Citat:
Ursprungligen postat av
Fleshbach
Hur står sig en bra batch av denna, jämfört med methylone?
Syftar du på Mephedrone? Jag ser själv ganska få likheter med methylone, eller visst finns de där, men på methylone var ruset extremt långt och hade en intensiv peak som nåddes en bit in i ruset följt av en väldigt lång men skön efterstimulans, lite som 4-FA i serotonerg kontra dopaminerg karaktär efter peaken.
3-CMC är mer en svagare variant av Mephedrone, med mer "speed" i. Av riktigt rent mephedrone har 70-100mg många gånger fått polare att somna i princip. Var daglig missbrukare av mephedrone i 5-6 månader, körde IV för det mesta vilket var helt sanslöst. Även 3-CMC, när det är bra, är helt makalöst IV, det är där drogen gör sig bäst.
Efter det att jag slutade med Mephedrone övergick jag till 3-MMC och 3-CMC som en slags "nedtrappning"... Den fortsatte ett bra tag, spec med 3-CMC som jag importerade från polen.
Riktigt bra 3-CMC jag fått in har varit bättre än vissa batches av Mephedrone då det florerar mycket skit. Men har hållt mig till några trogna vendors jag vet har det riktiga.
Men riktigt bra 3-CMC är fortfarande inte i närheten av äkta Mephedrone. Men det är mycket bra!