2017-10-20, 23:43
Bannlyst
men suck, tror brudarna här inne FORTFARANDE att Linne talar sanning?

Helt plötsligt blir man inte förvånad när man ser att diverse "spök program"-tittare till 99% består av tjejer, det är något med er och logik som inte går ihop alltså
Citera
2017-10-21, 09:44
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag vet inte om du läste min förra länk tillräckligt noggrant men det stod faktiskt att falska anmälningar är ett problem för polisen och kriminalinspektörn som intervjuas säger också att falska anmälningar är betydligt vanligare än folk tror eftersom berättelserna inte stämmer. Vad är egentligen värst i ditt tycke, falska våldtäktsanmälningar eller en klapp i rumpan i en krogkö eller en snoppbild då och då på nätet?

Menar du att vi utan minsta tvekan ska lita både på dig och denna Linnea? Hur vet vi att ni inte skarvar och överdriver och utelämnar vissa delar i det egentliga händelseförloppet, om allt nu ens är sant förstås?

Bara för att jag bemöter dina påståenden och åsikter med sakliga argument så betyder inte det att jag försöker att förminska dig, jag har inget intresse av det. Du däremot försöker förminska Elisabet Höglund med argumentet att hon är gammal och förbrukad och att det sista tåget gått redan för länge sen, det är väl förminskning om något, eller hur

Inte klokt vad du tjatar om falskanmälningar! Jag har ju skrivit att jag inte förnekar att dessa kan förekomma. Men för den skull ursäktar det väl knappast förekomsten av sexuella trakasserier tex i form av tafsningar och oönskade penisbilder. Möjligen i din värld tycks det.
Citera
2017-10-21, 10:59
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
men suck, tror brudarna här inne FORTFARANDE att Linne talar sanning?

Helt plötsligt blir man inte förvånad när man ser att diverse "spök program"-tittare till 99% består av tjejer, det är något med er och logik som inte går ihop alltså

Varför skulle vi inte tro på henne? Är något trött på allt gnäll och ifrågasättande av sanningshalten betr. Linnéas erfarenheter.
Citera
2017-10-21, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Varför skulle vi inte tro på henne? Är något trött på allt gnäll och ifrågasättande av sanningshalten betr. Linnéas erfarenheter.

Vi vet ju redan att hon ljugit förut.

https://www.expressen.se/sport/handboll/linnea-claesons-hamnd-det-tog-tva-timmar/

Skriva till 741 personer på 2 timmar är helt omöjligt då facebooks spamfilter inte tillåter det.
Citera
2017-10-21, 13:25
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odjuret22
Vi vet ju redan att hon ljugit förut.

https://www.expressen.se/sport/handboll/linnea-claesons-hamnd-det-tog-tva-timmar/

Skriva till 741 personer på 2 timmar är helt omöjligt då facebooks spamfilter inte tillåter det.

Naturligtvis hade hon gjort det. Jag tvivlar absolut inte på det. Annars hade väl inte Expressen
skrivit att det hon gjorde var genialt. Tror du inte redaktionen kollar?
Citera
2017-10-21, 13:35
Medlem
Citat:
Tror du inte redaktionen kollar?

Kollar vad? Om det verkligen går att komma runt spam-filtret? Give me a fucking break. Hur tänkte du att det skulle gå till?

Citat:
Annars hade väl inte Expressen skrivit att det hon gjorde var genialt.

Not sure if troll or serious? Feminister är verkligen världens oärligaste folk. Ska du låtsas som att massmedia visar ett uns av minsta lilla källkritik när det kommer till att sprida feministpropagandan nu också? Det här är samma brud som påstår att hon gått på stan i 3 timmar och blivit sextrakasserad över 20 gånger, mitt på ljusa dagen.

