2017-10-22, 03:29
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tycker Kroner är ful som stryk
och patetisk i sina försök att vara
ihop med unga tjejer.
Fet,tunnhårig och ful, utan självinsikt.
Förhoppningsvis blir denna relation
ett wakeup call för honom.
Nu tror jag inte du är så speciellt snygg själv eftersom du sitter mitt i natten helt ensam och skriver skit. Hellre en normal person som kanske inte är dösnygg än en idiot som Virtanen, Timellarna och kanske du? Sluta gå in på utseende då intellekt är att föredra. Dessutom är dom två sist nämnda otroligt fula. Beror på både det ena och andra men Gud var inte snäll mot någon av dom. Fulast är Timellarna och dig har jag aldrig sett.
Senast redigerad av Zoom008 2017-10-22 kl. 03:33.
Citera
2017-10-22, 04:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Nu tror jag inte du är så speciellt snygg själv eftersom du sitter mitt i natten helt ensam och skriver skit. Hellre en normal person som kanske inte är dösnygg än en idiot som Virtanen, Timellarna och kanske du? Sluta gå in på utseende då intellekt är att föredra. Dessutom är dom två sist nämnda otroligt fula. Beror på både det ena och andra men Gud var inte snäll mot någon av dom. Fulast är Timellarna och dig har jag aldrig sett.

Sorry om jag klev på en öm tå, men jag har sällskap här hemma
och lider ingen nöd, vilket jag starkt misstänker du gör.
Du snittar med många inlägg per dag..Det har inte jag tid med.
Du får kyssa dina idolplanscher på Lasse Kroner.
Som man brukar säga vi lever i ett fritt land och
Lasse Kroner är fukkin U G L Y,
men om det skulle det vara en klen tröst för dig i din ensamhet
så tycker jag att Virtanen och Timell är i samma gubbslemliga som Lasse.
Om Lasse hade intellekt skulle han inte bli ihop med en tjej,
som anmält honom till arbetsgivaren, då är man ju
Verkligen obegåvad.
Citera
2017-10-22, 07:39
Medlem
Kan det vara så att praktikanten är: N*na T*rsede?
https://www.linkedin.com/in/nina-torsede-b17505115/

Praktikant/publik N*na T*rsede
https://www.svt.se/doobidoo/har-ar-vi-som-gor-doobidoo/

Tycker det luktar svartsjukedrama om detta, och att hon ev ville komma fram snabbare i karriären:

Citat:
Enligt Kronér tog förhållandet slut på hans initiativ. Han säger även att han under det senaste året kontaktas av kvinnan via sms. Hon har berättat för massa folk vad jag är för en. Jag har inte gjort något mer än att nobba ett förhållande, det är vad jag har gjort.

Det skulle vara intressant att veta vem på Expressen som har tagit beslutet att skada människor på det här sättet.
Citera
2017-10-22, 08:20
Medlem
Tycker också det luktar svartsjukedrama om detta. En dumpad och hämndlysten kvinna är bland det värsta man kan råka ut för.

Många har synpunkter på åldersskillnaden, men så är det tyvärr i feminist-Sverige. Äldre män som gillar yngre kvinnor är gubbsjuka och slemmiga. Äldre kvinnor som gillar yngre män däremot är ”starka kvinnor som vet vad dom vill ha”.

Sen kan man ju fråga sig vad en 20-åring ser hos en 35 år äldre man. Att Kronér är känd, omtyckt och har ett välbetalt jobb gör nog mycket. Plus möjligheten att göra karriär.

Tror knappast att den lilla praktikanten skulle sära på benen lika lätt för Lars Kronér, 55 år, betongarbetare 😁
Citera
2017-10-22, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reedValveFlash

Hmm, svårt att säga. Sidan från SVT är ju publicerad 2013 men praktikanten var ju där 2012 om jag fattar det hela rätt.
Citera
2017-10-22, 09:18
Medlem
fredrikdenstores avatar
Jag har alltid tyckt att Kronér varit en tafsande individ som skall kladda på allt och alla. Fy fan vilken snuskhummer!
Citera
2017-10-22, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Hmm, svårt att säga. Sidan från SVT är ju publicerad 2013 men praktikanten var ju där 2012 om jag fattar det hela rätt.

