2017-10-16, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Ska inte han bevisa motsatsen då? Vilken rättsinstans tror på en narkoman?
Nej, den som kommer med anklagelser har bevisbördan.
Citera
2017-10-16, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Denna tråd är väldigt het just nu. Har det kommit ut att han har våldtagit någon? Har han fått sitt straff, eller är det bara någon kvinna som kommer ut med det? Vad har ni för information om detta? Eller om det är någon annan anledning han blev populär nu?
Cissi Walin blev våldtagen 2006 av Virtanen om vi ska tro Walin. Han har inte fått sitt straff. Idag skrev hon det på instagram.
Citera
2017-10-16, 23:11
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ja Expressen borde ju vara väldigt på att sätta dit sin konkurrent.

Fast en sånhär grej visar ju tydligt att eliten skyddar varandra och att Expressen är falsk opposition.

Virtanen har nog många smaskiga historier om sina journalist-vänner. Många äckliga as i den branschen. Tror ingen vill reta upp Virtanen och få sina egna lik i garderoben blottade.
Citera
2017-10-16, 23:12
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entheogen
Chang Frick är igång på https://nyheteridag.se/
Såg även han kommentera lite på twitter och efterlyste berättelser från andra som blivit utsatta av Virtanen. Förhoppningsvis får han tag i några. Då jävlar ska vi se en artikel som heter duga.
Sveriges vassaste journalist just nu.
Så skönt att folk verkar ställa upp nu och att fler kommer våga träda fram. Slusken ska bort för alltid ur media. Ful är han också vilket kan ha en förklaring att han måste våldta?
Citera
2017-10-16, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Lundell? Han är väl för fan inte nån våldtäktsman.

Haha, han beskrev ju t.o.m. i Jack hur han och polarna gruppknullade en däckad tjej. Och han har bekräftat det senare också.
Citera
2017-10-16, 23:13
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyigbg
Varför har namnet inte kommit ut förrän nu?

Om hon gick ut med att hon blivit våldtagen tidigare?

Polisanmälde hon aldrig?

Kan det hamna under förtal att säga en sådan här sak? Inget går väl att bevisa? Ord mot ord.

Läs tråden.

Det är polisanmält 2011 enligt CW. Leder förundersökningen inte till åtal blir det väl ingen offentlig handling som man kan begära ut för att kolla. Går det att få ut någon info om en polisanmälan?

Detta kan nog absolut vara fråga om förtal. Till och med om Virtanen vart dömd hade kanske detta kunnat vara förtal.
Citera
2017-10-16, 23:14
Medlem
IceEyess avatar
"Radikalfeministen" som konsekvent raljerar om patriarkala strukturer och tenderar att uppvisa en måttlös dos av politiskt korrekthet verkar således ha ett par lik i garderoben.

Det ska onekligen bli intressant att se utfallet av dessa anklagelser och hur Aftonbladet hanterar situationen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyigbg
Varför har namnet inte kommit ut förrän nu?

Om hon gick ut med att hon blivit våldtagen tidigare?

Polisanmälde hon aldrig?

Kan det hamna under förtal att säga en sådan här sak? Inget går väl att bevisa? Ord mot ord.

Hon har anmält men media sopade det under mattan...
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Krismöte gissar jag. Blir nog Time Out för Virtanen.

Spelar ingen roll om han är skyldig eller ej.
Cissi Wallin är för populär bland landets unga PK feminister för att gubben ska ha en chans.

Om jag vore Virtanen så skulle jag vara glad ifall jag ens fick behålla kuken efter det här.

En Tme Out "betyder" skyldig. Det vet alla. Nu hoppas de troligtvis på att det inte dyker upp fler kvinnor som har dimmiga minnen av att Virtaren vill stoppa snorren i deras mun eller att de vaknat upp med skador på ringmuskeln.

För dyker de upp kommer han få det svårt i framtiden.
Citera
2017-10-16, 23:15
Medlem
vizsofiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
I så fall hade det väll stått om han var oskyldig. Om du läser innantill så blev det inget då hans bekanta och arbetskamrater hotade Cissi. Inte lätt att stå ensam mot en sån elit. Han är narkoman, våldtäktsman och lögnare. Hoppas att det räcker för dig att veta!
Så rent juridiskt är han osykldig? Så jag skulle med andra kunna kalla dig för våldtäktsman eftersom det bara räcker med mitt ord?

Jag hoppas personligen att Chang Frick hittar fler kvinnor som vågar säga något så att historien kan anses vara trovärdig.
Citera
2017-10-16, 23:15
Medlem
Giant Squids avatar
Det kan ju inte ha undgått Lindberg o Sima om anklagelserna mot Virtanen. Nåt som stått på FB i åratal o allmänt känt ivf på söder. Att dom inte tagit tag i ärendet är anmärkningsvärt och en skymf mot offren

Medlöpare.
Citera
2017-10-16, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Cissi Walin blev våldtagen 2006 av Virtanen om vi ska tro Walin. Han har inte fått sitt straff. Idag skrev hon det på instagram.

Okej tack. Jag tror inte han får något straff. Det finns inget bevis? Då blir det inget.

Just nu ser det bara ut som att någon vill ha hämnd för "anledningar".

Vi har sett för många, riktigt många till och med som säger att dom har blivit våldtagna, som inte hade blivit det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in