Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-24, 00:17
  #1045
Medlem
HP-hjalpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azizok
Vilka utmaningar står ni inför höstens högskoleprov? Arbetar ni självständigt i denna högskoleprov eller samarbetar ni med andra aktörer inför framtiden?

Vi samarbetar inte med någon längre då det är säkrare så.

Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Kraftig sjunkande skrivande i årets Högskoleprovet. MSM går ut med att det beror av den goda arbetsmarknaden. Inte att det blivit svårare att fuska? Fake från MSM så fort känsliga ämnen kommer upp.

Hade 10000 personer fuskat kan jag lova att internet varit fullt av aktörer, det hade varit värt över 100 miljoner.

Citat:
Ursprungligen postat av spirates
Jobbade som kontrollant av provvakter. AMA

Hur gick det? Tog ni någon?
Citera
2017-10-24, 00:25
  #1046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HP-hjalpen

Hur gick det? Tog ni någon?

Inte i Göteborg men jag kan se brister med nuvarande system.
Citera
2017-10-24, 00:25
  #1047
Medlem
HP-hjalpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnkaka
Alla delar till Högskoleprovet läcktes ut till HP-Hjälpen redan innan lunch.

Tuula fick halva arvodet, hon skickade proven på posten förra veckan
Vi använder inte oss utav några externa källor då det skulle kunna skapa sånt här. Vem fan är du?

Citat:
Ursprungligen postat av Azizok
Hur vet du detta? Köpte du tjänsten av honom? Vad menar du med 'innan lunch'? Fick de alla delar innan första provpasset?

Du kan vara lugn, vi har bättre koll på vår personal än att de skriver på flashback

Citat:
Ursprungligen postat av Hamnkaka
Nej? Jag har en tjänst där. Mer än så är jag inte villig att avslöja.

Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Alla delar var i HP-hjälpens ägo innan lunchpausen (vid lunch har bara tre av fem provpass avklarats i provsalen). De var med andra ord i väldigt god tid när det gällde provlösningen.

Same lmao.

Intressant att två personer på flashback som skriver exakt samtidigt plötsligt jobbar för oss och i samma andetag berättar exakt hur det går till hos oss.

EDIT: Nu tog en av dem bort sitt inlägg, blev det för uppenbart?
__________________
Senast redigerad av HP-hjalpen 2017-10-24 kl. 00:35.
Citera
2017-10-24, 09:45
  #1048
Medlem
Hamnkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HP-hjalpen
Tuula fick halva arvodet, hon skickade proven på posten förra veckan
Vi använder inte oss utav några externa källor då det skulle kunna skapa sånt här. Vem fan är du?


EDIT: Nu tog en av dem bort sitt inlägg, blev det för uppenbart?

Nu vet jag inte om du är legit eller ej. Det jag skriver är sanning. Om Dropbox-mappen hade funnits kvar, kunde jag länka tiderna de blev uppladdade. Jag skriver det jag vet ur mitt perspektiv. Jag är ingen som arbetar med skaparna av HP-H, utan bara en tillfälligt anställd spökskrivare. Vet inte vem Tuula är.
Citera
2017-10-24, 11:11
  #1049
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirates
Inte i Göteborg men jag kan se brister med nuvarande system.

Utveckla gärna. Topp 3 brister?
Citera
2017-10-24, 11:14
  #1050
Medlem
HP-hjalpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnkaka
Nu vet jag inte om du är legit eller ej. Det jag skriver är sanning. Om Dropbox-mappen hade funnits kvar, kunde jag länka tiderna de blev uppladdade. Jag skriver det jag vet ur mitt perspektiv. Jag är ingen som arbetar med skaparna av HP-H, utan bara en tillfälligt anställd spökskrivare. Vet inte vem Tuula är.

Du säger att du är en spökskrivare men har ingen aning om vem Tuula är? Låter rimligt...
Åter igen, vi använder inga externa källor eller skrivare. Sluta påstå att du jobbar för oss.

Om du tvivlar på vår legitimitet så skicka oss ett mejl så signerar vi det med nöje
Citera
2017-10-24, 12:40
  #1051
Medlem
Hamnkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HP-hjalpen
Du säger att du är en spökskrivare men har ingen aning om vem Tuula är? Låter rimligt...
Åter igen, vi använder inga externa källor eller skrivare. Sluta påstå att du jobbar för oss.

Om du tvivlar på vår legitimitet så skicka oss ett mejl så signerar vi det med nöje

Sluta skämma ut dig själv. Känner även en som "skapade" HP-h. Du är säkert bara något troll. Så dropboxen valde du inte att nämna? Bara Tuula. Inte vet jag vilka ALLA som jobbar hos er är. Känner bara 4 som gör/har gjort det.
Citera
2017-10-24, 14:25
  #1052
Medlem
HP-hjalpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnkaka
Sluta skämma ut dig själv. Känner även en som "skapade" HP-h. Du är säkert bara något troll. Så dropboxen valde du inte att nämna? Bara Tuula. Inte vet jag vilka ALLA som jobbar hos er är. Känner bara 4 som gör/har gjort det.

Tuula Kuosmanen, ringer inga klockor? Högsta hönset på UHR? När vi skrev att Tuula gett oss proven en vecka innan var det ett rätt uppenbart sarkastiskt motsvar på att vem som helst kan påstå vad som helst. Plötsligt känner du skaparen, och 4 som har jobbat för oss. Åter igen, vi arbetar inte med andra längre.

Min poäng är att du kan påstå vad som helst, men du har inget att backa upp det. Som sagt, ifall du inte tror att det här kontot verkligen är fejk, mejla dem och fråga. Samir på SVT kan bekräfta det med
Citera
2017-10-24, 14:33
  #1053
Medlem
Hamnkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HP-hjalpen
Tuula Kuosmanen, ringer inga klockor? Högsta hönset på UHR? När vi skrev att Tuula gett oss proven en vecka innan var det ett rätt uppenbart sarkastiskt motsvar på att vem som helst kan påstå vad som helst. Plötsligt känner du skaparen, och 4 som har jobbat för oss. Åter igen, vi arbetar inte med andra längre.

Min poäng är att du kan påstå vad som helst, men du har inget att backa upp det. Som sagt, ifall du inte tror att det här kontot verkligen är fejk, mejla dem och fråga. Samir på SVT kan bekräfta det med
Ok. Misstänkte det. Ganska dumt av dig att avslöja att det var hon (om det nu var det lol). Lycka till ditt troll!
Citera
2017-10-24, 14:43
  #1054
Medlem
HP-hjalpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnkaka
Ok. Misstänkte det. Ganska dumt av dig att avslöja att det var hon (om det nu var det lol). Lycka till ditt troll!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, det här börjar gå lite väl off-topic. Tror du på riktigt att vi fått proven av UHRs topp en vecka innan provet på posten?
Citera
2017-10-24, 14:45
  #1055
Medlem
Hamnkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HP-hjalpen
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, det här börjar gå lite väl off-topic. Tror du på riktigt att vi fått proven av UHRs topp en vecka innan provet på posten?
Nej. Därav "lol". Jag sa att ni (vi) fick dem innan lunch. Håll dig till ett ställe. Vill du snacka här eller i PM? Jag tänker inte svara dig på båda ställen.
Citera
2017-10-24, 14:47
  #1056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnkaka
Ok. Misstänkte det. Ganska dumt av dig att avslöja att det var hon (om det nu var det lol). Lycka till ditt troll!
Men är du efterbliven? Han/hon sa så som en pik till dig att man kan påstå lite vad som helst. Självklart var det inte hon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback