Citat:
Ursprungligen postat av
vallero
Det finns inte en chans att han skulle frias för mord, det är bara du som tror det.
Du förtränger rättsläkarnas bevis att knivhuggen skedde innan eller i direkt anslutning till döden. Hur ska det gå ihop med ett olyckscenario? Svar: Det kan det inte.
Ge dig säger jag. Men vet samtidigt att du aldrig gör det. Du tvingas motvilligt erkänna att indicier ibland räcker för att fälla för mord. Men du tror inte riktigt på det. Om Madsen säger att allt var KWs fel, att det var hon som attackerade PM och sen kom det ett UFO som styckade henne, så kommer du tycka att det är något som måste motbevisas.
Du kan ingenting om juridik, och du skulle vara en värdelös mordutredare.
Har jag med en enda mening sagt att han kommer undan? Nej, det har jag inte, men har försökt varna för att PM kommer att försöka, bara det, och inget annat, läs mina citat och försök förstå!
Jag ger mig inte, om inte en dödsorsak är fastställd vid rättegången, finns det en risk att PM kan hitta en lucka att breda ut sig i, han kommer att försöka, för han älskar att stå i centrum.
PM kommer förmodligen att misslyckas, och igen, ditt trögo, har jag inte trott på att det lyckas, men flaggat det möjliga scenariot.