2017-10-17, 19:46
Medlem
S.Kandals avatar
Höjden av ironi att Aftonbladet har ett uttalande om "anklagad medarbetare" precis under rubrik om trakasserade kändisar.
Jag börjar minsann tro att detta blir Virtanens fall. AB vet såklart att denna "nyhet" numera är ett klickmonster och snart är det ohållbart att hålla FV om ryggen, detta oavsett vidare skede.
Citera
2017-10-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Har för mig att han låg med en väldigt ung (14-16?) kvinnlig flashbackmedlem för 10-11 år sedan.
Medlemmen berättade om det här på Flashback.

Stämmer den gamla flashbackveteranen charlieR, gissar användarnamnet fritt från minnet nu, skrev det i en tråd för massor av år sedan.
Citera
2017-10-17, 19:47
Medlem
Francos avatar
Det var som fan, fast inte oväntat. AB blåser på rejält med "Me Too" nyheter. Förmodligen för att dölja allt annat snaskigt som anställda på redaktionen ägnat sig åt genom åren, skämmes på er AB och "Virrpannan".
Citera
2017-10-17, 19:49
Medlem
Wajis avatar
Det svinet sitter och raderar inlägg efter inlägg och hotar om förtal.

Det här är det sjukaste som Sverige skådat i media väg. OJ Simpsson och Bagdad Bob framställs ju som genier i att ljuga jämte herr Virtanen.

https://www.facebook.com/FredrikVirtanenOficial

Han raderar alla hela tiden men försöker ge sken att ingen klagar. Ge inte upp utan fortsätt skriva. Han ska fan inte klara sig från detta då han är en våldtäktsman.
Citera
2017-10-17, 19:49
Medlem
Är det bara jag som tycker att det är bra att han inte blir fälld eller helt överbevisad? Jag myser mer när Harvey Weirdtanen mer framstår som en slemmig vidrig gammal pedofilfarbror som får skriva sina diarrékrönikor om ondskefulla SD-män. Allt för att sänka Aftonbladet ned i den stinkande latringropen.

Här har vi en bland många kompisar till Weirdo, Farbror Bosse:

https://www.youtube.com/watch?v=dsehqcx6QPY
Citera
2017-10-17, 19:50
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Stämmer den gamla flashbackveteranen charlieR, gissar användarnamnet fritt från minnet nu, skrev det i en tråd för massor av år sedan.
Korrekt.
Citera
2017-10-17, 19:52
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji

Det här är det sjukaste som Sverige skådat i media väg. OJ Simpsson och Bagdad Bob framställs ju som genier i att ljuga jämte herr Virtanen.

Han raderar alla hela tiden men försöker ge sken att ingen klagar. Ge inte upp utan fortsätt skriva. Han ska fan inte klara sig från detta då han är en våldtäktsman.

Roligaste av allt är att det är vänster människor som är värst på att slänga ur sig hets mot Virtanen. Han raderar hela tiden och lär få göra det hela veckan.
Citera
2017-10-17, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Korrekt.

(FB) Den stora skvallertråden om Fredrik Virtanen! (Sammanfogad /Mod)

Han var tydligen bra också
Citera
2017-10-17, 19:54
Medlem
Vilken annonsör i Aftonbladet blir den första att ta steget och inte vilja stödja och förknippas med våldtäktskulturen på Aftonbladet längre?
Citera
2017-10-17, 19:55
Medlem
Glajjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
En kvinnlig medieprofil anklagar en av våra medarbetare för en våldtäkt som ska ha begåtts 2006.

Hon har framfört anklagelserna förut. Då anonymt. Nu publicerar hon vår medarbetares namn i ett inlägg på Instagram.

Polisen utredde anklagelserna 2012. Förundersökningen lades ned för att brott inte kunde styrkas.
Det är polisen som utreder, åklagarna som åtalar och domstolarna som dömer. Det är viktiga principer i en rättsstat.

Lika viktiga principer som jämlikhet, jämställdhet och ett samhälle fritt från sexuella trakasserier. Det är något jag personligen kämpat för under hela mitt yrkesliv och som jag brinner för nu och i framtiden.

Sofia Olsson Olsén
https://unv.is/inifran.aftonbladet.se/2017/10/med-anledning-av-anklagelsen-mot-en-av-vara-medarbetare]

Hon kan verkligen inte låta bli att godhets-knarka en i Aftonbladets uttalande om deras egna medarbetares påstådda våldtäkt! Häpnadsväckande!
Citera
2017-10-17, 19:56
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji

En sån jävla charad 😁 Jag håller tummarna att alla twittrare, fejsbookare och fan vet vad, orkar hålla på tills åtminstone han åker bort! Helst skulle jag bli av med hela AB, men det är väl för mycket att önska?
Citera
2017-10-17, 19:57
Medlem
longbow4ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Höjden av ironi att Aftonbladet har ett uttalande om "anklagad medarbetare" precis under rubrik om trakasserade kändisar.
Jag börjar minsann tro att detta blir Virtanens fall. AB vet såklart att denna "nyhet" numera är ett klickmonster och snart är det ohållbart att hålla FV om ryggen, detta oavsett vidare skede.

Fortsätter Aftonbladet ändå att hålla Virtanen om ryggen blir det även Aftonbladets fall. Det vore spännande.

Metoo får ytterligare en betydelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in