2017-10-16, 19:39
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
Mycket starkt av Wallin att namnge svinet. Måste vara en lättnad, oavsett vad konsekvenserna kan tänkas bli.
Det bästa som nu kan hända är om fler offer beslutar sig för att träda fram och vittna om Virtanens vidriga beteende. För det finns fler.

Hur vet du det?
Citera
2017-10-16, 19:40
Medlem
GabrielToshs avatar
Flera kvinnor som blivit utsatta. Alltså minst tre kvinnor som Fredrik förgripit sig på.

Sanna skriver: 29 maj 2015 kl. 22:37
Det är så jag spyr… Har varit äcklad av honom i typ 10 års tid. Han (då visste jag inte vem han va) drog med en vän upp till ett hotellrum en gång men vi kompisar var så ihärdiga med att få med henne hem på nattbussen så hon gick efter en stund. Är så glad att vi lyckades med det efter vad du skriver!!! Men hans äckliga sms till henne efteråt får mig att vilja spy.
Stor kram till dig!

Inte ett F-fan skriver: 29 maj 2015 kl. 22:48
Hej Cissi,

en nära vän som var mkt äldre än du blev utsatt för honom på Hultsfredsfestivalen för tiotalet år sen, gräslig historia där hon blev fasthållen och tvingades säga om och om igen att hon var en hora.

Hon lever tyvärr inte längre så det finns inget att gå vidare med rent rättsligt. Men så många historier som jag hört om honom, vill jag bara samla ihop dem och gå vidare. Vad gör man?

http://blogg.mama.nu/cissiwallin/2015/05/29/oppet-brev-till-min-valdtaktsman/
Senast redigerad av GabrielTosh 2017-10-16 kl. 19:43.
Citera
2017-10-16, 19:41
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Enligt Cissis blogginlägg var Virtanen singel när våldtäkten skedde.

Ok tack för info. Men och andra sidan borde han vara singel också efter Cissis blogginlägg också
Citera
2017-10-16, 19:41
Medlem
Vilket as han är Virtanen. Blir intressant att se om media-Sverige skyddar en av deras egna. Att droga och våldta en person är ett grovt brott, men kan en mördare jobba på DN kan nog en våldtäktsman jobba på AB. Vi får se om fler kvinnor vågar träda fram.
Citera
2017-10-16, 19:42
Medlem
UT64s avatar
Det är tydligen avslöjandena om Harvey Weinsteins övergrepp som fått Cissi Wallin
att berätta om Virtanens våldtäkt. Undrar just om praktsvinet och nollan Virtanen
känner sig lite uppmuntrad av det. Att "jämföras" med en mediemogul i USA.

Kanske tänker han på sig själv som en betydelsefull player!
Citera
2017-10-16, 19:43
Medlem
RadioDDR1s avatar
Nu gäller det för Cissi att få fram minst tre manliga vittnen, annars blir det nog förtal. Tyvärr.
Citera
2017-10-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det verkar vara så, ja.

Mannen som med jämna mellanrum avfyrar rejält stöddiga moralkakor riktade mot det svenska folket visar sig vara en skitig simpel våldtäksman.

Säkert en besvikelse för några få.

Själv är jag inte det minsta förvånad.

Har alltid upplevt karln som utomordentligt sliskig och obehaglig.
Du tror inte att en skicklig PR person kan ordna denna ord mot ord situation åt Fredrik?
Han har väl inte medgivit eller förnekat ngt än?
Om det är sant, och han erkänner ett visst ansvar kan han få sympati genom att handlingen kan komma att definieras som ett "pojkstreck", jag menar de var ju unga?
Citera
Medlem
Rundcrantzs avatar
Det finns inget språk i hela världen som kan beskriva det hat jag känner mot Virtanen.

Måtte hennes outning leda till han blir utstött ur flocken och permanenterad som paria. Och måtte Wallin få den upprättelse hon förtjänar.
Citera
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredagsmys88
OMG orkar inte

"Mest läst" på metro.se är Fredrik Virtanen "Jag är ett hopplöst ligg"

https://www.metro.se/artikel/fredrik-virtanen-jag-%C3%A4r-ett-hoppl%C3%B6st-ligg-xr
Väldigt träffande att han beskriver hur drogkultiverad han är/var. Då stämmer det ännu bättre hur han drogade ner Cissi och i sitt eget kåta rus våldtog henne. Jag ber en bön att detta kommer upp i media och att Cissi ser till att han blir uthängd. Kan äcklas av att läsa hans texter som är fyllda av hat dessutom mot allt som inte är enligt hans vänsterinställning. Han borde heja på dessa afghaner som våldtar i grupp då han känner igen sig i den sortens folk.
Citera
2017-10-16, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Till skillnad från de flesta i tråden så har jag ingenting särskilt emot FV:s åsikter. Jag delar givetvis inte alla, men han är ändå ett gott försök till samtidshumanist, om än med lite väl elitistiskt perspektiv.

Om det som nu kommit fram visar sig stämma så är han ett riktigt svin förstås, och borde hängas ut på samma sätt som han gärna hänger ut personer han inte gillar. Gärningar är trots allt värre än åsikter.

Jag hoppas det inte stämmer, men tyvärr så gör det nog det. Det har av andra antytts en liknande händelse med någon halvkändis, men det var länge sedan och jag minns varken namn eller detaljer, bara att han likt många andra ”kändisar” var en snuskgubbe.

Det är ju "uthängnings"-jargongen och uppviglandet som destabiliserat Sverige under decennier. Som ställer folk mot folk, etnicitet mot etnicitet, religion, mot religion, sexualitet mot sexualitet... oavsett om det handlar om "gott hat" eller inte.

Det vi ser nu är resultatet av dessa kampanjer.. häxjakter, uppvigling, följaktligen destabilisering.
https://www.youtube.com/watch?v=mqSV72VNnV0
Citera
2017-10-16, 19:45
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
en nära vän som var mkt äldre än du blev utsatt för honom på Hultsfredsfestivalen för tiotalet år sen, gräslig historia där hon blev fasthållen och tvingades säga om och om igen att hon var en hora.

Män som går i gång på kontroll. Stackars kvinna.
Citera
2017-10-16, 19:46
Bannlyst
Virtanens blogg från 2006 året då han våldtog Cissi om nån är intresserad!
Verkar ha flyttas några veckor innan våldtäkten.

http://wwwc.aftonbladet.se/blogg/virtanen/w_162006.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in