2017-10-16, 22:32
Medlem
taskigs avatar
Han verkar ju försvunnit från ledarredaktionen nu (https://www.aftonbladet.se/ledare)? (högerkolumnen)
Citera
2017-10-16, 22:33
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hon blev ju hotad av hela hans bekantskapskrets med kollegor i spetsen. Förtal om att hon var oberäknelig o.s.v
Vet du vilka kollegor...?
Citera
Bannlyst
Virtanen har stängt för kommentarer på sina senaste instagraminlägg.
https://www.instagram.com/fvirtanen/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walnut
Inte en rad i Aftonbladet vad jag sett??

Krismöte gissar jag. Blir nog Time Out för Virtanen.

Spelar ingen roll om han är skyldig eller ej.
Cissi Wallin är för populär bland landets unga PK feminister för att gubben ska ha en chans.

Om jag vore Virtanen så skulle jag vara glad ifall jag ens fick behålla kuken efter det här.
Citera
2017-10-16, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z2361
Det är nu CW gått ut med namnet på MGM och det visar sig mycket väl vara en Aftonbladetjournalist. Att inte ens aftonbladet kommenterat eller skrivit något öht om detta börjar vid det här laget bli ytterst pinsamt för dem.

MGM är väl Fredrik? Står ju t.om i första posten.. Från 2011..

Jaha, han jobbar på aftonbladet. Ingen aning om vem han är.
Senast redigerad av tryndagod 2017-10-16 kl. 22:38.
Citera
2017-10-16, 22:35
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelholm
Just nu gillar 8752 st hans fb sida undra hur många av dom som är kvar dom närmaste dagarna.

Han blir tvungen att stämma henne för förtal annars så är det ett indirekt erkännande att hon har rätt blir ett par spännande dagar.
Självklart är han skyldig och hur han än gör nu blir det fel för honom. Låter han bli att anmäla Cissi fattar alla att han är skyldig. Gör han det kommer allt upp till ytan och Cissi som knappast är en dumskalle kommer redogöra exakt vad som hände. Hej, hej Fredrik, hoppas slippa läsa ditt slask i framtiden.
Citera
2017-10-16, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicyspicy
För det första är Virtanen en sjysst kille och för det andra så förtjänar man inte att få stryk bara för att man skriver något. Tycker det verkar som "hårdrockarna" behöver lära sig lite vett.

Sjysst?

Vi talar ändå om en vanebåldtäktsman som ger sig på unga tjejer i journalistbranschen.

Vår egen weinstein som hålls under armarna av sina journalistvänner.
Citera
2017-10-16, 22:37
Bannlyst
Kvinnor måste göra allt i grupp när det kommer till sådana här händelser
Det blir ett våldtäktsdrev i feminismens tecken
Alla har plötsligt varit utsatta av män
Systrar stöder varann eller?
Är det lite Anna Book syndrom?
Synas och få ömkan?
Helena Bergströms hela holywoodkarriär sabbades av Weinstein påstår hon
ja hon är ju inte ihop med en dubbelt så gammal regissör som vill ha henne barbröstad i varje film
Men det var förstås kärlek Låt mig gissa han tog henne i skrevet och hon särade villigt för pengar o ära.

Eller har inte kvinor ett slappt kön två skinkbitr som de öppnar när de vinner på det?
Ska vi inte ha lite diskussion om sådana kvinnor också?
Det är ju lika vanligt att kvinnor ställer upp på dessa män för att komma upp sig Kolla Melanie Trump och andra ryska horor? Vi har ingmar Bergman som knullade ungt kött det är så vi män fungerar

Jag vet hur kvinnor funkar är det en snygg man får han gärna köra en skruvmejsel i fittan eller droga hur mycket han vill är det en ful ska det vara hårda straff och hängas ut i medierna som Viranen nu görs-tjejer fördärvar männs karriärer o har domstolar o media med sig. Hon kunde polisanmält varför ska Virtanens liv förstöras då är ju inte Cissi bättre själv
Förresten är Cissi ful så hon hade ändå inte fått någon alfahanne som hon fantiserar om när hon smekar sin klitta på natten.
Senast redigerad av janostortan 2017-10-16 kl. 22:43.
Citera
2017-10-16, 22:38
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Vet du vilka kollegor...?
Nej, det stod inga namn. Uppgiften hittade jag här i forumet på någon länk. Dom här vänsternissarna kan nog skriva anonymt om det behövs då dom här sjuka och fega hela bunten. Här har t,ex Aftonbladet värsta storyn men det är tyst som i en grav.
Senast redigerad av Zoom008 2017-10-16 kl. 22:49.
Citera
2017-10-16, 22:38
Medlem
Star Witnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Kul att läsa kommentarerna han får när han försvarar hatgruppen "jag är här"

https://www.facebook.com/FredrikVirtanenOficial/

Ok han är knarkare och våldtäktsman. Men varför kan han som "skribent" inte stava till official..?

Är han bra på något?
Citera
2017-10-16, 22:40
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taskig
Han verkar ju försvunnit från ledarredaktionen nu (https://www.aftonbladet.se/ledare)? (högerkolumnen)

Han finns under "KRÖNIKÖRER".
Citera
2017-10-16, 22:41
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Virtanen har stängt för kommentarer på sina senaste instagraminlägg.
https://www.instagram.com/fvirtanen/
Så typiskt fega och skyldiga kräk. Hoppas att han ligger sömnlös och gärna knarkar ner sig inatt. Kanske att Anders Lindberg och Lena Melin kan krypa ner och klia honom. Fan vad skönt att det äckliga Aftonbladet får lite publicitet gällande deras plågoandar.
Senast redigerad av Zoom008 2017-10-16 kl. 22:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in