Koordinator/Administrativ assistent
Company Name SVT
Dates Employed Sep 2012 – Jun 2014 Employment Duration 1 yr 10 mos
Location Gothenburg, Sweden

Praktik ett år, därefter projektanställning.
Arbetade med tre olika produktioner.

Stjärnor hos Babben
Publikansvarig (skapade ett nytt tänk gällande publik och byggde upp ett nytt register), casting och research, ansvarig för fokusgrupper, planering av inslagsproduktionen, bokning av resor för produktion samt gäster, ansvarig för gäster på plats, planering för projektgruppen, idéarbete gällande koncept och ansvarig för kick-off och avslutningsfest.

Doobidoo
Publikansvarig (skapade ett nytt tänk gällande publik och byggde upp ett nytt register), casting, ansvarig för två av momenten (även här använde jag fokusgrupper och testade momenten), research, idéarbete i grupp gällande koncept och utveckling, planering för projektgruppen, ansvarig för kick-off samt avslutningsfest.

Smartare än en Femteklassare
Research och idéarbete gällande inslag, organisering av tidigare material, ansvarig för rekvisita samt inköp, assistent till inslagsproducenten vid planering samt på plats, koordinering av ett eget inslag, casting.
Citera
2017-10-22, 12:00
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reedValveFlash

Tycker det luktar svartsjukedrama om detta, och att hon ev ville komma fram snabbare i karriären:

Det skulle vara intressant att veta vem på Expressen som har tagit beslutet att skada människor på det här sättet.
Precis allt stämmer in på Nina Torsede. 28 år och medverkat i både Doobidoo och Smartare än en femteklassare. Söt tjej och uppenbarligen ihop med Kron'er enbart för att gynna karriären.

Senaste Gilla är Expressen. Fy fan, jag spyr. Hoppas Lasse stämmer skiten ur henne.

PS. Behöver jag säga att hon gillar F!...
Senast redigerad av Flor-Ida 2017-10-22 kl. 12:12.
Citera
2017-10-22, 14:31
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Ock hur gick det till? Tog han fram staken som Timell och sa att han ville visa nåt? Jag såg också Kroner i Göteborg för många år sen på en krog och det fanns inga tendenser till att han skulle vara någon slusk. Skärp dig med ditt skitsnack.

Hört talas om ironi?
Citera
2017-10-22, 20:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Tycker också det luktar svartsjukedrama om detta. En dumpad och hämndlysten kvinna är bland det värsta man kan råka ut för.

Många har synpunkter på åldersskillnaden, men så är det tyvärr i feminist-Sverige. Äldre män som gillar yngre kvinnor är gubbsjuka och slemmiga. Äldre kvinnor som gillar yngre män däremot är ”starka kvinnor som vet vad dom vill ha”.

Sen kan man ju fråga sig vad en 20-åring ser hos en 35 år äldre man. Att Kronér är känd, omtyckt och har ett välbetalt jobb gör nog mycket. Plus möjligheten att göra karriär.

Tror knappast att den lilla praktikanten skulle sära på benen lika lätt för Lars Kronér, 55 år, betongarbetare 😁

Trams, om en äldre kvinna med motsvarande utseende och maktfaktor som Lasse Kronér, får ihop det med en 30 år yngre smal och snygg kille skulle det vara lika äckligt.

Att Lasse är en äckelgubbe, visar sig ju tydligt då han blir tillsammans med den tjej
som klagat om honom inför hans chef, det borde ju vara värsta cockblockern.
Har karln ingen stolthet.

Undrar om penisen ens syntes under hans kalaskula..
Citera
2017-10-22, 22:00
Medlem
En till kvinna har trätt fram
Citera
2017-10-22, 23:03
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Tycker synd om Lasse. Dessa kvinnor som "trätt fram" är 100% lycksökare. Ex-flickvännen som anmälde honom är garanterat förbannad för han dumpade henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in