2017-10-17, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Hoppas Cissi och de andra kvinnorna inser att de kommer att bli persona non grata på tidningsredaktionerna efter detta. Kampanjen är ett tveeggat svärd... Man lär inte komma undan ostraffat om man pekar ut dessa psykopater inom vänstermedia och visar vilka de egentligen är... De har förgreningar ända upp till toppen inom både politik och media. De har, ännu så länge, stor makt.

Den risken är de ju givetvis väldigt medveten om. Det är ju därför de flesta finner sig i felaktig behandling och inte säger något.
Citera
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruuzak
Flera har redan varit inne på det, men anledningen till Flashbacks (merparten) åsikter i frågan är helt enkelt att många (inklusive undertecknad) "vill" så otroligt gärna att det ska vara sant.

Hade det varit Jimmie Åkesson, Hanif Bali eller vem motsvarande hade vi inte varit lika snabba med att acceptera extremfeministen Cissi Wallins berättelser. Jag har faktiskt börjat vackla lite. Minns jag tyckte hennes ursprungliga story kändes lite tillgjord och där fanns ett par hål och en del resonemang som inte kändes 100 procent.

Var så säkra på att nästa gång det slängs våldtäktsanklagelser ifrån en feminist så kommer Flashback att vara betydligt mer negativt inställda - precis som forumet historiskt sätt varit. I det här fallet är det helt enkelt så, som en del varit inne på, att hatet mot Virtanen helt enkelt är större än hatet mot extremfeministen Wallin.
Varför tror du vi bryr oss om vad du tror? Värst är att vänsternissar sitter här och försvarar kräket. Om du hänger med lite i tråden så finns det otaliga bevis på vilket svin din Fredrik är. Hur många fler 14-åringar har han bett om att få ligga med bakom sin "wall"? Finns alldeles för mycket gubbäckel och vänsterledet verkar stå för en viss kvot.
Citera
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tror faktiskt Virtanen hade klarat sig om det bara varit Cissis anklagelser!
Men skärmdumpen på en sexinvit till en 14-åring kommer fälla honom lika enkelt som Italien kommer slå ut Sverige i playoff
50 procent rätt, Svärje vinner.
Har han stängt ner sociala medier?
Citera
2017-10-17, 17:09
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Då får vi se om han anmäler Walle för förtal vilken feg man Kan tänka mig att han runkade lite nu på eftermiddagen för att länka till Sofia.

Den där Orre som försvarar Virtanen verkar alltjämt dryg. Var Anders Bort dömd eller ett drev som först byggde på illasinnade rykten.

https://m.facebook.com/story.php?sto...24389491084792
Då får han nog anmäla Fridah Jönsson också . Hon må vara okänd för många men hon har ändå varit krönikör i Metro.
Fridah Jönsson har Preventivpodden. FV ville tydligen ha sex med henne när hon var 14. Hon har lagt upp hans svar på Insta.
Citera
2017-10-17, 17:10
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
David Linden som är riktigt bra och ledarskribent för na.se har nu lyft instagraminlägget.

https://m.facebook.com/story.php?sto...8&id=223705851
Citera
2017-10-17, 17:10
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
Så aftonbladet publicerar inte såvida det inte finns en dom? Det var ju verkligen något nytt. Vilket jävla hyckleri.

Visst är det festligt? Ljugmedias hyckleri är gränslöst.

Nu vill jag se mer av den där tjejen i preventivpodden!!

Sexualbrott riktade mot barn preskiberas 5-10 år efter att barnet fyllt 18 år. Vill tjejen gå vidare så är det definitivt inte för sent!
Citera
2017-10-17, 17:11
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
50 procent rätt, Svärje vinner.
Har han stängt ner sociala medier?

Han har uppdaterat och länkar till publicer Sofia som käbblar om förtal
Citera
2017-10-17, 17:11
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
-----------------------------------------------------------------------------------------
"När jag var 14 år 2007 skaffade jag Facebook, la till journalisten vars blogg jag läst och avgudat i flera år och skrev på hans timeline (som då hette wall) för att berätta att jag tyckte om hans texter så mycket och ville praoa med honom. Detta var svaret jag fick.

Facebooks utveckling gör att jag inte längre kan se min wall post till honom, men jag var ganska nervös och pryd då, jag skrev eller pratade aldrig om sex och jag skämdes så mycket över att få det här svaret.

Det här har bränt i min inkorg i tio år och jag tycker ärligt talat att det är asläskigt att lägga ut det. Vi har gemensamma vänner och jobbar i samma bransch. Men tack vare @cissiwallin vet jag att vi måste prata om det här.
"👭👭👭👭👭👭#metoo
----------------------------------------------------------------------------------------
Äckligt. Är Virtanen pedofil också?

Det verkar inte bättre än så, undrar om detta faller in under grooming?

Groominglagen kom 2009 så Fredde verkar ha lite flyt där, han står väl och borrar sönder hårddiskar i grovsopsrummet nu för att dölja bevis för senare fall.

http://www.grooming.n.nu/groominglag
Citera
2017-10-17, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Ja, att be en 14-årig tjej om sex är fan inget man kommer undan i ett civiliserat land. Vidrigt beteende.

Visste han att hon var 14 år så är det ju fördjävligt.
Citera
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Ja 2,5 timmar efter att denna printscreen har nått ytan också, den väger ganska tungt.

https://www.instagram.com/p/BaWQspbH5nN/
Ouch. Om det där är äkta, och det finns väl egentligen ingen anledning att tro annat, så borde detta vara dödsstöten för Virtanens karriär. Problemet är att det inte är garanterat att det blir det, då han tycks ha stora (och viktiga) delar av media-Sverige bakom sig...
Citera
Medlem
Giant Squids avatar
Har han satt ut lägenheten på Hemnet än?
Måste vara sjukt jobbigt o gå till kvarterskrogen efter detta.
Citera
2017-10-17, 17:13
Medlem
lakritcs avatar
Ännu en Kapten Klänning alltså. En större ynkedom kan jag inte tänka mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in