Citat:
Ursprungligen postat av
vitbmw
Matchade med en på tinder i typ förra månaden. En helt okej diskussion och vi pratar lite. Föreslår träff och hon säger att hon tyvärr är upptagen den veckan men kanske ska försöka få till stånd något.
Veckan går. Föreslår träff då alltså nästa vecka och hon säger "sure". När den dagen är kommen och jag frågar så säger hon "ska äta med kompisar sorry"
Veckan efter skriver jag igen och jag säger om hon vill gå ut och då säger hon "jaa, hör av mig på lördag"
Lördag kommer, inget händer.
Två dagar efter, alltså idag snapar jag helt enkelt "görs?" med en selfie på tågstationen
svar: chillar, du?
jag: ska hem och äta, sen träna".
hon: ok
jag: mm
hon: nån typ av smiley
jag: också smiley
Hon: öppnar utan svar
Utseende på tjejen? Max en sexa. Typ fyra utan smink.
Så här har det varit för mig med de jag hamnat i kontakt med. Resterande raderar en på direkten trots att man inte kommer med vanliga "hej" utan mer som "går du också på den här högskolan?"
Eller lite charmigt som "jag väntade 7 timmar för att få super likea dig". Uppenbarligen har hon accepterat min superlike vilket 1-2 % av tjejerna gör, men ändå bemödar sig att inte svara på något finurligt som den repliken?
Asså detta är fan helt omöjligt
Jag har själv varit på förkrökar hemma hos kompisar där det varit typ 7 killar och 14 tjejer och jävlar vad initiativ de tog. Tänk om bara samhället i sig såg ut så, eller bara mer balans mellan könen, skulle vara så jävla skönt.
Aja, ännu en dag med svendomen i takt.
Får bli hora helt enkelt för att ens kunna tappa den.
Nu är du blatte och jag ser helst att du reser hem, med det sagt.
Din konversation är inte på något sätt ovanlig, du är lite äldre säger du men är fortfarande en normal konversation med en kvinna. Korta intetsägande svar och ALDRIG initiativ, då får hon vara ovanligt jävla okvinnlig och framåt. Nu inser jag ju också att detta var på tinder och vet inte ens varför jag behöver skriva detta, men det jag skriver ovan är allmänt gällande relationer utanför tinder.
På Tinder handlar allt om utseende, speciellt som man. Du kommer få behandla 4or som om de vore 9or i verkliga livet. Det är verkligen helt jävla perverst hur dessa sidor fungerar.
Har du funderat på att flytta till ett annat land? Kanske flytta hem? Kan du bara svenska eller har du lärt dig flera språk?