2017-10-12, 12:50
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Tycker han höjer stämningen något enormt. Man märker att han höjer sin omgivning till skillnad från många andra. (Läs Johan Hurtig)

Tycker att AMK aldrig vart bättre, börjar få in en riktigt bra kemi bland gästerna. Brenning är ju ett geni och synd att han tystas ner när man märker att han har förberett intressanta punkter. Ge han lite tid och bli varm i kroppen så, speciellt när Achmed och Branne är med.
Nä. Ärligt talat. Thomas Eriksson är bara skitjobbig och drar BEDRÖVLIGA skämt/riff/sidospår/återkopplingar.
Han är bara i vägen.

Brenning är helt klart en ny favorit. Rolig på sitt alldeles egna sätt.
Citera
2017-10-12, 18:01
Medlem
Falcãos avatar
Värsta gästen är Markus Berggren med sina mytomanhistorier. Historier som dessutom är helt meningslösa och trista. Olyssningsbart när han är med.
Citera
2017-10-12, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Värsta gästen är Markus Berggren med sina mytomanhistorier. Historier som dessutom är helt meningslösa och trista. Olyssningsbart när han är med.

Jag tycker typ tvärt om, Marcus är topp 3 på min lista av gäster atm. Riktigt bra anekdoter
Citera
2017-10-13, 18:58
Medlem
swimp78s avatar
Saker som får mig att hoppa över ett avsnitt;

* Thomas Eriksson (som jag redan nämnt det absoluta hatobjektet numera)
* Engelskspråkig gäst som inte förstår svenska (så alla gäster måste ha en styltig konversation på engelska)
* Valfritt band med musiker i studion.
* Ickekänd radioovan person typ cykelhasse eller ”enmannagardet”
Citera
2017-10-13, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Saker som får mig att hoppa över ett avsnitt;

* Thomas Eriksson (som jag redan nämnt det absoluta hatobjektet numera)
* Engelskspråkig gäst som inte förstår svenska (så alla gäster måste ha en styltig konversation på engelska)
* Valfritt band med musiker i studion.
* Ickekänd radioovan person typ cykelhasse eller ”enmannagardet”

*Thomas Eriksson - Fruktansvärt dålig. Hans bebisröst får mig att vilja mörda honom.

* Inte så ofta det är engelskspråkiga gäster som inte förstår svenska.

*Inte jätteofta det är något band i studion längre.

* CykelHasse eller "enmannagardet" har väl inte varit med på två år minst?
Citera
2017-10-17, 14:05
Medlem
Någon som beställt ut bokslutet på AMK Studios?
Citera
2017-10-18, 14:51
Medlem
rosaramens avatar
Någon som vet vilka komiker de pratades dagens program?
Citera
2017-10-18, 15:05
Medlem
swimp78s avatar
Jag såg nåt random anonym lista olika namn bl.a. Mårten Andersson. Men han är ju känd.
Citera
2017-10-18, 21:42
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosaramen
Någon som vet vilka komiker de pratades dagens program?
Soran Ismail sägs det.
Citera
2017-10-18, 22:10
Medlem
Känns osannolikt då Soran nyss gigade på ett AMK-evenemang + att det nämnts i samband med det i sändning att han är jättevälkommen att delta i morgonprogrammet men för morgontrött för sånt. Vet såklart inte vad Soran gjort och inte gjort, men på flashback just nu känns det mest som önsketänkande från samma folk som hatat på honom sedan dag ett. Också osannolikt att han, en av Sveriges absolut största komiker och (måhända motvilligt) samhällsdebattörer skulle kallas "p3-profilen" här och där i sammanhanget. Tror andra meriter skulle premierats i rubrikerna och anklagelserna då.
Citera
2017-10-19, 05:18
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinzhopf
Känns osannolikt då Soran nyss gigade på ett AMK-evenemang + att det nämnts i samband med det i sändning att han är jättevälkommen att delta i morgonprogrammet men för morgontrött för sånt. Vet såklart inte vad Soran gjort och inte gjort, men på flashback just nu känns det mest som önsketänkande från samma folk som hatat på honom sedan dag ett. Också osannolikt att han, en av Sveriges absolut största komiker och (måhända motvilligt) samhällsdebattörer skulle kallas "p3-profilen" här och där i sammanhanget. Tror andra meriter skulle premierats i rubrikerna och anklagelserna då.
Men han gigade innan hela den här skiten drog i gång.
Dock så håller jag med så som du säger, många som verkligen vill att det ska vara han. Just Soran gillar jag och får verkligen inte den onda magkänslan, så jag hoppas verkligen att skiten inte stämmer.
Någon som var med i chatten på morgonen?

Men var det samma komiker som Wagrell vägrade jobba med? Den välkände komikern som då nämndes.

För den andra var en comedy-outsider, men likväl komiker, det var BM va? Vet att Wagrell varnade om honom i tidigare avsnitt, censurerat såklart.

Måste säga att det är kul tider att lyssna på AMK-morgon, det är nästan så att popcornen åker fram. Hoppas han tar in lika få gäster idag med lite inside-info ryktes vägen.
Citera
2017-10-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Men han gigade innan hela den här skiten drog i gång.
Dock så håller jag med så som du säger, många som verkligen vill att det ska vara han. Just Soran gillar jag och får verkligen inte den onda magkänslan, så jag hoppas verkligen att skiten inte stämmer.
Någon som var med i chatten på morgonen?

Men var det samma komiker som Wagrell vägrade jobba med? Den välkände komikern som då nämndes.

För den andra var en comedy-outsider, men likväl komiker, det var BM va? Vet att Wagrell varnade om honom i tidigare avsnitt, censurerat såklart.

Måste säga att det är kul tider att lyssna på AMK-morgon, det är nästan så att popcornen åker fram. Hoppas han tar in lika få gäster idag med lite inside-info ryktes vägen.

Det är många fler än de dem pratade om i programmet som kan riskeras att ses som våldtäktsmän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in