Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-21, 23:09
Medlem
Bomba 3cmc eller bara snorta vad är bästa alternativet,
Citera
2025-10-22, 05:21
Avstängd
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steroidiskstesolid
Bomba 3cmc eller bara snorta vad är bästa alternativet,

Det slår på olika snabbt, annars ingen större skillnad.
Citera
2025-10-23, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Det slår på olika snabbt, annars ingen större skillnad.
Krävs minst dubbla dosen när man bombar i min erfarenhet. Dessutom behöver man återdosera så jäkla ofta att det blir svårt att hålla uppe det orala intaget.

Tycker den här substanser snortas för bästa rus, men skadorna på slemhinnorna är inte nådiga.
Citera
2025-10-25, 00:48
Medlem
Tjena hur ska man bomba ska man krossa de innan är ny till denna substansen
Citera
2025-11-06, 00:59
Medlem
Jag har pluggat till en tenta senaste dagarna och har tagit nasalt för att kunna plugga 15 timmar om dagen.
På fredag är tentan. Jag har aldrig bombat innan men funderar på att göra det innan och sen eventuellt ha med en bomb ifall jag blir seg i skallen. Vet inte vad som är rimligt att ta i en bomb? Är de en dum idé?
Citera
2025-11-06, 10:29
Medlem
DarthOlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemannen
Jag har pluggat till en tenta senaste dagarna och har tagit nasalt för att kunna plugga 15 timmar om dagen.
På fredag är tentan. Jag har aldrig bombat innan men funderar på att göra det innan och sen eventuellt ha med en bomb ifall jag blir seg i skallen. Vet inte vad som är rimligt att ta i en bomb? Är de en dum idé?
Borde du inte snarare överväga amfetamin om du har ett syfte att plugga? 3-cmc känns som fel drog för det...
Citera
2025-11-06, 14:17
Medlem
Jo men jag har inte det hemma nu. Vill bara veta dos för att hålla mig fokuserad och pigg
Citera
2025-11-07, 14:55
Avstängd
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemannen
Jo men jag har inte det hemma nu. Vill bara veta dos för att hålla mig fokuserad och pigg

Vet inte, små 0.05-0.1g i näsan kanske? Fyll på efter några timmar. Repeat.

Tror dock inte det ger så värst mycket ökad fokus då man känner sig påverkad av det allt för väl.
Senast redigerad av Lifestealer 2025-11-07 kl. 14:58.
Citera
2025-11-07, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Vet inte, små 0.05-0.1g i näsan kanske? Fyll på efter några timmar. Repeat.

Tror dock inte det ger så värst mycket ökad fokus då man känner sig påverkad av det allt för väl.

Kan definitivt se hur någon skulle kunna använda 3cmc i pluggsyfte. Jag blir isnöad och hyperfokuserad ala tjack iallafall.
Citera
2025-11-08, 07:00
Medlem
en fråga till er här, jag brukar 3cmc en gång per månad från 2,5g-5g inte mer inte mindre, jag gör det för jag vill runka/ha sex ingen annan anledning, när jag började första gångerna var det i samband med fester med detta gör jag inte längre.

är jag beroende av drogen eller inte? jag kan ju liksom hålla mig en hel månad vars jag hatar drogen men efter 30 dagar tar suget över istället över konsekvenserna som jag mycket väl vet om. jag vill ju sluta helt med drogen men det enda som får mig kvar är känslan av att runka/kolla på porr eller ha sex.

jag googlade och och det kom upp rekreations bruk men skulle man kunna kalla mig det? drogerna tar ju inte liksom över mitt liv, max 1000kr per månad går åt det.
Citera
2025-11-17, 03:09
Medlem
Tjena jag har ingen koll men är ”kicki” 3cmc eller vad är det för något? Löste 1-2 g i påsen och slog i mig o fy helvette kunde inte gå knappt o blev heeelt fucked up men det gick över som tur var, har några gram kvar och kör enbart IV men lagom doser (tror jag) som sagt har jag ingen koll på vad det är men det skjutsar ju på rätt bra må jag säga, är det någon som kan ge mig lite info?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in