Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-11, 07:32
Medlem
Halloj! Inhandla något som skulle vara 3cmc,
Det är hårda genomskilda stenar, men efter krossat det 3-4 ggr med sedel / kort över så ser det ut att vara fin hackat.. Smaken är bäsk, tog ficklampan försökte se några stenbitar men fanns inga...

Tvivlar starkt att det är 3cmc och vänder mig nu hit ihop om att någon varit med något snarlikt?
Citera
2022-12-11, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Halloj! Inhandla något som skulle vara 3cmc,
Det är hårda genomskilda stenar, men efter krossat det 3-4 ggr med sedel / kort över så ser det ut att vara fin hackat.. Smaken är bäsk, tog ficklampan försökte se några stenbitar men fanns inga...

Tvivlar starkt att det är 3cmc och vänder mig nu hit ihop om att någon varit med något snarlikt?

Vad är de för stenbitar du letar efter? Krossar du de blir de väl "kristallerna" till pulver?
Någon bild?

förutom den beska smaken? Har substansen någon bedövande effekt?
Citera
2022-12-11, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Absolut inte du pratar Bull. Det har alltid varit frätande och förstår inte hur det skulle kunna ha blivit "mer" frätande och varför det skulle vara sämre. Motivera.
Här kostar en femma en tusing och det var ganska exakt vad det kostade när det begav sig runt 2015.

Förövrigt värkar du vara jävligt yr då det är 4-mmc som kallas krabba.

Hur långt kommer man på ett gram cmc? Är det nåt man kan gå på dagligen?
Citera
2022-12-11, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nineelevenhijacker
Vad är de för stenbitar du letar efter? Krossar du de blir de väl "kristallerna" till pulver?
Någon bild?

förutom den beska smaken? Har substansen någon bedövande effekt?

Hej! Gjorde det enkelt, tog ett "Multitest 10 vanligaste drogerna"
var positive på meta, MDMA, Amfetamin, metha.
och är helt säker på att jag inte varit i närheten utav någon utav dom.
Citera
2022-12-11, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Hej! Gjorde det enkelt, tog ett "Multitest 10 vanligaste drogerna"
var positive på meta, MDMA, Amfetamin, metha.
och är helt säker på att jag inte varit i närheten utav någon utav dom.

Har gjort samma sak med ett test med 12 olika "vanligaste drogerna" och fick utslag på 7 st. Men Vad jag förstår så har ju 3-cmc egenskaper som liknar MDMA, Amfetamin, kokain. Beror väldigt mycket på tillverkning skulle jag tro? Finns gissningsvis så många olika batcher av denna drog. de som är de farliga med den. sen är jag helt övertygad att en del 3-cmc "bankas". Alltså tas till flytande form späder ut den med "något"? sen torkas ner till kristaller igen. För har hört om otroligt konstiga biverkningar och "färger" på kristallerna.

Men är inget proffs på ämnet så de är bara egna teorier.
fortfarande nyfiken på vad för kristaller du letar efter du krossat kristallen till pulver?
Citera
2022-12-11, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nineelevenhijacker
Har gjort samma sak med ett test med 12 olika "vanligaste drogerna" och fick utslag på 7 st. Men Vad jag förstår så har ju 3-cmc egenskaper som liknar MDMA, Amfetamin, kokain. Beror väldigt mycket på tillverkning skulle jag tro? Finns gissningsvis så många olika batcher av denna drog. de som är de farliga med den. sen är jag helt övertygad att en del 3-cmc "bankas". Alltså tas till flytande form späder ut den med "något"? sen torkas ner till kristaller igen. För har hört om otroligt konstiga biverkningar och "färger" på kristallerna.

Men är inget proffs på ämnet så de är bara egna teorier.
fortfarande nyfiken på vad för kristaller du letar efter du krossat kristallen till pulver?

Nej, men oftast när man krossar det så brukar det alltid finnas små "kristaller" kvar, oavsett hur mycket man försöker krossa det.. Men det var som helt vitt blankt pulver.
Citera
2022-12-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Beror lite på vad man är ute efter och hur hårt man går in. Men 1 gram räcker gott o väl en kväll om man inte kör så ofta.
Klart man KAN.. vet folk som gör, men jag rekommenderar det inte. Det går hårt på serotoninet skulle säga åtminstone nån månad mellan sessionerna!
Citera
2022-12-12, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Beror lite på vad man är ute efter och hur hårt man går in. Men 1 gram räcker gott o väl en kväll om man inte kör så ofta.
Klart man KAN.. vet folk som gör, men jag rekommenderar det inte. Det går hårt på serotoninet skulle säga åtminstone nån månad mellan sessionerna!

1gram är väl en bra start för en nybörjare. Men sedan kommer du märka att 1g försvinner rätt snabbt om du frågar mig. Men va noga med att tvätta ur snoken ordentligt så du inte får nå kristallsmulor kvar. Och så du får näsan kvar
Citera
2022-12-14, 17:04
Medlem
Hej, jag har inte mycket info om 3cmc, men vad är det för klass på 3cmc? Vet att det är narkotikaklassat, men om jag skulle åka fast med vi säger 100g, vad kan jag räkna med?
Citera
2022-12-14, 18:33
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POGGERS
Hej, jag har inte mycket info om 3cmc, men vad är det för klass på 3cmc? Vet att det är narkotikaklassat, men om jag skulle åka fast med vi säger 100g, vad kan jag räkna med?
Tråden (FB) "Vad får jag för straff?" Tråden för frågor om påföljdsbedömning. är nog en lämpligare plats för din fråga.
Citera
2022-12-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower

En normal dos ligger på en 100-150mg+ bara räkna hur många påfyllningar du får av 1g..

Sen skjuter toleransen i taket direkt.. 1g får du nog i dig på under 5h ledigt. återdoserings behovet är totalt galet nog den värsta drogen att ha en ”djävul” sittandes på axeln.

Men det är klart allt går om man vill och har tillräckligt djupa fickor
Citera
2022-12-20, 20:47
Medlem
likeets avatar
Är den här nice eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem