2022-12-11, 07:32
Medlem
Halloj! Inhandla ngot som skulle vara 3cmc,
Det r hrda genomskilda stenar, men efter krossat det 3-4 ggr med sedel / kort ver s ser det ut att vara fin hackat.. Smaken r bsk, tog ficklampan frskte se ngra stenbitar men fanns inga...

Tvivlar starkt att det r 3cmc och vnder mig nu hit ihop om att ngon varit med ngot snarlikt?
Citera
2022-12-11, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Halloj! Inhandla ngot som skulle vara 3cmc,
Det r hrda genomskilda stenar, men efter krossat det 3-4 ggr med sedel / kort ver s ser det ut att vara fin hackat.. Smaken r bsk, tog ficklampan frskte se ngra stenbitar men fanns inga...

Tvivlar starkt att det r 3cmc och vnder mig nu hit ihop om att ngon varit med ngot snarlikt?

Vad r de fr stenbitar du letar efter? Krossar du de blir de vl "kristallerna" till pulver?
Ngon bild?

frutom den beska smaken? Har substansen ngon bedvande effekt?
Citera
2022-12-11, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Absolut inte du pratar Bull. Det har alltid varit frtande och frstr inte hur det skulle kunna ha blivit "mer" frtande och varfr det skulle vara smre. Motivera.
Hr kostar en femma en tusing och det var ganska exakt vad det kostade nr det begav sig runt 2015.

Frvrigt vrkar du vara jvligt yr d det r 4-mmc som kallas krabba.

Hur lngt kommer man p ett gram cmc? r det nt man kan g p dagligen?
Citera
2022-12-11, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nineelevenhijacker
Vad r de fr stenbitar du letar efter? Krossar du de blir de vl "kristallerna" till pulver?
Ngon bild?

frutom den beska smaken? Har substansen ngon bedvande effekt?

Hej! Gjorde det enkelt, tog ett "Multitest 10 vanligaste drogerna"
var positive p meta, MDMA, Amfetamin, metha.
och r helt sker p att jag inte varit i nrheten utav ngon utav dom.
Citera
2022-12-11, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Hej! Gjorde det enkelt, tog ett "Multitest 10 vanligaste drogerna"
var positive p meta, MDMA, Amfetamin, metha.
och r helt sker p att jag inte varit i nrheten utav ngon utav dom.

Har gjort samma sak med ett test med 12 olika "vanligaste drogerna" och fick utslag p 7 st. Men Vad jag frstr s har ju 3-cmc egenskaper som liknar MDMA, Amfetamin, kokain. Beror vldigt mycket p tillverkning skulle jag tro? Finns gissningsvis s mnga olika batcher av denna drog. de som r de farliga med den. sen r jag helt vertygad att en del 3-cmc "bankas". Allts tas till flytande form spder ut den med "ngot"? sen torkas ner till kristaller igen. Fr har hrt om otroligt konstiga biverkningar och "frger" p kristallerna.

Men r inget proffs p mnet s de r bara egna teorier.
fortfarande nyfiken p vad fr kristaller du letar efter du krossat kristallen till pulver?
Citera
2022-12-11, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nineelevenhijacker
Har gjort samma sak med ett test med 12 olika "vanligaste drogerna" och fick utslag p 7 st. Men Vad jag frstr s har ju 3-cmc egenskaper som liknar MDMA, Amfetamin, kokain. Beror vldigt mycket p tillverkning skulle jag tro? Finns gissningsvis s mnga olika batcher av denna drog. de som r de farliga med den. sen r jag helt vertygad att en del 3-cmc "bankas". Allts tas till flytande form spder ut den med "ngot"? sen torkas ner till kristaller igen. Fr har hrt om otroligt konstiga biverkningar och "frger" p kristallerna.

Men r inget proffs p mnet s de r bara egna teorier.
fortfarande nyfiken p vad fr kristaller du letar efter du krossat kristallen till pulver?

Nej, men oftast nr man krossar det s brukar det alltid finnas sm "kristaller" kvar, oavsett hur mycket man frsker krossa det.. Men det var som helt vitt blankt pulver.
Citera
2022-12-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Beror lite p vad man r ute efter och hur hrt man gr in. Men 1 gram rcker gott o vl en kvll om man inte kr s ofta.
Klart man KAN.. vet folk som gr, men jag rekommenderar det inte. Det gr hrt p serotoninet skulle sga tminstone nn mnad mellan sessionerna!
Citera
2022-12-12, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Beror lite p vad man r ute efter och hur hrt man gr in. Men 1 gram rcker gott o vl en kvll om man inte kr s ofta.
Klart man KAN.. vet folk som gr, men jag rekommenderar det inte. Det gr hrt p serotoninet skulle sga tminstone nn mnad mellan sessionerna!

1gram r vl en bra start fr en nybrjare. Men sedan kommer du mrka att 1g frsvinner rtt snabbt om du frgar mig. Men va noga med att tvtta ur snoken ordentligt s du inte fr n kristallsmulor kvar. Och s du fr nsan kvar
Citera
2022-12-14, 17:04
Medlem
Hej, jag har inte mycket info om 3cmc, men vad r det fr klass p 3cmc? Vet att det r narkotikaklassat, men om jag skulle ka fast med vi sger 100g, vad kan jag rkna med?
Citera
2022-12-14, 18:33
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POGGERS
Hej, jag har inte mycket info om 3cmc, men vad r det fr klass p 3cmc? Vet att det r narkotikaklassat, men om jag skulle ka fast med vi sger 100g, vad kan jag rkna med?
Trden (FB) "Vad fr jag fr straff?" Trden fr frgor om pfljdsbedmning. r nog en lmpligare plats fr din frga.
Citera
2022-12-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower

En normal dos ligger p en 100-150mg+ bara rkna hur mnga pfyllningar du fr av 1g..

Sen skjuter toleransen i taket direkt.. 1g fr du nog i dig p under 5h ledigt. terdoserings behovet r totalt galet nog den vrsta drogen att ha en djvul sittandes p axeln.

Men det r klart allt gr om man vill och har tillrckligt djupa fickor
Citera
2022-12-20, 20:47
Medlem
likeets avatar
r den hr nice eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem