2017-10-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beyas
Visste han att hon var 14 år så är det ju fördjävligt.

Mycket tveksamt att han skulle ta den risken.
Citera
2017-10-17, 17:15
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Då får vi se om han anmäler Walle för förtal vilken feg man Kan tänka mig att han runkade lite nu på eftermiddagen för att senare länka till Sofia.

Den där Orre som försvarar Virtanen verkar alltjämt dryg. Är Anders Bort dömd eller ett drev som först byggde på illasinnade rykten.

https://m.facebook.com/story.php?sto...24389491084792
Strategin är alltså att ge sig på brottsoffret?
Vi säger så!
Citera
2017-10-17, 17:15
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Det verkar inte bättre än så, undrar om detta faller in under grooming?

Groominglagen kom 2009 så Fredde verkar ha lite flyt där, han står väl och borrar sönder hårddiskar i grovsopsrummet nu för att dölja bevis för senare fall.

http://www.grooming.n.nu/groominglag

Ja. Hade Farbror Blå gjort en husrannsakan tidigt så hade de nog haft en hel del plågsamt material att gå igenom.
Citera
2017-10-17, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Visst är det festligt? Ljugmedias hyckleri är gränslöst.

Nu vill jag se mer av den där tjejen i preventivpodden!!

Sexualbrott riktade mot barn preskiberas 5-10 år efter att barnet fyllt 18 år. Vill tjejen gå vidare så är det definitivt inte för sent!

Grov våldtäkt är det väl 15 års preskriptionstid på? Och drogar man någon så lär det väl räknas såsom grovt, eller?
Citera
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Han har uppdaterat och länkar till publicer Sofia som käbblar om förtal
Ok tack för uppdatering. Jag har inte något sociala medier så väldigt tacksam för skärmdumpar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruuzak
I det här fallet är det helt enkelt så, som en del varit inne på, att hatet mot Virtanen helt enkelt är större än hatet mot extremfeministen Wallin.
Var hon ett extremfeministiskt psykfall även innan Virtanens påstådda övergrepp? Annars är det kanske inte så underligt att hon blev som hon blev..
Citera
2017-10-17, 17:18
Medlem
Zoom008s avatar
Man kan ju undra varför inte Aftonbladet har stora reportage om att Wallin anklagar deras runknisse för våldtäkt? Svaret är att dom nu är nervösa och måste ordna upp det här på bästa vis. Naturligtvis känner hela redaktionen till att krönikören är en narkoman och sexmissbrukare. Han har ju själv berättat det i en intervju på Metro. Vilka vidriga personer som sysslar med denna tidning. Hatarna Anders Lindberg och Virtanden kan spy ut galla över folk i sina ledare och krönikor. Sen kan man undra om den här hataren på Expressen, Lars Lindström har för avsikt att fördöma våldtäktsmän som drogar ner folk. Såna djävla äckliga hycklare och jag hoppas att det här inte kommer lägga sig utan växa. Ju mer vänster, desto falskare och störda.
Citera
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Groominglagen kom 2009 så Fredde verkar ha lite flyt där, han står väl och borrar sönder hårddiskar i grovsopsrummet nu för att dölja bevis för senare fall.

Det där var för jävla kul skrivit. Jag fick en tydlig bild i huvudet av en kallsvettig Virtanen med en borrmaskin i handen.
Citera
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Haha, han beskrev ju t.o.m. i Jack hur han och polarna gruppknullade en däckad tjej. Och han har bekräftat det senare också.

Åh fan, det var illa. Jag trodde det värsta han gjort var att fråga Karolina Ramqvist om hon kissat på sig. Tycker nog ändå inte att man bör nämna Lundell i samma andetag som den vidriga pk-hycklaren Virtanen.
Citera
2017-10-17, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Glöm inte ärkesvinet Lasse Anrell. Han var känd för att tvinga till sig sex från alla kvinnliga vikarier. Alla!

En ful, blek och korkad rödtopp med makt. Det klart att det inte kunde gå annat än åt helvete när en ännu mer anskrämlig Fredrik Virtanen klev in på AB och såg vad hans förebilder kom undan med.

AB hade den kulturen.

Bra poäng. LA har en del i den vägen på sitt samvete och de kör lite samma race
Citera
2017-10-17, 17:19
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Strategin är alltså att ge sig på brottsoffret?
Vi säger så!

Det gick ju så bra för fallet Arif Moradi där vuxna kvinnor gick på en 14årig tjej. Varför inte fortsätta den trenden att ge sig på offret.
Citera
2017-10-17, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Jag kan ju inte säga att hon är, men jag tror att hon knullat sig fram i branchen och skäms nu i efterhand. Sen om hon vill kalla det "sexuellt utforskande" eller vad fan hon vill får stå för henne.
En fitta är hon pga sitt agerande just nu, att sjukt långt i efterhand namedroppa en sådan här allvarlig anklagelse som inte kan bevisas längre. Det är fittigt..

Vad du tycker om mig sover jag inte speciellt dåligt på natten över.

Aftonbladet’s journalistik som Virtanen personifierar med agerandet mot Borg, Wigh osv - det är fittigt. Att aset dras ner i skiten är du tillsammans med majoriteten av MSM mycket ensam att tycka är fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in