2017-10-21, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jaha så nu kan man bli anmäld av ett ex för sexuella trakasserier, hoppas inte mitt ex anmäler mig för jag låg ju faktiskt med henne..

Japp. Och jag besökte min sjuka far på boendet igår och tittade då på sköterskans bak när hon var i hans rum, samt tänkte "fan vilken läcker häck hon verkar ha". Helvete vad jag trakasserade henne, jag måste anmälas till metoo-rörelsen för detta illdåd.
Citera
2017-10-21, 09:53
Medlem
RumpNietzsches avatar
Men lol "SMS med sexuella anspelningar" som ska ha skickats INNAN människan blev ihop med Lasse i ett helt jävla år. Ja, vem fan har inte skickat sexuella antydningar i textmeddelanden med en person man är på väg att bli tillsammans med.

De hade absolut inte kunnat göra det mer tydligt att allt nu handlar om att trycka upp så många andra kända namn som möjligt på framsidan så man slipper ta tag i Virtanen-problemet offentligt.
Citera
2017-10-21, 09:54
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Du förstår väl att ett nej är ett nej, så även om du är i ett förhållande? Så självklart kan du anmäla din partner för trakasserier, sexuella eller andra. Sen om det verkligen är det eller inte är ju upp till domstolen.
Skadan är ju i dagens mediesamhälle redan skedd när domstolen eventuellt friar den anklagade. Jag tyckte tills för ett dygn sedan att det här drevet var positivt, men nu är det bara jävligt olustigt och utan proportioner.
Citera
2017-10-21, 09:55
Medlem
Hoppas att detta leder till rättsliga efterspel.

Kronérs hela karriär är ju i princip förstörd pga av kvällstidningarna. Hoppas att många huvuden kommer att rulla!

Undrar hur mycket praktikanten fick betalt för sin story?
Citera
2017-10-21, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Hoppas att detta leder till rättsliga efterspel.

Kronérs hela karriär är ju i princip förstörd pga av kvällstidningarna. Hoppas att många huvuden kommer att rulla!

Undrar hur mycket praktikanten fick betalt för sin story?
Det var ju det.

Preskriptionstiden är fem år. Den lär ha gått ut och Kronér kommer aldrig att kunna bli formellt friad.
Citera
2017-10-21, 10:02
Medlem
Var finns alla dessa dårar som polisanmäler vad som helst? Bör man se upp när man handlar mat numera också? Råkar man snudda en kvinna med kundvagnen mot ena benet så blir man både anmäld för misshandel och sexuella trakasserier eller?
Citera
2017-10-21, 10:02
Medlem
Det finns ett nytt fall i england där en soldat ratat en kvinna och sen gick hon och anmälde honom för våldtäkt som hämnd, för det tilltaget fick hon 5 års fängelse.

Det här känns som om det faller i samma kategori, falsk anmälan pga att hon blev missnöjd med utfallet av relationen.
Citera
2017-10-21, 10:04
Medlem
hängballens avatar
Vem är denna kränkta lilla praktikantfitta? Henne borde vi gräva fram all skit som finns på!
Citera
2017-10-21, 10:04
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jaha så nu kan man bli anmäld av ett ex för sexuella trakasserier, hoppas inte mitt ex anmäler mig för jag låg ju faktiskt med henne..

Låg du med ditt ex?? Du är inte lite dum du! Du är rökt....pedofil är du med 😁
Citera
2017-10-21, 10:05
Medlem
Ridgebacks avatar
Hon borde hängas ut om någon!
Den glade Lasse skrev väl någon taskig raggningsreplik som ändå gick hem då hon ändå inleder ett förhållande. Nu vill hon kasta skit på honom av någon anledning. Fick hon inte den lyx och flärd som hon trodde?

Börjar bli bra löjligt det här!
Citera
Medlem
Hur många korkade kärringar finns det egentligen? Först säger de inte nej eller polisanmäler pga de anser att deras karriär är viktigare än deras kropp och sen "kommer de ut" och gråter överallt typ 10-20 är senare. Inte trovärdigt alls.
Citera
Medlem
Soterns avatar
Det tycks ju en vara en del logiska luckor i tjejens berättelse. Varför blev hon ihop med en sådan snuskgubbe som hon flera år senare polisanmäler?
Logik tycks under alla omständigheter inte vara hennes starkaste gren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in