Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Ja, jag tror också han fallit offer för en som hakar på drevet. Farlig utveckling det här, och ingen övervakar den...
Jag förstår inte denna fullständiga masshysteri från vissa kvinnor, plötsligt går alla"ut" samtidigt..
Om dom nu kände sig kränkta för 11år sen, varför ta upp det nu? Detta hjälper ju inte dessa kvinnor i karriären, däremot så stjälper det de män som kvinnorna påstår sig vara "offer" för..jaha, känns det bättre nu? När ni kom på efter typ 11år: just de., "han kränkte mig då! Sitter alla kändiskvinnor just nu och letar i "sina tankegömmor" efter gamla oförätter och tänker: "nu jävlar ska du få"! ?
Eller är det för att NÅGON tycker att svensk TV är alltför mansdominerat och då tar till den här "udda" metoden?
När ni ändå håller på så tycker jag det är väldigt viktigt att få slut på våldtäktstrenden som "ickesvenskarna" håller på med, dag som natt, den är tusen gånger värre och dom antastar vem som helst, gammal som ung. Men det kanske inte är såå viktigt för er? Det viktiga för er är att få tala om för världen att tex: "Lasse Kroner gjorde så att jag kände mig kränkt" för "100 år sen" och plötsligt kom jag på det!
(nu får jag väl en massa skit för mitt inlägg, men OK då, så här tycker jag..)