2017-10-17, 00:37
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
öh nej? det är snarare så att killar som har erfarenhet av brudar HÅLLER MEED om hur körda i huvudet de är. Fråga roidornot bara, killen är en jävla JÄTTE och muskelberg, snygg som fan och har lägrat asmånga brudar, men han håller med om att hela skiten är kört i Sverige.

Vad ska ni ta er till när ni inte längre kan skamsellägga män till tysthet genom att säga dom inte får ligga så dom bör vara tyst?

Fatta någon gång att det är ett stort växande problem och det inte går att skylla på männen hela jävla tiden, fan vad less ajg blir på såna trångsynta muppar

Det är inte bara roidornot... Det är flera.
Citera
2017-10-17, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Matchade med en på tinder i typ förra månaden. En helt okej diskussion och vi pratar lite. Föreslår träff och hon säger att hon tyvärr är upptagen den veckan men kanske ska försöka få till stånd något.

Veckan går. Föreslår träff då alltså nästa vecka och hon säger "sure". När den dagen är kommen och jag frågar så säger hon "ska äta med kompisar sorry"

Veckan efter skriver jag igen och jag säger om hon vill gå ut och då säger hon "jaa, hör av mig på lördag"

Lördag kommer, inget händer.

Två dagar efter, alltså idag snapar jag helt enkelt "görs?" med en selfie på tågstationen

svar: chillar, du?

jag: ska hem och äta, sen träna".

hon: ok

jag: mm

hon: nån typ av smiley

jag: också smiley

Hon: öppnar utan svar

Utseende på tjejen? Max en sexa. Typ fyra utan smink.

Så här har det varit för mig med de jag hamnat i kontakt med. Resterande raderar en på direkten trots att man inte kommer med vanliga "hej" utan mer som "går du också på den här högskolan?"

Eller lite charmigt som "jag väntade 7 timmar för att få super likea dig". Uppenbarligen har hon accepterat min superlike vilket 1-2 % av tjejerna gör, men ändå bemödar sig att inte svara på något finurligt som den repliken?

Asså detta är fan helt omöjligt

Jag har själv varit på förkrökar hemma hos kompisar där det varit typ 7 killar och 14 tjejer och jävlar vad initiativ de tog. Tänk om bara samhället i sig såg ut så, eller bara mer balans mellan könen, skulle vara så jävla skönt.

Aja, ännu en dag med svendomen i takt.

Får bli hora helt enkelt för att ens kunna tappa den.

Nu är du blatte och jag ser helst att du reser hem, med det sagt.

Din konversation är inte på något sätt ovanlig, du är lite äldre säger du men är fortfarande en normal konversation med en kvinna. Korta intetsägande svar och ALDRIG initiativ, då får hon vara ovanligt jävla okvinnlig och framåt. Nu inser jag ju också att detta var på tinder och vet inte ens varför jag behöver skriva detta, men det jag skriver ovan är allmänt gällande relationer utanför tinder.
På Tinder handlar allt om utseende, speciellt som man. Du kommer få behandla 4or som om de vore 9or i verkliga livet. Det är verkligen helt jävla perverst hur dessa sidor fungerar.

Har du funderat på att flytta till ett annat land? Kanske flytta hem? Kan du bara svenska eller har du lärt dig flera språk?
Citera
2017-10-17, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Bra, du börjar äntligen förstå.

Detta är horribelt inte bara för mannen, men även kvinnor och särskilt barnen. Kvinnor har tyvärr sällan insikt nog eller analytisk förmåga att förstå detta.

Det där med att kvinnorna snart sitter med 5 ungar med 5 olika män stämmer bra, barnen har 4-5 olika farsor, farfar etc, släkten är helt förstörd och rörig, ingen har en aning om någonting.

Har sett detta med min ena kusin, hon är kvinna och snart 45, hon har barn med 3 olika män, det är en salig jävla röra med ungarna och alla "halv släktingar" dom har, absolut ingen kärna, eller samhörighet alls. Själv verkar hon mest deprimerad, är nu ensam och skaffat sig typ 8st katter, spenderar fritiden på social media där hon gillar bilder på massa strunt.

Det är helt jävla sjukt så det svenska samhället blivit och de som inte förstår detta måste vara i någon form av extrem hjärntvätt alternativt ha så pass låg IQ att de knappt kan fundera ut 2+2.

