2017-10-16, 22:42
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Uppenbart har jag det ej. Dock tror jag att jag har en hyfsad insikt i hur ledarskribenter + possy hanterar besvärlig kritik.

Virtanen kommer imorgon skriva en kort förlåt mig diktation...sen radiosilence

Självklart kommer den glade gamängen sen komma in och köra järnet sista halvåret innan valet.

Kanske han och Lindberg's podcast slår the roof då.

Du har rätt i allt du säger här. Vad jag menade var att Lindberg och Norberg är varandras totala motpoler. Norberg må uppfattas som politiskt korrekt men han står långt, långt ut på högerkanten på alla sätt och vis, förutom just i frågan om invandring. Det är därför inte rättvist att jämföra honom med kräket Lindberg.
Citera
2017-10-16, 22:45
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
MGM är väl Fredrik? Står ju t.om i första posten.. Från 2011..

Jaha, han jobbar på aftonbladet. Ingen aning om vem han är.

Det har gått rykten om det, ja, men det är nu CW gått ut med att det är Virtanen.

Han är en (av oklar anledning) ganska känd journalist. Jobbat på AB i en evighet och även en del i radio.
Citera
2017-10-16, 22:46
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Självklart är han skyldig och hur han än gör nu blir det fel för honom. Låter han bli att anmäla Cissi fattar alla att han är skyldig. Gör han det kommer allt upp till ytan och Cissi som knappast är en dumskalle kommer redogöra exakt vad som hände. Hej, hej Fredrik, hoppas slippa läsa ditt slask i framtiden.
1: är det inte preskriberat? 2: finns det några bevis efter såhär lång tid?

Får hoppas att någon annan som varit utsatt mer nyligen har konkreta bevis . Jag hatar verkligen Virtanen men han kan och bör ju inte dömmas om det inte finns bevis för det han påstås ha gjort.
Citera
2017-10-16, 22:47
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Jag misstänker att han sitter i krismöten med PR-proffs som ska coacha honom. En lång natt på Prime PR kontoret. Förneka eller pudla, jag gissar på det senare och det kommer bli något som:

"Ja jag hade sex med CW efter en blöt festkväll men jag våldtog inte henne, vi var båda väldigt påverkade"

För farligt då han riskerar att ses som en fullständig lögnare om andra kvinnor träder fram och berättar om hans eskapader.
Citera
2017-10-16, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z2361
Det har gått rykten om det, ja, men det är nu CW gått ut med att det är Virtanen.

Han är en (av oklar anledning) ganska känd journalist. Jobbat på AB i en evighet och även en del i radio.

Men hon måste väl gått ut med det tidigare? Står ju i första posten, "Verkar vara Virtanen det handlar om"

Eller är det något jag missat?
Citera
2017-10-16, 22:50
Medlem
Kan vara fler tjejer på väg ur garderoben.. Kanske inte bara Virtanen.. många snuskgubbar bland PK-eliten.. Cissi borde anlita livvakt.. Deep state jävlas man inte med..
Citera
2017-10-16, 22:51
Medlem
Engelholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
1: är det inte preskriberat? 2: finns det några bevis efter såhär lång tid?

Får hoppas att någon annan som varit utsatt mer nyligen har konkreta bevis . Jag hatar verkligen Virtanen men han kan och bör ju inte dömmas om det inte finns bevis för det han påstås ha gjort.

Han lär ju inte kunna dömmas bara på hennes ord efter så lång tid men det känns lite som hon känner till fler fall och försöker få dom att oxå komma ut kommer det ut flera som säger samma sak då fårhan det riktigt svårt.
Citera
2017-10-16, 22:52
Medlem
longbow4ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det här var sura nyheter för Lena "kråkan" Mellin. Om hon inte gör något snabbt kommer hon dras med ner i smutsen. Det skulle inte förvåna mig om hon just nu sitter i krismöte med Aftonhorans advokater och avgör om de skall offra Virtanen eller stämma för förtal.

Det är givet hur detta kommer att lösas för Afabladet och Helin på SVT.

Virtanen avslöjas först som SD medlem (iofs fake news men WTF) och sedan som våldtäktsman.

Problem solved.
Citera
Medlem
Total tystnad från Aftonbladet och Expressen. Pinsamt.
Enda sajten jag sett som skrivit något överhuvudtaget om lulu carter & cissi wallins instagram-inlägg är Stoppa Pressarna.
Citera
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Men hon måste väl gått ut med det tidigare? Står ju i första posten, "Verkar vara Virtanen det handlar om"

Eller är det något jag missat?

Hon har gått ut med att det hänt, men inte vem som gjort det. Idag publicera hon hans namn på instagram. https://www.instagram.com/p/BaT0d-bHRTr/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Varför skulle en våldtäktsman få skadestånd? A-kassan vore mer passande då han kommer få svårt att uttrycka sig efter detta i Aftonbladet. Jag har vetat om det här i flera år och varenda människa kommer förmodligen stå på Cissis sida även om inte alla gillar henne. Alla våldtäktsmän inom media ska bort.
Om han är en våldtäktsman så skall han naturligtvis inte ha något skadestånd. Men det återstår att bevisa.
Citera
2017-10-16, 22:54
Medlem
Marskens avatar
Här kan man skicka tips till Aftonbladet.

https://www.aftonbladet.se/tipsa/

Att en av Sveriges största mediaprofiler pekas ut som våldtäktsman torde vara av intresse för dem kanske dårå?😜
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in