2017-10-24, 14:57
Medlem
Spelades inte in något TSKNAS den här veckan som är hans podcast. Förklaring? Ingen, istället hade det ett "uppbunkrat".

Tror herr Ismail har det lite varmt om öronen just nu.
Citera
2017-10-24, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Spelades inte in något TSKNAS den här veckan som är hans podcast. Förklaring? Ingen, istället hade det ett "uppbunkrat".

Tror herr Ismail har det lite varmt om öronen just nu.
Jo, avsnittet släpptes idag. Dock utan soran.
Citera
2017-10-24, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hersby
Han var ju tydligen med i det där bokprogrammet i Uppsala, så jag skulle kanske inte dra för stora växlar av det.
Citera
2017-10-24, 15:47
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
-Jag vill ju berätta men kan bara inte.

Den tweeten säger allt.

Det känns så fel att SI hyllas och kan resa runt i Sverige och vara "rolig", det äcklar mig.
Citera
2017-10-24, 15:54
Medlem
teasardigs avatar
Varför i hela friden skulle inte Ismail få separera med sin före detta flickvän? Det var hans flickvän som satte ett barn till världen, trots att hon visste att pappan inte ville veta av det. Uppenbart en ganska infekterad familjehistoria men jag har svårt att förstå hur det gör Ismail till världens skurk.
Citera
2017-10-24, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Hahaha skulle snarare gissa på att Soran lider av micropenis eller liknande om nakenhet inför andra är ett sådant oerhört trauma för honom.

Har snubben blivit hemlös på senare tid eller vad fan håller han på med oerhört ful hår och skäggväxt.

Det här är för övrigt också högintressant https://twitter.com/Nabila_AFR/status/919985409492385792
"Behrang Miri, Fredrik Virtanen och Martin Timell. Vilket svin outas härnäst? Låt rensningen börja!"

Svar av någon: "Soran Ismail, Timbuktu, Mårten Andersson, Genusfotografen... men ingen av dem är min historia så tänker inte outa offren."

Intressant indeed. Bortsett från Ismail, Timbuktu och Andersson skulle alltså någon som kallar sig genusfotografen ha ägnat sig åt sextrakasserier det har man ju aldrig hört om innan, en genusintersserad henkille som visar sig vara sexförbrytare, typ Virtanen, Göran Lindberg, Miri... eh vi har varit naiva.
Såg nu att denna tweet som startade det hela är borttagen nu, tur att jag han kopiera hit den innan dess.

Hittade även detta inlägg i den här tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av thelittlefriend
Soran gillar att ragga upp mycket yngre kvinnor och sedan göra dom illa. Välkänt i branschen.
Senast redigerad av Geigerzehler 2017-10-24 kl. 16:01.
Citera
2017-10-24, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Han var ju tydligen med i det där bokprogrammet i Uppsala, så jag skulle kanske inte dra för stora växlar av det.

Podden spelas ju inte in samma dag som den släpps.
Citera
2017-10-24, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Podden spelas ju inte in samma dag som den släpps.
Nej, just därför man inte ska för stora växlar av det menar jag. Boksamtalet var väl igår eller förrgår.

Det här var också rätt intressant (i den här tråden) även om jag inte bedömer trovärdigheten som superhög, men sammantaget med allt annat som skrivit som Såran på senare tid:
Citat:
Ursprungligen postat av Hengus
Soran hade sex med en polare till mig igår som är på 17 bast.

Citat:
Ursprungligen postat av Hengus
Tjej. Enligt henne sa han rätt grova saker under samlaget som t.ex. "Jag ska förstöra din tighta tonårsfitta" och annat som jag inte ville veta.
Det mest underhållande var att hon behövde gå igenom Sorans dotters rum där dottern sov för att sedan komma in till Sorans rum.
Citera
2017-10-24, 16:09
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Varför i hela friden skulle inte Ismail få separera med sin före detta flickvän? Det var hans flickvän som satte ett barn till världen, trots att hon visste att pappan inte ville veta av det. Uppenbart en ganska infekterad familjehistoria men jag har svårt att förstå hur det gör Ismail till världens skurk.

Ur ett ytterhögerperspektiv förtjänar väl Soran Ismail beröm, eftersom han ville abortera det barn han avlat med en svensk kvinna, skulle han fått som han velat hade det ju inte blivit någon rasblandning?
Citera
2017-10-24, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hersby

Exakt som jag skrev så spelades det inte in något avsnitt den här veckan. Utan släpptes ett gammalt avsnitt som de sparat på.
Citera
2017-10-24, 17:27
Medlem
Vad hände med den där dagstidningen som skulle outa Soran, ringa runt till offer osv?
Citera
2017-10-24, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Ur ett ytterhögerperspektiv förtjänar väl Soran Ismail beröm, eftersom han ville abortera det barn han avlat med en svensk kvinna, skulle han fått som han velat hade det ju inte blivit någon rasblandning?

Svensk kvinna? Tycker hon ser ut som någon turkhybrid: https://pbs.twimg.com/profile_images/516691755211960320/KE3snjXb_400x400.jpeg

Citat:
Ursprungligen postat av Kalejdoskopet
Vad hände med den där dagstidningen som skulle outa Soran, ringa runt till offer osv?

Förmodligen nämns han redan i en DN-artikel om övergrepp i "kulturvärlden".

Det som gör den här storyn så fascinerande är inte de påstådda övergreppen utan hur hela hans godhetsaura med antirasism och hela köret verkar ha fungerat som ett moraliskt alibi. Lite som Saviles välgörenhet eller Göran Lindbergs feminism. Ärligt talat, om Soran bara hade varit någon gangsterrappare så hade jag skitit i om han hade tilltvingat sig blowjobs eller slagit sin fru.

I den där Augustpodden nämns bordsamtal med Kronprinsessan. Jag går på intuition när jag skriver det här, men Soran kan mycket väl vara en Savile i fickformat. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/06/12/22/298B5F6000000578-0-image-a-2_1434142928139.jpg
Senast redigerad av oshin.cantwell 2017-10-24 kl. 18:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in