Men om ert mål (i förlängningen) handlar om att underminera allt förtroende, då är ni ju på rätt väg. Fortsätt gärna, helt okritiskt, hylla dessa manshaterskor.
Senast redigerad av hicku 2017-10-21 kl. 14:00.
Citera
2017-10-21, 14:43
Medlem
Citat:
Naturligtvis hade hon gjort det. Jag tvivlar absolut inte på det. Annars hade väl inte Expressen

Ber om ursäkt om jag var otydlig. Det går alltså inte att göra, facebook tillåter inte det.

https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080128134821AAyolxA
Citera
2017-10-21, 23:50
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odjuret22
Ber om ursäkt om jag var otydlig. Det går alltså inte att göra, facebook tillåter inte det.

https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080128134821AAyolxA

Okey! Du har rätt. Jag ger mej.
Citera
2017-10-23, 17:54
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Inte klokt vad du tjatar om falskanmälningar! Jag har ju skrivit att jag inte förnekar att dessa kan förekomma. Men för den skull ursäktar det väl knappast förekomsten av sexuella trakasserier tex i form av tafsningar och oönskade penisbilder. Möjligen i din värld tycks det.

Jag vill väga falskanmälningar (ett rätt skrämmande fenomen) mot påstådda klappar på exempelvis din stora rumpa eller en snoppbild då och då på nätet och få höra din åsikt om vilket av fenomenen som är mest angeläget för lagstiftarna och rättsväsendet att ta itu med? En fråga: Vilket av dessa tre brott känns mest allvarligt i din värld?

Om det är någon som är tjatig så är det väl förresten din uttjatade "Linnea" som dessutom gjort sig en mediakarriär på detta?
Citera
2017-10-23, 18:16
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag vill väga falskanmälningar (ett rätt skrämmande fenomen) mot påstådda klappar på exempelvis din stora rumpa eller en snoppbild då och då på nätet och få höra din åsikt om vilket av fenomenen som är mest angeläget för lagstiftarna och rättsväsendet att ta itu med? En fråga: Vilket av dessa tre brott känns mest allvarligt i din värld?

Om det är någon som är tjatig så är det väl förresten din uttjatade "Linnea" som dessutom gjort sig en mediakarriär på detta?

Men det är ju Linnéa som det här tråden handlar om eller hur? Men jag förstår att du tycker ämnet är tjatigt och ändå har du över hundra inlägg. När det gäller falskanmälningar tycker jag som jag kanske påpekat tidigare att du kan söka efter en lämplig tråd med detta ämne eftersom du är så angelägen eller varför inte starta en egen tråd och själv bli TS.

Varm tack för komplimangen betr. min rumpa! Hoppas du håller handen i styr om vi mot all förmodan skulle träffas.
Citera
2017-10-23, 18:20
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Det hon gjorde var inte "genialt", i själva verket så tycks både redaktionen och du ta för givet att hon talar sanning eftersom hon är kvinna och feminist. Nu har det visat sig att det inte kan ha gått till på det sättet hon sa och då är hon en lögnare.

Man kan dessutom ifrågasätta redaktions omdöme som seriösa yrkespersoner, det är möjligt i teorin att de berörda visste om detta med spam-filtret men sket i det eftersom "syftet" var gott eftersom det bara gällde extremfeministiskt manshat?

Du ser vitapumps, din totala avsaknad av källkritik gör att du står med rumpan bar mest hela tiden här i tråden och kallt blåser det också när hösten är i antågande på allvar
Citera
2017-10-23, 18:28
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Men det är ju Linnéa som det här tråden handlar om eller hur? Men jag förstår att du tycker ämnet är tjatigt och ändå har du över hundra inlägg. När det gäller falskanmälningar tycker jag som jag kanske påpekat tidigare att du kan söka efter en lämplig tråd med detta ämne eftersom du är så angelägen eller varför inte starta en egen tråd och själv bli TS.

Varm tack för komplimangen betr. min rumpa! Hoppas du håller handen i styr om vi mot all förmodan skulle träffas.

Nu svarade du aldrig på min fråga i mitt förra inlägg så du får en ny chans nu.

(FB) Linnéas svar på tal till "äldre mannen" hyllas på nätet.

Kärnpunkten i hela den nuvarande diskussionen går ut på man kan fråga sig varför mediafeministen lägger ner så mycket tid på snoppbilder osv när det finns så enormt mycket större problem (rent bedrägeri i form av falska anmälningar tex) att ta itu med, denna totala fixering vid män, snoppar och nätraggning i olika inte alltid så trevliga former tycks ha stigit henne åt huvudet?

Om det finns killar och män som är sjukligt fixerade vid sina organ osv vad är inte hon då som måste tjata om detta på nätet i åratal?

Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2017-10-23 kl. 18:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in