2007-10-04, 15:01
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
ha ha ha ja det har du rätt i?
Men vad är det som gör den andra Claes så intressant så aatt det är värt att lägga ner massor av sidor med han??
Tycker han är korrekt och bra nyhetsankare ( eller var)

Den här Claes menar du väl va?

Håller med, tycker han var bra och har stora problem med att se honom i rollen som tråden skvallrar om. Men i de lugnaste vatten....
.
Citera
2007-10-04, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Då vill jag veta vad du grundar det påståendet på? Att du går emot gängse uppfattning att han skitar ner kvinnor från Malmskillnadsgatan alltså. Kan dessutom tillägga att ddet framgått sedan tidigare att Bajs-Elvis tydligen varit "aktiv" såväl som "passiv" i de avancerade "brun-övningarna"

Kanske jag grundar det på att jag delat säng med honom, vem vet? Han är en man. Och kåt. En rätt vanlig kombination faktiskt.
Citera
2007-10-04, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avslöjad
Antar att jag får skicka den hit: svt-ombudsmannen@svt.se ?

Äh dra iväg det till

claes.elfsberg@svt.se

Vill han bli personlig kanske han svarar från

claesge@hotmail.com

eller från

claesgoesta@hotmail.com
Citera
2007-10-04, 21:09
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra
Äh dra iväg det till

claes.elfsberg@svt.se

Vill han bli personlig kanske han svarar från

claesge@hotmail.com

eller från

claesgoesta@hotmail.com
HEE HEE HEE GULD!!!

På tal om det, skulle du hypotetiskt säga att någon som *kanske* delat säng med honom skulle få ta del av bajsövningarna? I så fall, skulle han inta den aktiva eller den passiva rollen? Som sagt, vi talar enbart hypotetiskt nu.

Ps: Är det någon skillnad i mailens natur beroende från vilken otmail-adress han svarar ifrån?
Citera
2007-10-04, 21:38
Bannlyst
Citat:
HEE HEE HEE GULD!!!

På tal om det, skulle du hypotetiskt säga att någon som *kanske* delat säng med honom skulle få ta del av bajsövningarna? I så fall, skulle han inta den aktiva eller den passiva rollen? Som sagt, vi talar enbart hypotetiskt nu.

Ps: Är det någon skillnad i mailens natur beroende från vilken otmail-adress han svarar ifrån?

Äh sluta larva dig, Clajjan är en svärmorsdröm, det vet väl alla!
Citera
2007-10-04, 22:11
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Äh sluta larva dig, Clajjan är en svärmorsdröm, det vet väl alla!
nej nej nej, sluta larva *DIG*. "kläm" fram det nu, för jag vet att Classe har "klämt" fram en hel del, så då får vi "klämma" åt honom
Citera
2007-10-05, 02:59
Bannlyst
Citat:
nej nej nej, sluta larva *DIG*. "kläm" fram det nu, för jag vet att Classe har "klämt" fram en hel del, så då får vi "klämma" åt honom

Jag ska fråga honom om han vill ha sådana aktiviteter med mig nån gång...
Citera
2007-10-05, 13:20
Bannlyst
Citat:
Jag ska fråga honom om han vill ha sådana aktiviteter med mig nån gång...
Spola skitsnacket nu för bövlen! Jag vet att du döljer någonting, fram med sanningen nu! Det är du skyldig alla i den här tråden och alla hans tidigare "offer" som han kladdat på, vare sig på det ena eller det andra sättet
Citera
2007-10-05, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avslöjad
Antar att jag får skicka den hit: svt-ombudsmannen@svt.se ?
Lattjo tilltag!

Men menar du att du inte skickat iväg brevet än???? I så fall får du göra det ögonabums!
Citera
2007-10-05, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo
Spola skitsnacket nu för bövlen! Jag vet att du döljer någonting, fram med sanningen nu! Det är du skyldig alla i den här tråden och alla hans tidigare "offer" som han kladdat på, vare sig på det ena eller det andra sättet

Jepp jag tror jag skippar skitsnacket...

I samband med att Clajjan öppnade sitt hjärta gällande "tv-mannen"-historien och hur det tog tre sekunder innan "alla visste", så gav han ett par goda råd om hur man ska agera när drevet går. Han sa: "Vad som än händer, så ska man INTE gå ut i pressen och tala ut."

Jag tror jag följer hans (och ditt) råd...om att spola skitsnacket! Han har varit shysst mot mig och jag är shysst mot honom. Detta blir mitt sista inlägg här.
Citera
2007-10-08, 09:53
Bannlyst
Citat:
Jepp jag tror jag skippar skitsnacket...

I samband med att Clajjan öppnade sitt hjärta gällande "tv-mannen"-historien och hur det tog tre sekunder innan "alla visste", så gav han ett par goda råd om hur man ska agera när drevet går. Han sa: "Vad som än händer, så ska man INTE gå ut i pressen och tala ut."

Jag tror jag följer hans (och ditt) råd...om att spola skitsnacket! Han har varit shysst mot mig och jag är shysst mot honom. Detta blir mitt sista inlägg här.
Jag sa "spola SKITsnacket", inte att du skulle hålla käften. Varför skyddar du pervot trots att du vet han gjort och bevisen är obestridbara? Nej ta dig i kragen och hjälp till här istället! Du verkar veta någonting, så fram med det nu!

PRATA!!!!!!
Citera
2007-10-09, 19:59
Medlem
Walkers avatar
Hittade ett klipp på youtube som i veckan visats på Rapport. De firade minnet av den första Rapport-sändningen på nätet 1995.

Vad har det med den här tråden att göra? Jo, Elfsberg introducerar denna "banbrytande" nyhet, dessutom ses han skymta förbi bakom kulliserna när nyhetsankaret Göran Åberg skyndar mot studion. Om ni tittar noga ser ni en brett leende Elfsberg prata (flörta??) med en blond kvinna sittande vid skrivbordet.

Annars kan klippet vara värt att kolla in som en ren nostalgitripp till tiden när internet var spännande och kanske lite farligt enligt vissa..

http://youtube.com/watch?v=PP97VYhiuDQ

Bonusspaning från Youtube

Anders & Måns analyserar hur Claes Elfsbergs utseende förändrats genom åren. Notera den vita gangstergostymen ca 00:27 in i klippet!! Har Classe haft en Tony Montana-period, mer än vad jag visste i så fall

http://youtube.com/watch?v=VXQ985OWw7Y
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in