Citat:
Ursprungligen postat av
Dynamo-Kuken
Tiderna förändras och vi lever i ett upplyst modernt samhälle där framförallt kvinnorna utbildar sig vidare. (Det är oroväckande att männen halkar efter). Det funkar inte att spela tv-spel med killpolarna och mecka m bilen hela veckan och på lör lägga in fetsnusen supa till och tro att brudarna ska stå på rad och vänta.
Stämmer inte alls, de som får ligga mest är ironiskt nog knarkare och "bad boys" som är renrasiga losers.
Citat:
Jag tror en bra grej kan vara för er som inte får ligga så mycket är att för er själva göra en ärlig självreflektion. ”Varför skulle någon vilja ligga med mig?” ”Vad har jag att komma med?”
Det ska inte behövas mer i ett normalt samhälle att vara en normal hederlig kille med ett vanligt jobb och utbildning, för att få en partner i samma utseendeskala, man ska INTE behöva vara någon övercharmig jävla casanova eller våldsam järnpumpande kåkfarare, men så har det blivit idag.
Citat:
Man behöver inte vara rik el spec snygg för att få knulla - men det funkar inte att vara en tölp (DÅ måste du vara rik el jävligt snygg).
Är det någon som får ligga så är de tölparna, jag har ett helt gäng med civilingenjörsstuderande omkring mig som inte får nåt, DOM FÅR INGENTING, NADA, fattar du det? Samtidigt går rakade anabolabiffar runt på klubbarna och knullar allt de kommer över lol!!
Citat:
Det som fungerar är att visa ärligt intresse ha mål m livet och ett visst självförtroende (kan vara tufft om man är stukad), och självförtroende är inte samma sak som dryg självupptagenhet. Testa att inte BARA prata om dig själv nästa gång...
ÖH visa ärligt intresse? Hahaha ... ja du, om det vara vore det som krävdes idag
Citat:
Tjejer är smarta och undviker losers. Och varför ska de suga loserkuk och det finns bättre alt??
Om så vore fallet, varför i helvete är det så ENORMT ENORMT ofta man hör tjejer, säga till sina snälla kill-vänner, att deras pojkvän/ex är "ett svin", "han slog mig!!", "han är otrogen hela tiden!", "han snacakr med andra tjejer!!!" ?? varför är det då att kvinnor fullkomligt svärmas över kriminella avskum? hahhah du vet verkligen inte vad du snackar om över huvud taget
Citat:
Jag vet ju att många här vill tillbaka till en tid när kvinnorna skulle hålla käften och mannen bestämde
Fel, dessa tider handlade inte om att kvinnan "skulle hålla käften", det handlade om att kvinnor skulle vara kvinnor och män skulle vara män, enda sedan kvinnor blev uppmanade att börja agera som män på 60-talet har kvinnans välmående stadigt minskat för varje år som gått, hur förklarar du det?
Citat:
och tycker att Polen och Ungern för en fin politik. De tiderna är borta. Kommer inte komma åter i Sverige under er livstid. Så det är nog lite att gilla läget. Bittra ogina bakåtsträvare (spec de som skyller sina egna tillkortakommanden på andra som har det ändå sämre) kan säkert dra ner lite skratt på krogen, men det blir lite knulla.
De tiderna kommer att komma igen så småningom, lycka till med ett samhälle där majoriteten av manliga skattebetalare blir utan och/eller får uppfostra någon bastard-unge, du förstår dig verkligen inte på mänsklig natur du, det är precis sånt här som i slutändan leder till krig.