2008-04-24, 16:11
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Så du menar att en blogg med ett inlägg liknande dom på FB är en källa?

Herregud! Med såna källor behöver vi inga journalister. Nu tror jag din besatthet håller på att gå över styr!
Så du gillar inte bloggar? Ok, men ta den här sidan istället då: http://www.sylvester.se/content/column.asp?itemid=1029

Tydligare koppling får man nog leta efter, men ta inte mitt ord för detta, utan ta själv del av de slutsatser som självaste spaningsledaren Cazzo gjort:
http://www.flashback.org/showpost.php?p=1213657&postcount=164

Har har du kopplingen mellan TV-mannen och Bajs-Elvis förresten:
http://susning.nu/TV-mannen
Citera
2008-04-24, 16:27
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Så du gillar inte bloggar? Ok, men ta den här sidan istället då: http://www.sylvester.se/content/column.asp?itemid=1029

Tydligare koppling får man nog leta efter, men ta inte mitt ord för detta, utan ta själv del av de slutsatser som självaste spaningsledaren Cazzo gjort:
http://www.flashback.org/showpost.php?p=1213657&postcount=164

Har har du kopplingen mellan TV-mannen och Bajs-Elvis förresten:
http://susning.nu/TV-mannen
Jag gillar bloggar, men att använda den du länkade till som källa så får man antingen vara dyselektiker, blind, utvecklingsstörd eller besatt. Jag tror du är ganska ensam om att se den bloggen som ett erkännande. Övriga länkar är ju faktiskt bara spekulationer också. Men visst! Lev i din låtsasvärld. Tur att du inte är journalist för dom använder sej av källkritik.
Citera
2008-04-24, 16:31
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Jag gillar bloggar, men att använda den du länkade till som källa så får man antingen vara dyselektiker, blind, utvecklingsstörd eller besatt. Jag tror du är ganska ensam om att se den bloggen som ett erkännande. Övriga länkar är ju faktiskt bara spekulationer också. Men visst! Lev i din låtsasvärld. Tur att du inte är journalist för dom använder sej av källkritik.
Spekulationer?? Jag tycker vår spaningsledare kommit fram till rätt vettiga slutsatser genom kritiska ANALYSER av befintligt kända fakta. Elvis outas dessutom mer eller mindre som "TV-mannen" i åtminstone en av länkarna.
Citera
2008-04-24, 16:36
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Spekulationer?? Jag tycker vår spaningsledare kommit fram till rätt vettiga slutsatser genom kritiska ANALYSER av befintligt kända fakta. Elvis outas dessutom mer eller mindre som "TV-mannen" i åtminstone en av länkarna.
Jo, utav en anonym krönikör... Ja, ja... Jag säger det igen, den här trådens underhållning är din besatthet, CE struntar jag blankt i, men din besatthet är ta mej fan stor underhållning!
Citera
2008-04-24, 16:50
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Jo, utav en anonym krönikör... Ja, ja... Jag säger det igen, den här trådens underhållning är din besatthet, CE struntar jag blankt i, men din besatthet är ta mej fan stor underhållning!
Anonym? Cazzo? Fan, då kastar du verkligen sten i glashus, för jag är rätt säker på att "Kingen_king" inte är det namn du är döpt till.
Citera
2008-04-24, 16:53
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Anonym? Cazzo? Fan, då kastar du verkligen sten i glashus, för jag är rätt säker på att "Kingen_king" inte är det namn du är döpt till.
Men å andra sidan så används inte jag som källa heller. Halmstån, Sonny, halmstrån.
Citera
2008-04-24, 16:56
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Men å andra sidan så används inte jag som källa heller. Halmstån, Sonny, halmstrån.
Han används inte heller som källa, utan hans analyser.
Citera
2008-04-24, 17:03
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Han används inte heller som källa, utan hans analyser.
Ok, så du menar att om jag skriver nånting på en blogg, nån kommer och läser det, skriver om det och hänvisar till min blogg så är jag inte källan? Är du dum på riktigt eller skojar du bara?
Citera
2008-04-24, 17:05
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ok, så du menar att om jag skriver nånting på en blogg, nån kommer och läser det, skriver om det och hänvisar till min blogg så är jag inte källan? Är du dum på riktigt eller skojar du bara?
Cazzo har inte skrivit på någon blogg så vitt jag vet. Finns flera incider han räknar upp som verkar stämma. Bilen etc...
Citera
2008-04-24, 17:17
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Cazzo har inte skrivit på någon blogg så vitt jag vet. Finns flera incider han räknar upp som verkar stämma. Bilen etc...
Som sagt... Fortsätt du, det är ändå din besatthet som är underhållningsvärdet...
Citera
2008-04-24, 17:32
Medlem
Citat:
Sälklubbarns inlägg finns i tråden, varsågod och leta din lille latmask.

Vem har sagt att TV-mannen artikeln skulle handla om bajs? Vem har för övrigt sagt att Elfsberg "bara" pysslar med bajs? Nej, vad som sagts är att han är långt mycket mer mångfaciterad och avancerad än så, och hans hämningar känner inga begränsningar! TV-mannen historien (som jag är säker på att du är för ung för att minnas när det begav sig) gällde grova sexulella trakasserier av kvinnliga medarbetare och kollegor. Bland annat hade han gett en kvinna en dildo med uppmaningen att hon kunde använda denna när hon såg C.E. på nyheterna. Det var hursomhelst en jäkla härva som höll på i evigheter i alla stora tidningar med stora löpsedlar om TV-mannens illgärningar, och SVT tillsatte en egen intern utredning som som bara malde på till tids ände. Under denna tid blev Elfsberg omplacerad från sin tjänst i rutan, bland annat fick han inte intervjua kvinnor och till slut flyttade de honom till SVT 24 ett tag medan stormen blåste som värst. Och det, min vän, är bara en bråkdel av Elfsbergs eskapader.

Sonny Boy, du framstår mer och mer som ett av hans offer isåfall ... är du det??? i så fall kan du väl gå ut med det lr????
Citera
2008-04-24, 17:46
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olssonkurt
Sonny Boy, du framstår mer och mer som ett av hans offer isåfall ... är du det??? i så fall kan du väl gå ut med det lr????
Heehee... näe.... Elvis offer är de som måste jobba med honom.

Besatthet? Jag tycker bara det är rätt att allmänheten får känna till hans kladdande eftersom han själv kladdat på sina kollegor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in