Nej det stämmer extremt dåligt och är bara korkat svammel. I slutet av 1800-talet så låg födslotalen på runt 4,5 barn per kvinna sedan dess har det stadigt sjunkit. Nu ligger födslotalen på runt 1,8 barn per kvinna vilket defacto innebär en befolkningsminskning borträknat invandringen. Nu finns ju dock som tur är invandring till Sverige annars hade vi tynat bort... : )

Så glöm det där med 4-5 barn och lika många fäder.

Källor på det skriker då några per autamatik. Ok:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Total_fertilitet
Citera
2017-10-17, 00:41
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexandros1984
Det kommer bli värre med åren. Är själv 33 och det var 2 år sedan jag hade sex. Jag ser bra ut och har ett ordnat liv men det hjälper inte. Dejting sidor funkar inte längre . På tinder brukade jag få en del matchningar men dom senaste månaderna så är det noll. Normalt så ska man ju träffa någon i det riktiga livet men hur bra funkar det här i sverige?
Mitt tips för er unga, plugga och flytta utomlands.

Vänta några år till så kommer singel mammorna som ett brev på posten och alla dess problem det medför.
Citera
2017-10-17, 00:50
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Om detta är som ni säger så tycker jag synd om tjejerna. Det enda som kommer hända då är ju att de sitter ensamma och har fem barn med fem olika män typ. Var det detta som den kvinnliga frigörelsen menade? Jamen för hundra år sedan hade de ju också fem barn men då med samma man som de också bodde med.
Det är nog en ide det där med konkurrensen från fler kvinnor. Jag tål all konkurrens och det skall alla tjejer göra. Om fler män i Sverige skaffar sig en utländsk fru så försvinner det stigmat också ju. Det här att alla män som gifter sig med en kvinna från ett annat land är hemska perversa monster är nog lite överdrivet. Som vanligt är det kanske de dåliga exemplen som hörs mest som när man sitter i ett rum 20 stycken och en bråkar. Den får ju all uppmärksamhet fast där sitter 19 snälla.

Mycket att fundera på.

https://www.youtube.com/watch?v=oxHIftZVfrQ
Citera
2017-10-17, 00:50
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Matchade med en på tinder i typ förra månaden. En helt okej diskussion och vi pratar lite. Föreslår träff och hon säger att hon tyvärr är upptagen den veckan men kanske ska försöka få till stånd något.

Veckan går. Föreslår träff då alltså nästa vecka och hon säger "sure". När den dagen är kommen och jag frågar så säger hon "ska äta med kompisar sorry"

Veckan efter skriver jag igen och jag säger om hon vill gå ut och då säger hon "jaa, hör av mig på lördag"

Lördag kommer, inget händer.

Två dagar efter, alltså idag snapar jag helt enkelt "görs?" med en selfie på tågstationen

svar: chillar, du?

jag: ska hem och äta, sen träna".

hon: ok

jag: mm

hon: nån typ av smiley

jag: också smiley

Hon: öppnar utan svar

Utseende på tjejen? Max en sexa. Typ fyra utan smink.

Så här har det varit för mig med de jag hamnat i kontakt med. Resterande raderar en på direkten trots att man inte kommer med vanliga "hej" utan mer som "går du också på den här högskolan?"

Eller lite charmigt som "jag väntade 7 timmar för att få super likea dig". Uppenbarligen har hon accepterat min superlike vilket 1-2 % av tjejerna gör, men ändå bemödar sig att inte svara på något finurligt som den repliken?

Asså detta är fan helt omöjligt

Jag har själv varit på förkrökar hemma hos kompisar där det varit typ 7 killar och 14 tjejer och jävlar vad initiativ de tog. Tänk om bara samhället i sig såg ut så, eller bara mer balans mellan könen, skulle vara så jävla skönt.

Aja, ännu en dag med svendomen i takt.

Får bli hora helt enkelt för att ens kunna tappa den.
Du skriver att hon är en sexa som att det är lågt. Tänk på att om hon är en sexa måste du minst vara en 8a. Hon har 20 andra killar som skriver samtidigt. För att ni ska träffas måste väldigt mycket stämma.
Citera
2017-10-17, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Jag förstår att du är ny på flashback och tror sig vet allt och vill rätta dom som dy tycker har fel. Det är sött. Men sen blir du bara patetisk.
Mannen har alltid dansat efter kvinnans pipa för att få sex. Det är knappast självupptagna killar som har problem med sex. Det är dom som inte är självupptagna som inte får sex..... Och jag tror tamefan inte att du vet varför det är så.

Ja?

Kvinnor är horor. Om nu det gäller att få sex mot något i gengäld. Och inte fan är det en penis. Vaginan är bara ett transaktionsmedel.

