2017-10-18, 11:26
Medlem
När jag vaknade i morse insåg jag snabbt att detta kan bli en av de bästa dagarna på hela året. Jag har svårt att tro att det där skenheliga äcklet nånsin kommer att kunna visa sig i media igen, och jag tycker det är underbart. Det enda som skulle kunna slå detta är att Jan Helin eller Anders Lindberg stod anklagade för samma sak.

Det bästa vore ju om FV och liknande untermenschen som honom tog livet av sig när de blev påkomna, men tyvärr är de normalt sett alldeles för förälskade i sig själva för att göra det.

Att se en PK-riddare falla på eget grepp måste vara något utav det finaste som finns.
Citera
2017-10-18, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Om det inte är postat tidigare:
En fjärde person - oanonymt - går nu ut med detaljerade uppgifter.
Hon skall ha blivit drogad i Eskilstuna av vederbörande och antastad.

http://emanuelkarlsten.se/10/darfor-...-journalisten/

Är hon tillsammans med Expo-snubben?

Ett av hennes övriga inlägg.

Citat:
karin_peace_rich_sonMedan pappa @danielpoohl gör välling lär jag gulligaste minstingen vad riktigt lördagsmat är
Citera
2017-10-18, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Är hon tillsammans med Expo-snubben?

Vilket i så fall stärker hennes trovärdighet. Virtanen älskar Poohl och Expo. Hon skulle
aldrig hängt ut en meningsfrände på det viset om det inte vore sant.
Citera
2017-10-18, 11:32
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Vilket stärker hennes trovärdighet. Virtanen älskar Poohl och Expo. Hon skulle
aldrig hängt ut en meningsfrände på det viset om det inte vore sant.

Och omvänt också, måste ju bli syntax error på daniel poohl nu.
Citera
2017-10-18, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Och omvänt också, måste ju bli syntax error på daniel poohl nu.

Kanske misshandels anmälning på g?
Citera
2017-10-18, 11:34
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEDSkane
Ganska lustig nedladdningshistorik på bilden...

Tycker att vi från och med nu enbart laddar upp bilder på Creeper, då ser vi vilka laddar ner och kikar.
Citera
2017-10-18, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AVGASBARN
2008 har hon i en krönika i DT skrivit att Virtanen är en av hennes största förebilder. Hon har säkert skrivit till han och frågat. Det verkar dock ha varit Linda Skugge som ställde upp.

http://www.dt.se/noje/att-blogga-ar-...ta-jag-gjort-2

I krönikan skriver hon att hon slängde sig på Ronnie Sandahl och kramade honom, som hon aldrig kramat nån förut, samtidigt som hon säger att hon älskar honom..

Det där låter som trakasserier eller nåt liknande.. Dags för Sandahl att köra en #metoo
Citera
2017-10-18, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Fråga till Fridah Jönsson: Kände Virtanen till att du bara var 14 när han skrev det där?
– Som Facebook såg ut då vet jag inte om åldern stod tydligt. Det stod nog på min profil, men jag vet inte hur mycket han måste ha grävt för att hitta det.

Känner du fler som har utsatts för honom?
– Jag har pratat länge om det, men jag känner ingen förutom Cissi, säger Fridah Jönsson.

Slut summering: Han måste ju förstå att flickan är ung. Kanske inte 14 eller 15 men bra ung.. Ville ha prao. Vilken kvinna över 18 år jobbar gratis. Jag känner inte en enda dam. Dom ska ha betalt nu för tiden och bra ska det tydligen vara med. Inga snål löner.

Till hans försvar ska sägas att ålder inte alls stod. Var man under 18 var man tvungen att ange att man fötts tidigare.. därför många ynglingar är födda 1905 och liknande.

Men, oavsett ålder är svaret vidrigt. Dessutom bör han ha sett att det var en mycket ung flicka. Måhända att man i 17-18 årsåldern kan ha svår att avgöra om en tjej är 14-16 men som 36 åring ser man fan om det är en barnlik person eller inte........ Dessutom sökte hon PRAO - det gör man på högstadiet.. Precis som du sa.
Citera
2017-10-18, 11:38
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Virtanen. Är han en kändis utanför journalistkollegor i Stockholm och FB?
Frågade min fru om hon visste vem han var. Hon gissade på finsk backhoppare.

Han syns väl på krogar runt Söder i Stockholm. Kändis och kändis är han knappt enligt mig heller utan snarare en feminist som blivit våldtäktsman i dom fina rummen.
Citera
2017-10-18, 11:38
Medlem
chinaskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteibla
Håkan Juholt verkar få rätt.
Sverige är ju nästan en diktatur redan nu, statsmedia är fullkomligt styrt.
Snart förbjuds säkert internet, sedan kan allt rulla på som vanligt igen.

Mediaspråket - det enda språket i världen vars vokabulär blir mindre för varje år. Ju mer de krymper orden tar det bort förmågan att kunna tänka detaljrikt = blir lätt att kunna styra folket då, vem ska kunna ifrågasätta om ord inte finns kvar. Aftonbladet är en stor del av detta.
Citera
2017-10-18, 11:39
Medlem
srinivasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Fast hur många andra har drabbats medan hon och alla andra som visste höll tyst?

Jo, men hon skäms ju för det, men visst.
Citera
2017-10-18, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peoparteno
Har du provat att prata någon gång? En normal konversation?

Trodde det bara var bönder och svagbegåvade som "raggade på brudar".

Det gör jag naturligtvis dagligen i mitt arbete, min undran gällde den allt mer glidande skalan, var går gränsen ? när kvinnor har olika då referensramar måste ju alltid den lägsta ribban sättas - det har inget med bönder eller begåvningsnivå att göra, lyssnade t ex på ring P1 idag, olika kvinnor hade olika syn vad som är vad, hur skall då männen veta? att ge en komplimang är inte att "ragga" som du uttrycker det, inte i min värld iallafall.

Har du gått förbi en arbetsplats, ett bygge där kanske någon visslar till när en för den attraktiv person går nedanför på gatan, sexuella trakassier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in