2017-10-16, 19:21
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrolla
Ohh, the irony! Helt otroligt dålig research utav Viking Line och hur hycklaren och gycklaren Virtanen ens kan ta plats i rådet, säger en hel del om vilken psykopat han måste vara (om nu anklagelserna stämmer och varför skulle de inte göra det?)

http://www.aristofanes.se/2017/10/16/fredrik-virtanen-tar-plats-viking-lines-trygghetsrad/
Det är ett skämt.
Citera
Medlem
Hoppas verkligen drevet drar igång på allvar nu och drar Helin med sig. Verkligen bisarrt om världens första feministiska regering låter en som täcker för våldtäktsmän och förminskar våldtagna kvinnor vara programdirektör för statlig tv
Citera
Medlem
Citat:
Ohh, the irony! Helt otroligt dålig research utav Viking Line och hur hycklaren och gycklaren Virtanen ens kan ta plats i rådet, säger en hel del om vilken psykopat han måste vara (om nu anklagelserna stämmer och varför skulle de inte göra det?)

http://www.aristofanes.se/2017/10/16/fredrik-virtanen-tar-plats-viking-lines-trygghetsrad/

Det där är satir.
Citera
2017-10-16, 19:22
Medlem
Så Virtanen är en simpel våldtäktsman som lurar med sig och drogar kvinnor med rohypnol för att sedan våldta dom? Hoppas att den feministiska tidningen Aftonbladet utreder detta grundligt.
Citera
2017-10-16, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Uppmärksamhet? Det finaste som finns idag är att vara ett offer.

Jo, men det fixar man ej genom att namnge och outa sin baneman, om det inte är sant - det skulle hon aldrig vinna något på och varför skulle hon göra detta, är en relevant fråga - varför just Virtanen? Självklart är han skyldig! Kan inte tro något annat...
Citera
2017-10-16, 19:23
Medlem
Gautamas avatar
Kan man söka i nåns twitter feed. Vill se om Virtanen skrev nåt om Hanna Wighs anklagelser om sexuella trakasserier inom SD när det var på tapeten.
Citera
2017-10-16, 19:23
Medlem
OMG orkar inte

"Mest läst" på metro.se är Fredrik Virtanen "Jag är ett hopplöst ligg"

https://www.metro.se/artikel/fredrik-virtanen-jag-%C3%A4r-ett-hoppl%C3%B6st-ligg-xr
Citera
2017-10-16, 19:24
Medlem
Marskens avatar
Citat:

Detta var ju roligt i sammanhanget.

Citat:
Hans erfarenheter beträffande sexuellt våld mot kvinnor kommer garanterat att vara oss till stor nytta i vårt fortsatta arbete.”
Citera
2017-10-16, 19:25
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z2361
Stämmer nog bra.

Ja. Men om en tidning skriver en artikel om CW:s tweet - är då tidningen också skyldig till förtal?
Ja.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Det är ett skämt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Det där är satir.

Där gjorde jag ett kardinalfel - läste inte mer än överskriften för att snabbt vara "först" med denna sensation - borde förstått och läst skiten. Nu när jag gjort detta framstår jag som en idiot, buhu!

Sorry!

Citera
Medlem
Har träffat Virtanen på fest några gånger. Han var åtminstone då, 2-3år sedan ett akoholiserat, obehagligt svin. Gör mig inte förvånad.
Citera
2017-10-16, 19:26
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
I Virrpannens fall så är det inte enbart hat mot kvinnor.För övrigt så blev han upprörd över en tecknad sjöjungfru från Disney som han ansåg sexualiserad.
Han är sannolikt en översexuell skenhelig typ som har svåra sexuella avvikelser.Den fula fasaden rämnar till sist.
Tror i så fall att han fick utspelet för att verka präktig och fin ifall Cissi skulle gå vidare. Ett klumpigt sätt att låtsas vara en nästan asexuell varelse. Fan vad jag vill att det här kommer ut i pressen. Man ska inte behöva vara sverigedemokrat för att bli uthängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in