2017-10-16, 22:20
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelholm
Just nu gillar 8752 st hans fb sida undra hur många av dom som är kvar dom närmaste dagarna.

Han blir tvungen att stämma henne för förtal annars så är det ett indirekt erkännande att hon har rätt blir ett par spännande dagar.

Jag misstänker att han sitter i krismöten med PR-proffs som ska coacha honom. En lång natt på Prime PR kontoret. Förneka eller pudla, jag gissar på det senare och det kommer bli något som:

"Ja jag hade sex med CW efter en blöt festkväll men jag våldtog inte henne, vi var båda väldigt påverkade"
Citera
2017-10-16, 22:21
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Nej tydligen inte. Kan bero på att ni sossar skapat dessa lagar vilket ska bli ändring på next year. Nu får du ge dig. Hon berättar vad idolen gjort och det får du finna dig i. Inget lagbrott alls och sanningen ska fram.
Ok, du är för dum för att ens kunna ta till dig den lagtext jag citerade. Vi säger så.
Citera
2017-10-16, 22:22
Medlem
emma80s avatar
Svensk media verkar inte våga nappa, men på sociala medier trappas det upp och sprids hela tiden. Kan bli lite svettigt för Virtanen nästa gång han går in i Aftonbladethuset, även om folk inte skulle säga något direkt till honom. Eller varför inte blickarna från gemene man på stan, på Ica o.s.v.

Sandra Ilar, ståuppkomiker och poddcastare:

https://twitter.com/sandrailar/status/919983324361383937

Många klagar på höstvädret just nu. Men glöm inte:

Det finns inga dåliga väder
Bara Fredrik Virtanen som våldtar dig

Ann Heberlein:

https://twitter.com/AnnHHeberlein/status/919969799282753540

Skådis i Hollywood anklagar producent för sexövergrepp - svensk media går bananas. Svensk medieprofil anklagar medieman f samma: tystnad?
Citera
2017-10-16, 22:23
Medlem
Tveksamt att det är en engångsföreteelse, brukar inte vara det i dessa fall. Weinstein fick snabbt en hel drös kvinnor efter sig, ketchupeffekten när en vågar kliva ur skuggorna.
Citera
2017-10-16, 22:24
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Virtanen måste ju vara helt körd på AB nu. Oavsett vad han skriver kommer alla bara tänka på att det var han som drogade och försökte våldta Cissi Wallin.

Alla på tidningen har ju vetat detta sen 2011. De har hållt honom om ryggen länge. När han blev åtalad för narkotikabrott benämndes han som tv-profil i ABs artiklar (han hade då sin talk show på Aftonbladet-tv).
Citera
2017-10-16, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Du har inte så bra koll på politiska ideologier va?

Uppenbart har jag det ej. Dock tror jag att jag har en hyfsad insikt i hur ledarskribenter + possy hanterar besvärlig kritik.

Virtanen kommer imorgon skriva en kort förlåt mig diktation...sen radiosilence

Självklart kommer den glade gamängen sen komma in och köra järnet sista halvåret innan valet.

Kanske han och Lindberg's podcast slår the roof då.
Senast redigerad av peheis666 2017-10-16 kl. 22:35.
Citera
2017-10-16, 22:26
Medlem
ExtremParanoias avatar
Skådis i Hollywood anklagar producent för sexövergrepp - svensk media går bananas. Svensk medieprofil anklagar medieman f samma: tystnad? - Ann Heberlein
Citera
2017-10-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoJackHorseman
Du får gärna utveckla eftersom jag inte ser hur detta berör mitt inlägg för fem öre. Tyst i mediakretsar? Det står i varenda tidning just nu.

Poängen med mitt inlägg är att ingen ska dömas oskyldig, oavsett vilken idiot man är. Poängen med ditt inlägg är... ingenting?

Vet inte vilka tidningar du läser, men du får vara jävligt duktig på att läsa eftersom den står i exakt INGEN rikstäckande tidning. I motsats till vad du påstår.
Faktum är att det bara står att läsa i Samnytt, Fria Tider och Nyheter Idag - som ju inte direkt är tidningar för den breda allmänheten.
Vilket kanske säger någonting om hur stort allvar man ska ta dig på.
Citera
2017-10-16, 22:28
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hon blev ju hotad av hela hans bekantskapskrets med kollegor i spetsen. Förtal om att hon var oberäknelig o.s.v Kriminella våldtäktsmän drar sig inte för att rädda sitt rykte.
Narkoman dessutom vilket han erkänner tydligt. Var eller är skiter jag i då hjärnan ändå är så pass skadad.
Cissi skulle ha spelat in eller på annat sätt sparat hoten så de kunnat användas i domstol. Ingen bör fällas enbart pga att någon säger något om denne. Oavsett hur vidrig personen ifråga är.
Citera
2017-10-16, 22:30
Bannlyst
Kul att läsa kommentarerna han får när han försvarar hatgruppen "jag är här"

https://www.facebook.com/FredrikVirtanenOficial/
Citera
2017-10-16, 22:30
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Varför är det märkligt? Finns inga bevis på att det har hänt, det är ord mot ord. Detta kom ut redan 2011, varför skulle tidningar skriva om detta nu?

Det är nu CW gått ut med namnet på MGM och det visar sig mycket väl vara en Aftonbladetjournalist. Att inte ens aftonbladet kommenterat eller skrivit något öht om detta börjar vid det här laget bli ytterst pinsamt för dem.
Citera
2017-10-16, 22:31
Medlem
Kommenterade om CW på hans Facebook för någon månad sedan. Han hade skrivit något om feminism och hur god människa han var.

Jävlar vad blockad jag blev. Han och Arnstad är blixtsnabba på blockeringsknappen när det blir jobbigt.

Redan då misstänkte man att Virtanen är skyldig. Han förnekade det inte utan tog bort inlägget och blockade mig istället.

Sen såg man hans spritfeta nylle dagen efter på tv. Fyfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in