Citat:
Ursprungligen postat av
Heinzhopf
Känns osannolikt då Soran nyss gigade på ett AMK-evenemang + att det nämnts i samband med det i sändning att han är jättevälkommen att delta i morgonprogrammet men för morgontrött för sånt. Vet såklart inte vad Soran gjort och inte gjort, men på flashback just nu känns det mest som önsketänkande från samma folk som hatat på honom sedan dag ett. Också osannolikt att han, en av Sveriges absolut största komiker och (måhända motvilligt) samhällsdebattörer skulle kallas "p3-profilen" här och där i sammanhanget. Tror andra meriter skulle premierats i rubrikerna och anklagelserna då.
Men han gigade innan hela den här skiten drog i gång.
Dock så håller jag med så som du säger, många som verkligen vill att det ska vara han. Just Soran gillar jag och får verkligen inte den onda magkänslan, så jag hoppas verkligen att skiten inte stämmer.
Någon som var med i chatten på morgonen?
Men var det samma komiker som Wagrell vägrade jobba med? Den välkände komikern som då nämndes.
För den andra var en comedy-outsider, men likväl komiker, det var BM va? Vet att Wagrell varnade om honom i tidigare avsnitt, censurerat såklart.
Måste säga att det är kul tider att lyssna på AMK-morgon, det är nästan så att popcornen åker fram. Hoppas han tar in lika få gäster idag med lite inside-info ryktes vägen.