2017-10-18, 21:31
Medlem
Jag har sett honom med systemetpåsar på vardagar flera gånger vid Odenplan. Antar att han bor där någonstans. Behöver ju inte betyda någonting men lite märkligt är det ändå.
Citera
2017-10-19, 11:06
Medlem
Ledarens avatar
Nu har Ametist Azordegan börjat prata om Bajsmannen på SVT, vem kan det handla om om inte Claes?

https://twitter.com/ametistametist/status/920916136392318976
Citera
2017-10-21, 14:06
Medlem
Necrolusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Nu har Ametist Azordegan börjat prata om Bajsmannen på SVT, vem kan det handla om om inte Claes?

https://twitter.com/ametistametist/status/920916136392318976
Vem fan är Ametist Azerbajdzjan?
Citera
2017-10-21, 14:30
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necroluster
Vem fan är Ametist Azerbajdzjan?

Mångårig nöjesmedarbetare på SVT och SR. Hon har säkert fler äckelhistorier att berätta om fler personer.
Citera
2017-10-21, 15:25
Medlem
Garnityrs avatar
För dom som upptäcker denna tråd nu och inte orkar leta bakåt i sidorna:

Nej, det finns ingenting - inte ens ett rykte - som antyder att Claes Elfsberg skulle ha en böjelse för bajssex. Svullo påstod en gång i tiden att det spreds en porrfilm där CE bajsade flickor i munnen. Ja, ni hör ju själva. Classic Svullo helt enkelt.

Dessvärre har Flashbacks intelligensreserv blandat ihop denna Arne Anka-skröna med en skandal där en SVT-man sextrakasserade en kvinnlig kollega. Detta kan mycket väl ha varit CE, men händelsen involverade tråkigt nog inga fekalier.
Citera
2017-10-22, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr

Nej, det finns ingenting - inte ens ett rykte - som antyder att Claes Elfsberg skulle ha en böjelse för bajssex. Svullo påstod en gång i tiden att det spreds en porrfilm där CE bajsade flickor i munnen. Ja, ni hör ju själva. Classic Svullo helt enkelt.

Dessvärre har Flashbacks intelligensreserv blandat ihop denna Arne Anka-skröna med en skandal där en SVT-man sextrakasserade en kvinnlig kollega. Detta kan mycket väl ha varit CE, men händelsen involverade tråkigt nog inga fekalier.
Jag tror nog inte längre på ryktena om bajs-Elvis. Men det var ju en Se o Hör-artikel om en känd TV-profil. För jag vet att jag var i affären med min mamma, så var det första sidan vid tidningshyllan en barbröstad men pixlad man. Vet inte vad som stod i artikeln, men jag sa till min mamma, det där är Claes Elfsberg o pekade på tidningen. Så sa tanten bakom oss i kön;
-Nää? Han som är så stilig!

Så jag tror inte han har helt rent mjöl i påsen, men det där med bajset tror jag inte på. Det är Svullo som hittat på.
Citera
2017-10-23, 11:08
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:

Det FINNS ju faktiskt mer belägg för bajsryktena. Framförallt skulle det ju ha funnits en film och därmed bildbevis på händelseförloppet! Ale Schulman och Anders Timell har ju också gjort anspelningar på detta.

Sedan undrar jag varför inte Elfsberg "hängts ut" med sitt sexofredande som "TV-Mannen"? Det borde ju vara tämligen enkelt för tidningarna att göra med tanke på att det finns såväl en JämO-anmälan, som en intern SVT-utredning och även en "Se & Hör"-artikel. Jag tänkte med tanke på att man redan hängt ut Lasse Kronér på SVT för någonting betydligt mindre allvarligt och som också inträffat för flera år sedan. Men han verkar beskyddas mer än vad självaste Fredrik Virtanen görs, varför?
Citera
2017-10-23, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Det FINNS ju faktiskt mer belägg för bajsryktena. Framförallt skulle det ju ha funnits en film och därmed bildbevis på händelseförloppet! Ale Schulman och Anders Timell har ju också gjort anspelningar på detta.

Sedan undrar jag varför inte Elfsberg "hängts ut" med sitt sexofredande som "TV-Mannen"? Det borde ju vara tämligen enkelt för tidningarna att göra med tanke på att det finns såväl en JämO-anmälan, som en intern SVT-utredning och även en "Se & Hör"-artikel. Jag tänkte med tanke på att man redan hängt ut Lasse Kronér på SVT för någonting betydligt mindre allvarligt och som också inträffat för flera år sedan. Men han verkar beskyddas mer än vad självaste Fredrik Virtanen görs, varför?
Du är ju besatt av Claes Elfsberg...

Claes Elfsberg är helig!
Citera
2017-10-23, 19:18
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett

Intressant att just den filmen, med det mest kontroversiella och uppseendeväckande materialet som någonsin har berört mediesverige, skulle vara en så väl bevarad hemlighet att det begränsar sig till några rykten som någon hört av någon annan. Också intressant att en av Sveriges kändaste män, vars hela värv gick ut på att inge förtroende, skulle välja att videofilma när han bajsade flickor i munnen(!). Och dessutom vara så oförsiktig att den hamnar på vift (fast ändå inte sprids). Nej, det förstår nog alla normalbegåvade att det här är en råttan-i-pizzan av guds nåde.

TV-mannens förehavanden har inget nyhetsvärde eftersom de redan avhandlats i media då det begav sig. Det är ju inga mediahus som skriver några löp om Pontus Enhörning idag heller.
Citera
2017-11-01, 05:29
Medlem
Claes är nog glad att han slutat på SVT nu när #metoo skördar offer.
Citera
2017-11-01, 07:55
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag tror nog inte längre på ryktena om bajs-Elvis. Men det var ju en Se o Hör-artikel om en känd TV-profil. För jag vet att jag var i affären med min mamma, så var det första sidan vid tidningshyllan en barbröstad men pixlad man. Vet inte vad som stod i artikeln, men jag sa till min mamma, det där är Claes Elfsberg o pekade på tidningen. Så sa tanten bakom oss i kön;
-Nää? Han som är så stilig!

Så jag tror inte han har helt rent mjöl i påsen, men det där med bajset tror jag inte på. Det är Svullo som hittat på.

Den tvmannen jobbade som producent och arbetade inte i Stockholm.

Att du som liten inte kan se skillnad på en muskulös satt person och
den smala Claes E får mig att undra om du har grava synproblem.
Citera
2017-11-01, 11:49
Medlem
eternussermos avatar
Citat:

Du borde nog läsa Ametist twitterpost där hon skriver
"Han antastade många kvinnor i slutet av 90-talet då jag jobbade där. Drog in dom på toaletter och ville bajsa på dom. Fler anmälde."

Om du läser twitter-tråden så är det tydligt att det är Claes hon tänker på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in