Men det ändrar ingenting. Men jag antar att killarna tackar dig för ditt tips?

Det är nya variabler som har tillkommit. Men du är så korkad att du inte ser det. Det gäller att navigera på rätt sätt för att få ligga. För 50 år sedan var det andra variabler. 200 år sedan andra variabler.

Exakt det jag säger också. Nu lever vi en annan tid med nya variabler. Inte som för 50 år sedan och inte som för 200 år sedan som du själv påpekar. Då blir det lite tragiskt att som man sitta och grina att man inte får sprida sin säd som det fortfarande vore 1714. Välkommen in i samtiden du också, din jävla tönt.
Citera
2017-10-17, 00:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Nej det stämmer extremt dåligt och är bara korkat svammel. I slutet av 1800-talet så låg födslotalen på runt 4,5 barn per kvinna sedan dess har det stadigt sjunkit. Nu ligger födslotalen på runt 1,8 barn per kvinna vilket defacto innebär en befolkningsminskning borträknat invandringen. Nu finns ju dock som tur är invandring till Sverige annars hade vi tynat bort... : )

Så glöm det där med 4-5 barn och lika många fäder.

Källor på det skriker då några per autamatik. Ok:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Total_fertilitet

Ingen har påstått att varje kvinna föder 5 ungar

Och invandringen är en absolut förlustaffär. Att få ett lands befolkning att föda fler ungar är inte jättesvårt, det finns beprövade metoder för detta. Att massimportera analfabeter med en snitt-IQ på 75 å andra sidan
Citera
2017-10-17, 00:59
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Exakt det jag säger också. Nu lever vi en annan tid med nya variabler. Inte som för 50 år sedan och inte som för 200 år sedan som du själv påpekar. Då blir det lite tragiskt att som man sitta och grina att man inte får sprida sin säd som det fortfarande vore 1714. Välkommen in i samtiden du också, din jävla tönt.
Knappast det du har sagt. Du har förnekat att det är det systemet det är fel på och har raljerat över variablerna som tinder, politiska beslut,feminismen. Istället har du hela tiden påstått att det är individen som ska rycka upp sig och sluta smeta bajs på väggarna.
Senast redigerad av ricardo22 2017-10-17 kl. 01:04.
Citera
2017-10-17, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Så är det. Jag har vid många tillfällen efter en utekväll hamnat hemma hos kvinnor som har sonen eller dotter sovandes i rummet bredvid, barnvakt som kvinnan anlitat är där när man kommer dit på natten - barnvakt för att kvinnan ska ut och supa sig redlös och dra hem män - så vill de knulla hejvilt i rummet bredvid sitt sovande barn.

Gjorde det ett par gånger men nu blir jag bara äcklad av det, det är så vanligt också, det finns ingen heder kvar i samhället, dekadensen är maximal och det gör mig äcklad.
Porr är orsaken till detta beteendet.

Samma porr männen runkar till när 7 st står och gruppknullar en brud och människor blir förvånade när det inträffar ute i samhället. "gruppvåldtäkt". Jo grövre porr, desto grövre samhälle.
Citera
2017-10-17, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Jag förstår att du är ny på flashback och tror sig vet allt och vill rätta dom som dy tycker har fel. Det är sött. Men sen blir du bara patetisk.
Mannen har alltid dansat efter kvinnans pipa för att få sex. Det är knappast självupptagna killar som har problem med sex. Det är dom som inte är självupptagna som inte får sex..... Och jag tror tamefan inte att du vet varför det är så.

Ja?

Kvinnor är horor. Om nu det gäller att få sex mot något i gengäld. Och inte fan är det en penis. Vaginan är bara ett transaktionsmedel.

Men det ändrar ingenting. Men jag antar att killarna tackar dig för ditt tips?

Det är nya variabler som har tillkommit. Men du är så korkad att du inte ser det. Det gäller att navigera på rätt sätt för att få ligga. För 50 år sedan var det andra variabler. 200 år sedan andra variabler.

Du och många andra verkar ju tro att tjejer inte vill ha sex utan bara använder fittan som utpressning. Rätt sorgligt måste jag säga. Har du haft en fungerande relation någon gång?
Citera
2017-10-17, 01:08
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:

Exakt det jag säger också, skriver du och så välkomnar du mig in i samtiden. Har du två personligheter?

Ser du att jag har klagat? Var har jag klagat på att jag inte får vagina? Jag höll med dig i det du skrev. Men eftersom du inte riktigt förstår svenska så gick du full retard.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in