2017-09-25, 22:45
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
byt ut .com mot .se

Ja den är som E fast med en del speed, klarare men inte lika överväldigande.

+ this
Citera
2017-10-03, 07:20
Medlem
Är inte denna klassad?
Citera
2017-10-03, 12:04
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Är inte denna klassad?

Som hälsofarligvara.
Citera
2017-10-22, 20:54
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Tror ni att det kan vara värt och testa denna om inte 3-FEA från zh gav mig något förutom lite dåsighet spelade inte roll om jag tog 50 eller 150 iv
Citera
2017-10-24, 03:38
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Tror ni att det kan vara värt och testa denna om inte 3-FEA från zh gav mig något förutom lite dåsighet spelade inte roll om jag tog 50 eller 150 iv

Lätt, men tyvärr funkar inte senare batcher alls lika bra som när den kom av någon anledning tyvärr 3fea suger fan hårt

Mvh
Citera
2017-11-20, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djuphavsdjungeln
Jag läste artikeln i läkartidningen. En viktig sak att tänka på är att inte kombinera 3-cmc med alkohol eller andra substanser. När jag kör så undviker jag varje form av medicin inklusive sömnmedel och smärtstillande etc. Ta hellre en lite högre dos 3-cmc än att kombinera med annat. Kemikalierna har ett bra erbjudande där kunden får 0.5g 3-cmc gratis om kunden beställer två gram .
Äh men vafan CS utan alkohol är ju inte såkul. Men visst, folk dör ju som flugor av bladningen alkohol/koks.

Jag testade för övrigt denna första gången i fredags och jag måste säga att det är väldigt trevlig substans. Hade blivit lite väl packad och fick tag i en gubbe av detta, som jag delade med några andra. Dagen efter köpte jag en 10:a. Jag gillar den bättre än ladd, inte lika stissig och inte lika snabb comedown. Tjack skulle säkert funka också, men sen kan man ju inte sova på två dygn (om man inte käkar vansinniga mängder benzo), så jag har inte rört skite på säkert 15 år.

Sen undrar man så klart om det här är ytterligare en i raden ac RC-stims som efter ett par tillfällen bara slutar fungera? Så var det med 3-fea tyvärr.
Citera
2017-11-21, 21:56
Medlem
Hur står sig en bra batch av denna, jämfört med methylone?
Citera
2017-11-23, 23:01
Medlem
Jag måste söga att denna substans var fruktansvärt beroendeframkallande, inte nog med att varje rus blir mindre intensivt, det blir kortare också. Har gjort av med en 5:a den här veckan.

Det vore vansinne att ta MDMA efter sån vecka va? Det könns ju som cmc går rätt bra på serotoninet.
Citera
2017-11-23, 23:10
Medlem
KneKhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Jag måste söga att denna substans var fruktansvärt beroendeframkallande, inte nog med att varje rus blir mindre intensivt, det blir kortare också. Har gjort av med en 5:a den här veckan.

Det vore vansinne att ta MDMA efter sån vecka va? Det könns ju som cmc går rätt bra på serotoninet.

Hade inte rekommenderat MDMA på ett tag nej, 3-CMC går som du sa kraftigt på serotoninet så tror inte du kommer få ut så mycket av ett MDMA intag inom den närmsta tiden.
Citera
2017-11-24, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Hade inte rekommenderat MDMA på ett tag nej, 3-CMC går som du sa kraftigt på serotoninet så tror inte du kommer få ut så mycket av ett MDMA intag inom den närmsta tiden.
Då var det avklarat. Tack
Citera
2017-11-24, 23:04
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshbach
Hur står sig en bra batch av denna, jämfört med methylone?

Syftar du på Mephedrone? Jag ser själv ganska få likheter med methylone, eller visst finns de där, men på methylone var ruset extremt långt och hade en intensiv peak som nåddes en bit in i ruset följt av en väldigt lång men skön efterstimulans, lite som 4-FA i serotonerg kontra dopaminerg karaktär efter peaken.

3-CMC är mer en svagare variant av Mephedrone, med mer "speed" i. Av riktigt rent mephedrone har 70-100mg många gånger fått polare att somna i princip. Var daglig missbrukare av mephedrone i 5-6 månader, körde IV för det mesta vilket var helt sanslöst. Även 3-CMC, när det är bra, är helt makalöst IV, det är där drogen gör sig bäst.

Efter det att jag slutade med Mephedrone övergick jag till 3-MMC och 3-CMC som en slags "nedtrappning"... Den fortsatte ett bra tag, spec med 3-CMC som jag importerade från polen.

Riktigt bra 3-CMC jag fått in har varit bättre än vissa batches av Mephedrone då det florerar mycket skit. Men har hållt mig till några trogna vendors jag vet har det riktiga.

Men riktigt bra 3-CMC är fortfarande inte i närheten av äkta Mephedrone. Men det är mycket bra!
Citera
2017-11-25, 04:31
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Ruggig torsk blir man. Det är hemskt när påsen är slut...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in