Ok, såg att detta var en något märklig bump av tidigare skribent men läste igenom detta och fann det mycket roande. Vilka idioter som finns inom detta landets gränser. Snälla läs http://blogg.aftonbladet.se/2/perma/16328 och kommentar 10 nedanför. Vilken tragisk figur, haha. Skrattade så att jag grät.
Hahaha. Fyfan, jag visste inte att (finska?) hardrackare var sa dumma. Detta var tamejfan bland det roligaste jag last. Vilka kanslor. Las manga av inlaggen och jag lovar att ni efter ett tag ligger pa golvet i skratt.
Jag har nu ognat igenom den har traden ocksa lite. Den var inte helt dum den heller humormassigt. Samtidigt valdigt sorglig men man far ju hoppas att det ar de dummare elementen i samhallet som dras till att skriva i den har typen av tradar. Det fanns uppenbarligen manga som hatade Fredrik, lite oklart varfor, men troligen for att de tyckte han fick ofortjant mycket uppmarksamhet. Jag kanner inte till karln sarkilt val, har bara zappat forbi hans program nagongang. Men dessa som skriver har har sokt upp hans blogg, inte gillat den, men forsatt folja den och rapporterar har om hur dalig den ar. Det ar ett markligt beteende. Narmast stalkermassigt.
Dessutom forsoker detta pack fa det att framsta som om de ar valdigt insatta i journalistvarlden i vart och vartannat inlagg. Tragiskt.
Jag tycker han verkar vara totalt oskön, komplett inkompetent, med en förmåga att slå in öppna dörrar. Jag baserar detta på vad jag såg i AB innan jag slutade köpa den, jag har aldrig läst hans blogg och kommer inte att göra det (fan ta dig som länkade till den här ovanför utan att säga att det var hans blogg!), har snubblat förbi honom på TV och de minuter jag sett där har cementerat min bild av att han borde skaffa en alternativ karriär.
Jag tycker han verkar vara totalt oskön, komplett inkompetent, med en förmåga att slå in öppna dörrar. Jag baserar detta på vad jag såg i AB innan jag slutade köpa den, jag har aldrig läst hans blogg och kommer inte att göra det (fan ta dig som länkade till den här ovanför utan att säga att det var hans blogg!), har snubblat förbi honom på TV och de minuter jag sett där har cementerat min bild av att han borde skaffa en alternativ karriär.
Jag tycker ärligt talat att nån borde skjuta hardcore superstars. Dom är så jävla dåliga och att flippa över att nån kallar dom dregen-kopior? Vilka fittor. Det är dessutom snarare en komplimang än förolämpning i deras fall.