera
2017-10-25, 20:39
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eireann
Hon kanske råkade bli vittne till något där ute i skogen så de mördade henne för det?
Extremt osannolikt. Till och med älg-teorin känns varmare då.
Citera
2017-10-25, 20:43
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag tror på ett sexuellt motiv.
Inte om GM visar sig vara en älg eller ett vildsvin. Dessutom tyder bilderna på BO inte på en kvinna som joggade runt i utmanande kortkort och nätstrumpor.
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Älg-attack?
Troligare med vildsvin-det har hänt nyligen

(FB) Vildsvin löpte amok i nordtysk stad - fyra skadade (en bankman) - bank härjad (/MOD)
Senast redigerad av Lao Tzu 2017-10-25 kl. 20:55.
Citera
2017-10-25, 20:50
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Olycka kan inte uteslutas. En olycka kan t.ex. vara att hon har blivit påkörd av ett fordon på spåret eller någon annanstans och sedan har föraren drabbats av panik och släpat in kroppen i skogen. Det är inte det mest sannolika men fortfarande inte uteslutet vad jag har sett.
Detta tänkte jag också på, som du säger - det är ju inte det mest sannolika men fullt möjligt. Jag reagerade på detta i Aftonbladet '' Längs spåret hittades hennes bil parkerad och hennes glasögon låg på spåret. '' Hur vanligt är det att man parkerar längs spåret? Bör det inte finnas parkeringsplatser i anslutning? Om folk nu kör in på spåret kan det ju vara någon som t.ex. buskört och kört på henne.
Citera
2017-10-25, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Inte om det rör sig om en älg eller ett vildsvin. Dessutom tyder bilderna på BO inte på en kvinna som joggade runt i utmanande kortkort och nätstrumpor.
Troligare med vildsvin-det har hänt nyligen

(FB) Vildsvin löpte amok i nordtysk stad - fyra skadade (en bankman) - bank härjad (/MOD)

Du tror att alla som blir våldtagna struttar runt i kortkort och nätstrumpor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in