2017-10-19, 12:02
Medlem
MeganFoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinzhopf
Känns osannolikt då Soran nyss gigade på ett AMK-evenemang + att det nämnts i samband med det i sändning att han är jättevälkommen att delta i morgonprogrammet men för morgontrött för sånt. Vet såklart inte vad Soran gjort och inte gjort, men på flashback just nu känns det mest som önsketänkande från samma folk som hatat på honom sedan dag ett. Också osannolikt att han, en av Sveriges absolut största komiker och (måhända motvilligt) samhällsdebattörer skulle kallas "p3-profilen" här och där i sammanhanget. Tror andra meriter skulle premierats i rubrikerna och anklagelserna då.

Det är Soran som nämnts bland kommentarerna. Jag hoppas verkligen inte att det är han.
Kom igen nu Soran, va inte en rövhatt!!!
Citera
2017-10-19, 12:16
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeganFox
Det är Soran som nämnts bland kommentarerna. Jag hoppas verkligen inte att det är han.
Kom igen nu Soran, va inte en rövhatt!!!
Håller med. Har alltid gillat Soran och även träffat han i person där han har varit väldigt trevlig.
Men är det han, ja då är han helt död för mig.
Undra lite vad som händer med TSKNAS då? Hans övriga karriär skulle ju vara rökt. Men vilka kommer att vilja förknippas med honom?
Nu spekulerar jag ju väldigt fritt. Inget är ju skrivet i sten.
Citera
2017-10-19, 13:47
Medlem
swimp78s avatar
Dom pratade om en person i komikerkretsars marginaler, som ibland gör nåt comedy-aktigt
Det stämmer knappast in på Soran

Den enda "hemligheten" jag känner till om Soran är att han är far till ett barn som han inte träffar
morsan gick ut och hackade på han på twitter. men det var inget om våld eller så - bara om att det var doucigt att inte ta ansvar för sitt faderskap.
Citera
2017-10-19, 13:55
Medlem
ercys avatar
Vem var skådespelaren som mobbade Tobias Persson? Enligt Wikipedia har han varit med i tre olika farser. Två skådespelare (Thomas Petersson och Peter Fridh) återkommer i två av dessa och jag har svårt att tro att Persson skulle gå tillbaka till en produktion där han vet att det finns en dysfunktionell skådespelare. Några skådespelare (främst Bengt Ivarsson - känd ifrån Falkenbergsrevyn) är helt enkelt "för små" för att mobba någon utan att det ska få konsekvenser. Andra (Thomas Hedengran, Johan Wahlström samt tidigare nämnde Thomas Petersson) nämns som trevliga i trevliga/otrevliga-tråden. Jag får för mig att B*r*ram H*riber*son från farsen "Var är Zlatan" är den otrevlige. Det som dock motsäger det är att Anders Albien (regissör för farsen) arbetat med honom både före och efter.
Citera
2017-10-19, 15:00
Medlem
Om det inte är Soran borde han dock gått ut och nekat, eller att Martin borde sagt något om att folk får ge sig i chatten med att hänga ut honom, han har inte gjort det. Att ingen faktiskt sagt emot pekar ju tyvärr mot att det kan vara han...
Citera
2017-10-19, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Dom pratade om en person i komikerkretsars marginaler, som ibland gör nåt comedy-aktigt
Det stämmer knappast in på Soran

Den enda "hemligheten" jag känner till om Soran är att han är far till ett barn som han inte träffar
morsan gick ut och hackade på han på twitter. men det var inget om våld eller så - bara om att det var doucigt att inte ta ansvar för sitt faderskap.

Jag vet for fact att Soran har limmat på en hel del småtjejer runt Stureplan iallfall. Sen om han är svin mot kvinnor i sängkammaren kan jag inte svara på.

Men fortfarande var Soran Ismail ingenting som var känt sedan tidigare. Sedan finns det andra komiker som de redan vet har gjort tveksamma saker tidigare. Jag vet for fact att Soran har limmat på en hel del småtjejer runt Stureplan iallfall. Sen om han är svin mot kvinnor i sängkammaren kan jag inte svara på.

Nu outas Soran på diverse sociala medier från tjejer.

Är väl ingen nyhet att folk som turnerar runt i småstäder knullar skiten ur småstädernas småflickor. Vad tror ni är halva grejen med en turné?
Citera
2017-10-19, 15:09
Medlem
swimp78s avatar
Det är lite fult att prata om ”småtjejer” för att ge någon en slemmig aura, i alla fall om man med småtjejer syftar på ”hon är yngre än han”. Typ om en 30 årig komiker raggar på och får napp på en 19-årig tjej. Är det att ”jaga småtjejer”? Reservera gärna begreppet småtjejer till folk under 18.
Citera
2017-10-19, 20:26
Medlem
rosaramens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
För den andra var en comedy-outsider, men likväl komiker, det var BM va? Vet att Wagrell varnade om honom i tidigare avsnitt, censurerat såklart.

Vem är BM?
Citera
2017-10-19, 21:01
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosaramen
Vem är BM?
Berhan* *iri
Citera
2017-10-24, 12:02
Medlem
Att man är van över en allmänt vänsterkonsensus i AMK är all fine då man redan vet vad man äter. men är ganska trött på Ellinor "inga våldtäkter tack" Svensson och Johanna Wagrells postmoderna feminism som står totalt oemotsagd varje gång. Jag är inte helt med, Är de humorister? Wagrells klassiska bittra rants kan vara kul ibland men står mig ärligt frågande till Ellinor? Vad är det här?
Citera
2017-10-24, 17:00
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Ellinor Svensson har fått lite för högt självförtroende på sistone och verkar ha missförstått situationen som att hon vore någon sorts talesperson i metoo-rörelsen. Jag får vibbar av att hon tror att hon är någon form av feministisk ikon.

Att en massörska från Rövköpinge tar sig ton mot Alexander Bard, en av de få intellektuella och den mest vältaliga vi har i det offentliga rummet, skapar starka irritationskänslor hos mig.

Jag har varit inne på det tidigare. Svensk stand up-scen är den enklaste vägen in till en offentlig plattform för den som inte förstår vikten av att hålla sina mediokra åsikter inom den mediokra bekantskapskretsen.

Alla får vara med. Inget krav på rolighet ställs. Säger du att du är stand up-komiker så är du det om en vecka.
Citera
2017-10-24, 18:16
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
..../tar sig ton mot Alexander Bard, en av de få intellektuella och den mest vältaliga vi har i det offentliga rummet, skapar starka irritationskänslor hos mig.

Du är rolig du. Bard är inget annat än en kolerisk pseudointellektuell.

Att sen Elinor Svensson hängt i vissa kretsar och "lärt" sig saker i stil med "alla män har ett tveksamt knull i bagaget" och att ironisera över "not all men"-kommentarer är en annan sak. Kanske Tankesmedjan-gänget eller Josefin Johansson-crowden som har bildat nån sorts mall 1-feministisk skolning för nytillkomna p3-tjejer?
Senast redigerad av swimp78 2017-10-24 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in