2017-10-17, 19:57
Medlem
SleighBellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Det visar väl om något att han och hans gelikar lever i en filterbubbla, det som pöbeln, dödsknarkarrasister och twittermongon pysslar med, berör liksom inte honom!
Jag tror han är fullt medveten om vad som skrivs och sägs om honom just nu, och han är skiträdd! I sin irrationella värld tror han det är bättre att twittra på som vanligt och låtsas som om inget hänt, då kommer hans följare såklart se all hans renlighet och dygd. En normalt funtad människa som inte begår övergrepp hade blivit skitsne och också sagt det, genom att inte ens bemöta anklagelserna så har han redan bränt sig själv i mina ögon!
Citera
2017-10-17, 19:57
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Det svinet sitter och raderar inlägg efter inlägg och hotar om förtal.

Det här är det sjukaste som Sverige skådat i media väg. OJ Simpsson och Bagdad Bob framställs ju som genier i att ljuga jämte herr Virtanen.

https://www.facebook.com/FredrikVirtanenOficial

Han raderar alla hela tiden men försöker ge sken att ingen klagar. Ge inte upp utan fortsätt skriva. Han ska fan inte klara sig från detta då han är en våldtäktsman.

Jösses, det var på gränsen till otäckt att läsa inläggen på hans Facebook och då är jag ändå starkt kritisk till denne mans åsikter.
Folk är som tokiga, gissar att den stängs ner inom kort.
Senast redigerad av S.Kandal 2017-10-17 kl. 20:06.
Citera
2017-10-17, 19:58
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Alltså. Nu vet jag inte vem den här kvinnan är, och jag är nog den siste att försvara Virtanen. Men jag vet inte om det här låter så jävla illa. Var "hans port" på vägen hem till henne?

Men ok, hon var 16, och han då rätt mycket äldre, så visst, det låter som rätt sliskigt beteende. Man skulle behöva lite mer detaljer, men jag tror gärna på att det var som hon säger, att han vägrade ta ett "nej."

Det är förresten en aspekt av detta som är rätt skoj, om man får säga så: Virtanens taktik att tiga ihjäl anklagelserna gör också att han inte kan försvara sig med lite nyanseringar. Tex läser man upprepade gånger i denna tråd att han körde in kuken i munnen på CW, men läser man Nyheter24-artikeln handlar det snarare om att han försökte göra detta. Viss skillnad. Men så länge Virtanen tiger kan han inte åtgärda detta.

Eller i detta fall: kanske tjejen limmade på honom hela kvällen eller nått, sen var han lite påträngande på slutet; big deal. Men så länge han håller käften kan han heller inte nyansera eller förklara anklagelserna.

Haha, skulle vilja se hur han kan få till det snyggt att han "bara" försökte munknulla en neddrogad kvinna. Rimmar rätt illa med hans egna krönikor på ämnet och Aftonbladet-ledarnas generella inställning. Kul dock att han drar hela sin redaktion med i fallet nu när AB framställs som årtusendets hycklare.
Citera
2017-10-17, 19:58
Medlem
Virtanen trendigare än nånsin, snart mer än "övergrepp" och #metoo:

https://www.trendsmap.com/
Citera
2017-10-17, 19:59
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
En sån jävla charad 😁 Jag håller tummarna att alla twittrare, fejsbookare och fan vet vad, orkar hålla på tills åtminstone han åker bort! Helst skulle jag bli av med hela AB, men det är väl för mycket att önska?

Tror att det kommer en upprensning. Men ingen vill ju sparka Anders Lindberg. Han är ju alla partiers bästa valarbetare och sossarna största misstag. Men säg inte det till sossarna högt
Citera
2017-10-17, 20:00
Medlem
Vad är sannolikheten att Virtanen sätter en hagelbrakare i munnen eller hittas hängd inom en vecka?
Snubben är ju totalrökt nu, +10, 15 års jobbande med varumärket bortspolat på några dar...
Citera
2017-10-17, 20:01
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Är det bara jag som tycker att det är bra att han inte blir fälld eller helt överbevisad? Jag myser mer när Harvey Weirdtanen mer framstår som en slemmig vidrig gammal pedofilfarbror som får skriva sina diarrékrönikor om ondskefulla SD-män. Allt för att sänka Aftonbladet ned i den stinkande latringropen.

Här har vi en bland många kompisar till Weirdo, Farbror Bosse:

https://www.youtube.com/watch?v=dsehqcx6QPY

Du har en poäng där! Du och jag äcklas av att läsa en godhetsstinkande krönika i AB. Om fler får den känslan så är det bara bra!
Citera
2017-10-17, 20:02
Medlem
Jag tror också att han tar livet av sig inom ett par dagar, han är rökt för all framtid oavsett.
Citera
2017-10-17, 20:03
Medlem
jack.danielss avatar
Undrar vad virtanen tycker om Cissi Wallin idag? Blir det en kindpuss vid ett spontanmöte på stan? Hahaha
Citera
2017-10-17, 20:05
Medlem
Hur många kvinnor hade anklagat Weinstein när AB ansåg att det var fastställt att han var skyldig?

Vi är på ett dygn uppe i fem olika kvinnor där minst två var underåriga när det inträffade.

Ändå gäller locket på och att personen måste dömas i domstol först innan man kan publicera något.

Bra att veta vid nästa drev fulmedia drar igång.
Citera
2017-10-17, 20:05
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkspenat
Vad är sannolikheten att Virtanen sätter en hagelbrakare i munnen eller hittas hängd inom en vecka?
Snubben är ju totalrökt nu, +10, 15 års jobbande med varumärket bortspolat på några dar...

Jag har hoppats på det sedan start, att han skulle gå ut i skogen å hänga sig själv.

Men jag tror att han älskar sig själv för mkt för det. Tyvärr.
Citera
2017-10-17, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkspenat

Noll, han är knappast så nervöst lagd. Då hade han aldrig svinat runt från första början. Han vet att han har makt och backup. Han har redan börjat använda den vad vi kan se på aftonbladet. Han kommer inte bara ge upp. Han koimmer dra i alla trådar han kan och går det inte kommer han se till att falla tillsammans med andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in