2017-10-16, 19:47
Medlem
Trots det är en gammal nyhet så är Cissis timing perfekt för att få medial upprättelse. Svinet har varit skyddad av sina journalistkolleger tidigare. Undra hur vem som ställer sig bakom Virtanen?

Vem blir först ut att försvara kolatorsken med historia som våldtäktsman?

.
Citera
2017-10-16, 19:48
Medlem
farlings avatar
Att vänta 11 år med att peka ut Virtanen som våldtäktsman och göra det exakt just nu känns bara som att hon vill ha uppmärksamhet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredagsmys88
OMG orkar inte

"Mest läst" på metro.se är Fredrik Virtanen "Jag är ett hopplöst ligg"

https://www.metro.se/artikel/fredrik-virtanen-jag-%C3%A4r-ett-hoppl%C3%B6st-ligg-xr

Och

Du har sagt att du tagit de flesta av de välkända drogerna. Vilken är din värsta drogupplevelse?
– Jag har inte fått någon sådan där snedtripp eller så, som folk snackar om. Men dagen efter de flesta droger är det ju jobbigt. Ofta kombinerar man droger och alkohol och då blir det en kemisk ångest efteråt. Men det är ingen ångest för att jag gjort något jag inte får.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Vilket as han är Virtanen. Blir intressant att se om media-Sverige skyddar en av deras egna. Att droga och våldta en person är ett grovt brott, men kan en mördare jobba på DN kan nog en våldtäktsman jobba på AB. Vi får se om fler kvinnor vågar träda fram.

Svt,
https://www.metro.se/artikel/svt-chef-l%C3%A4mnar-f%C3%B6rs%C3%B6kte-k%C3%B6pa-sex-av-barn-xt
Citera
Medlem
AngelDevils avatar
Vad händer nu om Virren anmäler henne för förtal? Blev den tidigare utredningen av våldtäkt nerlagd väl, eller var där ens en utredning? Annars kommer väl äcklet vinna direkt i rätten för hon har ju inga bevis?!
Citera
2017-10-16, 19:49
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Män som går i gång på kontroll. Stackars kvinna.

Fast det finns ju tjejer som går igång på sådant också.

Mycket intressant dock att helyllekillen Virtanen har fastnat med fingrarna i syltburken. Det ser ut som om mina teorier om manliga feminister stämmer...
Citera
2017-10-16, 19:49
Medlem
Vintergrisens avatar
Nog för att även jag avskyr Virtanen, men bara för att han är ett stolpskott av sällan skådat slag så behöver han ju inte vara skyldig till det Wallin påstår. Problemet här är väl att inget i Wallins berättelse kommer att kunna styrkas eller bevisas efter nio år, så allt vi har är ett påstående, och förmodligen ett förnekande.
Citera
2017-10-16, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Nu gäller det för Cissi att få fram minst tre manliga vittnen, annars blir det nog förtal. Tyvärr.

Förstår du hoppas på det, men glöm det 2017. Han måste ha kända vänner som riskerar sin karriär för honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hur vet du det?

Hans beteende på t.ex. nämnd Hultsfredsfestival (se Gabriel Tosh inlägg ovan). Men det finns fler.
Citera
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det verkar vara så, ja.

Mannen som med jämna mellanrum avfyrar rejält stöddiga moralkakor riktade mot det svenska folket visar sig vara en skitig simpel våldtäksman.

Säkert en besvikelse för några få.

Det är just det här som är grejen med hela grejen. En svensk Weinstein om drabbade flickor vågar komma ut. Han kan ju inte vara så farlig egentligen. En simpel ledarskribent på en gammal trött sosseblaska.

Vem försvarar honom när det börjar rämna? Karin Pettersson, Anders Lindberg och Jonna Sima?

Vi får hoppas att jobbiga nymedier kan hålla i gång historien. Expressen, DN och SVT lär inte lämna ut en gammal kamrat.
Citera
Medlem
ExtremParanoias avatar
Det är en stor fröjd att veta att det stormar kring Virtanen. Den idioten förtjänar all skit han kan få.
Citera
Bannlyst
Nu börjar han få det jobbigt på sin twitter

https://twitter.com/fvirtanen/status/919837426771746816

https://www.google.se/search?client=firefox-b&tbm=isch&q=fredrik+virtanen+cissi+wallin&spell=1 &sa=X&ved=0ahUKEwjEv-XG2vXWAhWqHJoKHTfbDcgQBQgjKAA&biw=800&bih=496&dpr= 1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in